Gå til innhold

Å fettsuge venusberget!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har veldig bollemus. Det er ikke type beinhard bollemus som er ment til å være der, det er bare fett. Jeg kan samle fettet til å forme det som pung o.l.

Jeg er litt overvektig, ikke så altfor mye, men har ikke vondt av å gå ned ti kilo. Denne bollemusen tviler jeg på at kommer til å gå bort når jeg har gått av de kiloene jeg kan gå ned. Så nå sitter jeg her å ser på priser o.l til fettsuging av venusberget. Denne musa mi er IKKE noe fin, og den irriterer meg grønt da den syntes gjennom alt av truser, tightser osv. Det er fælt å finne en bikini ettersom det ser ut som jeg har en balle som fitte.

Noen som har tatt en slik operasjon eller vet om noen som har det?

Trenger virkelig tips og råd om den slags operasjon. Resultater, komplikasjoner osv.

Hilsen oppgitt jente, 22 år.

Anonym poster: 60e5104d6e64a9803379b157779aa481

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ventet og sett om det ble bedre etter at du har gått ned i hvertfall. Ganske drastisk å ta fettsugning.

Ble egentlig bare litt trist av denne tråden:( Alt man skal være usikker på.

• Liker 13
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ventet til de 10 kiloene var borte. 10 kg gjør ganske mye med kroppen.

• Liker 5
Gjest navnelapp
Skrevet

Au! Det er jo eit utruleg følsomt område! Kom over det, dette er berre tull. Slank deg litt viss dette er så ille, dei fleste menn gir beng i korleis musa di ser ut uansett, berre dei får kose med den. Går du rundt og stirrar folk i skrittet, kanskje?

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg vil vente, men hvis det ikke går over etter slankingen. Dere som ikke går rundt med denne musa kan jo syntes det er "dumt" og "bare tull". Prøv å gå rundt med denne fettpølsa selv.

Au! Det er jo eit utruleg følsomt område! Kom over det, dette er berre tull. Slank deg litt viss dette er så ille, dei fleste menn gir beng i korleis musa di ser ut uansett, berre dei får kose med den. Går du rundt og stirrar folk i skrittet, kanskje?

Nei, jeg går ikke rundt å stirrer folk i skrittet, men det handler om selvfølese!

Jeg har kjæreste, så det er ikke for at andre gutter skal like den, det er det at jeg føler meg ikke vell, hvertfall ikke på stranda eller i stramme klær. Jeg må alltid gå med en lang topp som dekker over.

• Liker 3
Gjest navnelapp
Skrevet

Ja, jeg vil vente, men hvis det ikke går over etter slankingen. Dere som ikke går rundt med denne musa kan jo syntes det er "dumt" og "bare tull". Prøv å gå rundt med denne fettpølsa selv.

Det kan vel hende eg har ei like stor fettpølse som deg, det veit jo du ingenting om? Eg syns du skal gjere noko med sjølvkjensla di i staden for å gjere noko med musa di, det er alt.

• Liker 7
Skrevet

Vet om folk som har gjort det ja, men det hjelper å gå ned i fettprosent altså!

Jeg og har litt bollemus, er ikke så særlig fan av det men jeg overlever :) Mykt og godt i alle fall! :D

Skrevet

Det kan vel hende eg har ei like stor fettpølse som deg, det veit jo du ingenting om? Eg syns du skal gjere noko med sjølvkjensla di i staden for å gjere noko med musa di, det er alt.

Nei, jeg blåser i om du har fettpølse eller ikke, det er MIN trivsel jeg snakker om! Hva slags fitte du har bryr jeg meg ikke om.

Ja, jeg forsøker å gjøre noe med selvtillitten min, men det er ikke så lett når noen har kommentert det opp gjennom åra. For eksempel på stranda med venninna mi etter vi kom opp av vannet og la oss ned på solsenga. "Jeg tror du har litt luft i bikinitrusa di".. "øh, nei, det er ikke luft".

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet (endret)

Nei, jeg blåser i om du har fettpølse eller ikke, det er MIN trivsel jeg snakker om! Hva slags fitte du har bryr jeg meg ikke om.

Ja, jeg forsøker å gjøre noe med selvtillitten min, men det er ikke så lett når noen har kommentert det opp gjennom åra. For eksempel på stranda med venninna mi etter vi kom opp av vannet og la oss ned på solsenga. "Jeg tror du har litt luft i bikinitrusa di".. "øh, nei, det er ikke luft".

Nei, jeg går ikke rundt å stirrer folk i skrittet, men det handler om selvfølese!

Jeg har kjæreste, så det er ikke for at andre gutter skal like den, det er det at jeg føler meg ikke vell, hvertfall ikke på stranda eller i stramme klær. Jeg må alltid gå med en lang topp som dekker over.

Du sa det eg utheva, derav mitt svar. Og heldigvis vert folk klokare med åra, slike kommentarar er noko som helst er vanleg blant ungdommar.

Grunnen til at eg reagerte er at det har blitt så vanleg å fikse på ting som er reint estetiske, der sjølve fiksinga faktisk kan påvirke sensitiviteten i dei kroppsdelane ein manipulerer. Eg kjenner folk som har foretatt brystoperasjonar og skjedeoperasjonar (stramming, reduksjon av kjønnslepper) som har medført mindre nytelse fordi nervetrådar vert kutta, og dette kan ikkje reparerast. Ergo ofrar ein sitt eige sexliv for å bli vakrare. Denne prioriteringa er faktisk ganske uforståeleg for meg.

Endret av Alt godt
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har bollemus, noe av det eksen likte best ;)

Anonym poster: 1cbc5c3203f711e51f1fb12a5dc9985f

• Liker 3
Skrevet

Gå ned noen kilo, og så gjør du det om du ikke er fornøyd etter vektnedgangen.

Anonym poster: 0ffc250aeef4d54b1357d828e0c9ea63

Skrevet

Du sa det eg utheva, derav mitt svar. Og heldigvis vert folk klokare med åra, slike kommentarar er noko som helst er vanleg blant ungdommar.

Grunnen til at eg reagerte er at det har blitt så vanleg å fikse på ting som er reint estetiske, der sjølve fiksinga faktisk kan påvirke sensitiviteten i dei kroppsdelane ein manipulerer. Eg kjenner folk som har foretatt brystoperasjonar og skjedeoperasjonar (stramming, reduksjon av kjønnslepper) som har medført mindre nytelse fordi nervetrådar. Denne prioriteringa er faktisk ganske uforståeleg for meg.

Å fjerne fettet på venusberget vil vel neppe påvirke nytelse i nevneverdig negativ grad. Det er ikke der klitoris ligger.

Anonym poster: 1b07e5d2819a15540a1c127b6a19f735

Gjest Eurodice
Skrevet

Å fjerne fettet på venusberget vil vel neppe påvirke nytelse i nevneverdig negativ grad. Det er ikke der klitoris ligger.

Nei, men den begynner like nedenfor, mye høyere opp enn du tror. Bare kjenn etter selv.

Gjest navnelapp
Skrevet

Nervetrådane ligg tett i tett rett under huda i venusberget, vandrar bakover på kvar side av skjedeopninga og møtest nesten bak ved endetarmsopninga. Du finn meir info her: http://www.dagbladet.no/2011/04/15/tema/klikk/helse/samliv/16211531/ Dess fleire av desse nervetrådane som er i full funksjon, dess betre fungerer ein seksuelt.

Annonse
Skrevet

Haha , slank deg så mye du vil , bollemusa går det ikke an å slanke bort.

Snakker av erfaring her , har også en slik mus du beskriver ,og jeg irriterer meg grønn over den.

Om jeg går i trange kjoler , buler det ut foran , ikke pent. Datra (den gang 5 år) mi spurte en gang da hun satte seg å fanget , om hva som var under buksa mi som var så hardt.

Når jeg trener i sydio , så trener jeg alltid i treningstights , passer på å ha en lang nok treningstopp. Men når jeg ligger på ryggen å trener , er det jo den som stikker høyest opp av mine kroppsdeler. For ikke å snakke om på stranda , husker ikke sist jeg lå på ryggen,med begge føttene strake , må alltid ha en fot trekt opp litt,så ikke folk snubler av sjokk når de ser musa mi..

Kjenner ei som fettsugde magen sin , kirurgen fettsugde litt på venusberget , for at det skulle se bedre ut, da magen også ble mindre. Hun ble strålende fornøyd!

Så jeg forstår deg godt TS , klem likesinnede

Anonym poster: bbeb26a7f084e25ceef8606c20c9fcdd

Skrevet

Nervetrådane ligg tett i tett rett under huda i venusberget, vandrar bakover på kvar side av skjedeopninga og møtest nesten bak ved endetarmsopninga. Du finn meir info her: http://www.dagbladet...amliv/16211531/ Dess fleire av desse nervetrådane som er i full funksjon, dess betre fungerer ein seksuelt.

Men hva har det med fettet å gjøre?

Skrevet

Haha , slank deg så mye du vil , bollemusa går det ikke an å slanke bort.

Snakker av erfaring her , har også en slik mus du beskriver ,og jeg irriterer meg grønn over den.

Om jeg går i trange kjoler , buler det ut foran , ikke pent. Datra (den gang 5 år) mi spurte en gang da hun satte seg å fanget , om hva som var under buksa mi som var så hardt.

Når jeg trener i sydio , så trener jeg alltid i treningstights , passer på å ha en lang nok treningstopp. Men når jeg ligger på ryggen å trener , er det jo den som stikker høyest opp av mine kroppsdeler. For ikke å snakke om på stranda , husker ikke sist jeg lå på ryggen,med begge føttene strake , må alltid ha en fot trekt opp litt,så ikke folk snubler av sjokk når de ser musa mi..

Kjenner ei som fettsugde magen sin , kirurgen fettsugde litt på venusberget , for at det skulle se bedre ut, da magen også ble mindre. Hun ble strålende fornøyd!

Så jeg forstår deg godt TS , klem likesinnede

Anonym poster: bbeb26a7f084e25ceef8606c20c9fcdd

Åh, takk for svar. Jeg har det akkurat som deg, det er som å se meg. Må alltid bruke alternative løsninger for å skjule den! Er du normal vekt eller overvektig?

Gjest navnelapp
Skrevet (endret)

Men hva har det med fettet å gjøre?

Når ein skal suge ut feittet så må legen jobbe med sonda som syg ut feittet ved å bevege den fram og tilbake i området under huda. Då er risikoen stor for å skade nervetrådar i området.

Endret av Alt godt
  • Liker 2
Skrevet

Synes også du skal prøve alt mulig annet før du prøver fettsuging. Men selv om den ikke forandrer seg med slanking, så synes jeg det likevel er synd at det ødelegger selvfølelsen din så mye. Kan jo føye til at kjæresten min og flere av kompisene mine eeeelsker fyldige venusberg:)

Anonym poster: 9d7a2d3f2bb6fb429b93db87a92a9115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...