Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Fikk endelig tid og ork til å sette sammen et IKEA møbel i natt. Til og med ryddet litt. Dette er noe jeg sliter med (angst, depresjon, OCD og annet). Så adrenalinnivået var rimelig høyt. Nå våknet jeg for litt siden, og føler meg direkte elendig. Feber osv. Er dette noe som jeg kan tilskrive angst, eller er det mulig at det er en rent fysisk reaksjon på at jeg har brukt kroppen mer en det som er vanlig for meg?
Gjest Kimli Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Fikk endelig tid og ork til å sette sammen et IKEA møbel i natt. Til og med ryddet litt. Dette er noe jeg sliter med (angst, depresjon, OCD og annet). Så adrenalinnivået var rimelig høyt. Nå våknet jeg for litt siden, og føler meg direkte elendig. Feber osv. Er dette noe som jeg kan tilskrive angst, eller er det mulig at det er en rent fysisk reaksjon på at jeg har brukt kroppen mer en det som er vanlig for meg? Jeg tror sistnevnte kan stemme. Jeg var fryktelig anspent og anstrengt en dag, og kom opp mot 39 i feber kun for én dag. Neste morgen var feberen helt borte, etter en lang natts søvn.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Får håpe det går over, skal snart på jobb igjen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå