Gjest Jente28 Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har alltid hat regelmessig mens, igrunnen ikke så mye blødning, og har vart i 4-5 dager. Der de 1-2 siste dagene har det vært brun utflod/lite nok mens til å bruke et lite innlegg. Egentlig skal jeg ikke klage noe når jeg hører om hvor mye enkelte andre gjør. Denne gangen varte derimot mensen 6 dager, og nå 9-10 dager seinere har jeg tidvis brun/vannaktig utflod som trekker ned i innlegget. Og i kveld hadde tydelig blodtilblandet utflod. Kan dette være rester av mensen? Selv om det aldri har vært slik tidligere? Dersom det er av betydning har jeg hatt mer eller mindre vage underlivssmerter den siste måneden. Tok GU og klamydia for to mnd siden - og alt var fint da.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Spotting heter det. Går du på p-piller? Det er ihvertfall ganske vanlig. Anonym poster: 8775406a2da95f6d3dd1c4ee3cd14efb
Gjest TS Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Spotting heter det. Går du på p-piller? Det er ihvertfall ganske vanlig. Anonym poster: 8775406a2da95f6d3dd1c4ee3cd14efb Nei, har aldri gått på p-piller. Er det vanlig at noe slikt noe dukker opp i slutten av 20-årene?
Amanda_90 Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Jeg opplever det samme, og jeg er 22. Vet ikke hva det kommer av, men det skjer oftere når jeg er stresset eller trener spesielt hardt.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 Opplever det samme nå. Er 30. Etter mensen skulle vært over fortsatte jeg å blø litt, stort sett mest på papiret når jeg tørker meg. Det er tydelig slim. Dette har vart i en uke nå. I dag har det vært lysebrunt slim, og tenkte det endelig var over, men etter en tur på toalettet nettop, så var det tydelig rød (ganske frisk rødfarge) farge på slimet igjen. Anonymkode: 3cd24...1b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå