AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 I det siste har jeg snakket en del med en gutt som går på skolen min. Jeg har hørt mye om han fra andre at han er player og tar alt han får osv.. så jeg var ganske usikker da han begynte å snakke med meg. Men nå når vi har snakket hver dag flere timer på skype om kvelden i snart en uke, har jeg ikke lenger det inntrykket. Jeg synes han virker som en utrolig søt og hyggelig gutt som jeg godt kunne tenke meg å bli enda bedre kjent med. Jeg aner ikke hvordan vennene mine vil reagere hvis de finner ut at jeg snakker med han, de har jo akkuratt samme inntrykk av han som jeg hadde før vi begynte og snakke, og de kommer til å råde meg at jeg ikke må snakke med han. Men jeg vil snakke med han, jeg husker ikke sist gang jeg snakket med en gutt som sa så mange søte ting til meg, og som hele tiden vil snakke med meg. Jeg bor et stykke fra han, tar kanskje en og en halv time eller noe. Og neste år skal vi ikke gå på samme skole mer. Jeg vil ikke miste kontakten med han, jeg merker at jeg tenker på han omtrent hele tiden, og jeg vil ikke dette skal ta slutt. Jeg kunne godt tenke meg noe mer. Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: 7f0173076e59fcdbb3525e42c72a3942
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har også vært i to samtaler med han og noen kompiser, og han gjør alt for at jeg skal være med i samtalen, og sier søte ting til meg selv om han vet at de hører på. Anonym poster: 7f0173076e59fcdbb3525e42c72a3942
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 du mener han ikke kan være player fordi han sier så mye fint til deg? er gjerne omvendt. skal ikke si han er player, men om vennene dine sier det så vile jeg i hvert fall passet meg. Anonym poster: 31fe9f609704beae42b5567db890b456 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Jeg syns du skal ha sex med han. så finner du det jo ut. Må ikke høre på sånne slarverrykter, er stort sett bare sjalu jenter som dikter opp ting. Kos deg å ha sex med han. Anonym poster: 8e63571cfacadcb934a24bb0bf5e4e54 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Gutter som sier søte ting er veldig ofte playere!! Det er jo tyyyypisk player-oppførsel!! Kutt ned skype og forlang å omgås IRL, uten å ligge med han eller gå for langt fysisk sett. Så ser du fort hvor interessert han er i DEG. Anonym poster: 3a8ae38eb1d3eca4b4543b5865c7f8ca 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Gutter som sier søte ting er veldig ofte playere!! Det er jo tyyyypisk player-oppførsel!! Kutt ned skype og forlang å omgås IRL, uten å ligge med han eller gå for langt fysisk sett. Så ser du fort hvor interessert han er i DEG. Anonym poster: 3a8ae38eb1d3eca4b4543b5865c7f8ca Selvfølgelig skal hun ligger med han ?! Hvorfor driver du å skremmer jenta? Nei-damer er jo det gutta hater mest. Ts du må lære deg å stole på gutter og ikke høre på bitre damer på singelforumet som har blitt dumpa så mye at de har mista tellinga fordi de har tåpelige holdninger til menn. Ligg med han og vis at du vil ha han, og ikke bli mistenksom Anonym poster: 8e63571cfacadcb934a24bb0bf5e4e54 1
Sjensen Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Kan hende du bare liker han fordi han liker deg. Kan det også være at du bare vil føle deg selv "elsket"? At du tror du liker han, men egentlig så liker du følelsen av å bli "likt"? Mennesker liker andre mennesker som liker dem, det er bevist. Hvilke egenskaper du liker om han da? Nå hørtes jeg kanskje ut som en psykolog eller noe, men det er jo noe du kan spørre deg før du rører deg mot et forhold. Men for all del, du kan jo bare ha det gøy med han uten å gå i et forhold 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå