Philli82 Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Hei.. Jeg har i dag booket en tur for meg og min mamma til las palmas.. Vi drar om 14 dager, dette ble veeeldig impulsivt. Er det noen som har vært der som kan gi meg litt info?
Gjest Trolletrine Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 (endret) Las Palmas er en fantastisk flott by som har ALT!!! Den har en ny del og gamlebyen. Gamlebyen har mange flotte eldre bygg og en lang, flott gågate med flotte butikker. Nydelen av byen har to store, flotte bystrender. Den ene vender ut mot havnen og blir mest brukt av lokalbefolkningen, mens den andre stranden ligger rett ved siden av en promenadegate med flere hoteller, restauranter osv. Nydelige begge to. I tillegg er det selvfølgelig flere kjøpesentre, kafeer, butikker osv. Bare gled deg, for dere kommer sikkert til å storkose dere. Misunnelig!!!:-) Glemte å nevne de fantastiske flotte sykkelstiene der! Lei hver deres sykkel og tråkk rundt omkring i og utenfor byen - nyyyydelig:-) Endret 21. februar 2013 av Trolletrine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå