Gå til innhold

Rar vagina? bekymret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 16 som er jomfru. Jeg har lenge masturbert og kost meg på den måten, men når jeg nå i det siste har tatt en liten finger inn er det ikke noe motstand, og litt inne er det som et stort hulrom? er liksom plass nok til å virre rundt med fingeren inni der, og det kommer masse luft ut også. Dette gjelder i alle stillinger, også i doggy, og jeg trodde jeg ville blitt strammere når jeg satt sånn.

Jeg går på p-pillen microgynon, har gått på den siden desember.

Ekstra bekymret siden jeg skal møte kjæresten nå til helga, og regner med å miste jomfrudommen da...

Er det farlig? Fare for graviditet?

Anonym poster: c59bf56094011cac6935948994d4148f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skjæra

Har de ikke seksualundervisning lenger eller?

Ja det er fare for at du blir gravid hvis du har en skjede...

Alle kvinner har ett "hulrom" der oppi, og det er helt normalt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingrer du deg selv i doggy?! :fnise:

Hun skulle vel bare teste ut om hun ble trangere i den stillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt, hvilket svar er det til ei 16 år gammel jente?

Ærlig talt, hvem er det som skriver at de er jomfru, men det er mye luft der når hun driver med doggy? Og alle andre stillinger? Da er man jo ikke jomfru, eller så onanerer man i alle sexstillingene. Ooooog, jeg må ærlig talt bare si at jeg så for meg hele oppstyret, med onanering i doggy style :)

Svar til TS: Det er sånn skjeden er utformet, og har du sex, kan du bli gravid.

Endret av missdior
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingrer du deg selv i doggy?! :fnise:

Ehem, det går ann å være litt smart da, se om det gjør noen forskjell. Skjønner ikke problemet med å gjøre det når man føler at man plutselig ikke er seg selv lenger, og man faktisk vet at man blir strammere i doggy? :) Lov å være litt opplyst.

Og jeg mener, er det fare for at p-pillene ikke funker eller noe?

Anonym poster: c59bf56094011cac6935948994d4148f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, hvem er det som skriver at de er jomfru, men det er mye luft der når hun driver med doggy? Og alle andre stillinger? Da er man jo ikke jomfru, eller så onanerer man i alle sexstillingene.

GUD. Jeg er jomfru, det tror jeg at jeg har hundre prosent kontroll over selv. Jeg har da plukket opp litt gjennom de få årene jeg har visst hva sex er, og vet at man blir trangere i doggy. Jeg har prøvd ut bittelitt leketøy, så helt jomfru med bare tampong inni meg selv er jeg ikke.

Spørsmålet mitt var ikke om jeg var jomfru, men om det er noe galt, eller om det er fare for at p-pillene gjør noe, eller om det er noe... ja, iallefall ikke "Hjelp, er jeg jomfru?"

Anonym poster: c59bf56094011cac6935948994d4148f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjæra

Ehem, det går ann å være litt smart da, se om det gjør noen forskjell. Skjønner ikke problemet med å gjøre det når man føler at man plutselig ikke er seg selv lenger, og man faktisk vet at man blir strammere i doggy? :) Lov å være litt opplyst.

Og jeg mener, er det fare for at p-pillene ikke funker eller noe?

Anonym poster: c59bf56094011cac6935948994d4148f

Tror du p-pillene ikke funker fordi du har ett hulrom oppi der?

For det første skal p-pilla inn i munnen, ikke noe annet sted.

For det andre Bør du lese deg litt opp om kroppen din og prevensjon før du har sex.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUD. Jeg er jomfru, det tror jeg at jeg har hundre prosent kontroll over selv. Jeg har da plukket opp litt gjennom de få årene jeg har visst hva sex er, og vet at man blir trangere i doggy. Jeg har prøvd ut bittelitt leketøy, så helt jomfru med bare tampong inni meg selv er jeg ikke.

Spørsmålet mitt var ikke om jeg var jomfru, men om det er noe galt, eller om det er fare for at p-pillene gjør noe, eller om det er noe... ja, iallefall ikke "Hjelp, er jeg jomfru?"

Anonym poster: c59bf56094011cac6935948994d4148f

Tar du p-pillene slik du har blitt fortalt av lege eller helsesøster å ta dem, så er sjansen minimal for at du blir gravid. Og når du sier til meg at "ehem, det går da an å være litt smart", så havner ikke du i den kategorien selv. Har du ikke blitt opplyst om bruk av p-piller? Les litt her, i såfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehem, det går ann å være litt smart da, se om det gjør noen forskjell. Skjønner ikke problemet med å gjøre det når man føler at man plutselig ikke er seg selv lenger, og man faktisk vet at man blir strammere i doggy? :) Lov å være litt opplyst.

Og jeg mener, er det fare for at p-pillene ikke funker eller noe?

Anonym poster: c59bf56094011cac6935948994d4148f

Om du har tatt p-pillen i 7 dager eller lengre og tar de til fast tid (ikke lengre enn 35 timer mellom hver pille maks) er sjansen svært liten for å bli gravid, men om han har hatt sex før, så bør du bruke kondom i tillegg til han har testet seg for kjønssykdommer om han ikke har gjort det.

Anonym poster: 12c016e9c4af03d29e423600aafefa18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at p-pillene skal taes hver dag til samme tid, helst ikke mer enn 12 timer, og etter det skal man bruke kondom. Jeg veit også at skjeden utvider seg, og alt det der.Og Jo, vi har sexundervisning på skolen.

Det nå virket bare veldig veldig rart, iforhold til hvordan det pleier å være, og dermed er jeg redd for at noe er galt. Trodde dette ville være et ok sted å spørre, ikke få slengt på meg hvor rart det er at jeg snur meg og kjenner etter i andre stillinger. Derfor reagerte jeg kanskje litt rart og formulerte meg klumsete.

Og jeg har ikke sykdommer, og han har testet seg og jeg er ellers en ganske opplyst jente iallefall innenfor sex, men tenkte å spørre fordi jeg nå ble bekymret.

Anonym poster: c59bf56094011cac6935948994d4148f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er en jente på 16 som er jomfru. Jeg har lenge masturbert og kost meg på den måten, men når jeg nå i det siste har tatt en liten finger inn er det ikke noe motstand, og litt inne er det som et stort hulrom? er liksom plass nok til å virre rundt med fingeren inni der, og det kommer masse luft ut også. Dette gjelder i alle stillinger, også i doggy, og jeg trodde jeg ville blitt strammere når jeg satt sånn.

Jeg går på p-pillen microgynon, har gått på den siden desember.

Ekstra bekymret siden jeg skal møte kjæresten nå til helga, og regner med å miste jomfrudommen da...

Er det farlig? Fare for graviditet?

Anonym poster: c59bf56094011cac6935948994d4148f

Såklart er det ikke mye motstand når du tar en liten finger inni, det skal jo være plass til en erigrert penis. Til og med en full tampong er breiere enn en liten finger. Det er helt normalt, fitta er ikke så stram, noen får til og med plass til en hel hånd der..! :) Det er også plass til litt luft der inne, som du sier, det er sånn fittefisene blir til! Tror ikke man blir noe særlig strammere i doggy altså, men for noen kan det nok oppleves sånn siden man blir penetrert i en annen vinkel :). Jeg syns vaginaen din høres helt normal ut, ingenting unormalt ved det du beskriver. P-piller virker på hormoner ikke på selve vaginaen, så uansett hvordan den ser eller kjennes ut så skal de være sikre dersom de blir brukt rett! Fare for graviditet er det bare hvis du ikke bruker ordentlig prevensjon, det er i allfall ikke noe mer fare for graviditet fordi det ikke er så mye "motstand i vaginaen".

Anonym poster: dcfa32379ae96e052eca7cf62b5a8965

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart er det ikke mye motstand når du tar en liten finger inni, det skal jo være plass til en erigrert penis. Til og med en full tampong er breiere enn en liten finger. Det er helt normalt, fitta er ikke så stram, noen får til og med plass til en hel hånd der..! :) Det er også plass til litt luft der inne, som du sier, det er sånn fittefisene blir til! Tror ikke man blir noe særlig strammere i doggy altså, men for noen kan det nok oppleves sånn siden man blir penetrert i en annen vinkel :). Jeg syns vaginaen din høres helt normal ut, ingenting unormalt ved det du beskriver. P-piller virker på hormoner ikke på selve vaginaen, så uansett hvordan den ser eller kjennes ut så skal de være sikre dersom de blir brukt rett! Fare for graviditet er det bare hvis du ikke bruker ordentlig prevensjon, det er i allfall ikke noe mer fare for graviditet fordi det ikke er så mye "motstand i vaginaen".

Anonym poster: dcfa32379ae96e052eca7cf62b5a8965

Okay, tusen takk :) Syntes bare det virket som en del mer plass enn til vanlig :fnise:. Så takk til deg og de andre som ikke har påpekt min mangel på kunnskap.

Vil bare føye til nettopp det, at jeg faktisk veit nok til å klare å ta p-pillene riktig og klare å beskytte meg mot sykdom. Jeg er ikke dum/uvitende bare fordi jeg er litt usikker på min egen kropp og hvordan den funker i en alder av 16 år. Må si jeg er litt skuffa over de nedlatende svarene. Heldigvis vet jeg nok om meg selv og om sex til at jeg ikke tar meg så veldig nær av de kommentarene, men jeg håper virkelig at ikke det samme skjer andre igjen, for det er litt stygt at voksne mennesker skal si

"Ærlig talt, hvem er det som skriver at de er jomfru, men det er mye luft der når hun driver med doggy? Og alle andre stillinger? Da er man jo ikke jomfru, eller så onanerer man i alle sexstillingene. Ooooog, jeg må ærlig talt bare si at jeg så for meg hele oppstyret, med onanering i doggy style :)

Svar til TS: Det er sånn skjeden er utformet, og har du sex, kan du bli gravid.!"

Det er ikke en ukjent ting for ungdom idag at man føles trangere i doggy, og jeg så på det som ganske naturlig når jeg var bekymra for at noe var galt at jeg snudde meg rundt og testet. Ærlig talt, det er da ikke verdens største treningsøkt eller vanskligste bevegelse å løfte rumpa fra senga.

Jeg vet utmerket godt at skjeden er et "hulrom" der man kan putte ting inn i, det tror jeg de fleste over 14 med nogen lunde oppegående familier vet. Spørsmålet var ikke det, men at det føltes stort og uvanlig åpent. Krevde faktisk litt å åpne seg her inne, og å få slengt i trynet at "Fingra du deg selv i doggy?!" var IKKE en hyggelig reaksjon.

Så takk for den, og lenge leve friheten til å fingre seg selv i hvilken som helst posisjon behagelig for ens egen kropp. (Selv om jeg normalt holder meg på ryggen) ;)

Anonym poster: c59bf56094011cac6935948994d4148f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingrer du deg selv i doggy?! :fnise:

Hvorfor ikke? Jeg fingrer meg i forskjellige stillinger, synes det er mye bedre enn å ligge i ro.

Til TS, du høres helt normal ut. Ikke ta deg nær av disse kjedelige KG damene som ikke eier fantasi ;)

Anonym poster: 70efdb8e33e7d4fc98994965cfcb373a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor ikke? Jeg fingrer meg i forskjellige stillinger, synes det er mye bedre enn å ligge i ro.

Til TS, du høres helt normal ut. Ikke ta deg nær av disse kjedelige KG damene som ikke eier fantasi ;)

Anonym poster: 70efdb8e33e7d4fc98994965cfcb373a

Bra sagt ;)

Endret av Photobella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes så mye møl i en og samme trådO_o

Kjære TS;

Ja, det er normalt med hulrom og kunne virre rundt oppi der. Og nei, det er neppe p-pillene dine som gjør det, jeg har i alle fall aldri hørt om det. Luft kan også komme ut, ofte referert til som Queefs, eller fittefis, musefis osv. Kjært barn har mange navn:)

Det er ikke noen større sjanse for å bli gravid så lenge du tar p-pillene dine slik som legen din/helsesøster har fortalt deg. Du kan også bruke kondom i tillegg som en ekstra beskyttelse, i tillegg til at den beskytter mot kjønnssykdommer.

Lykke til TS!

Anonym poster: 1d130eaf6d5aaa2d337f583b12516166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...