AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Mine barn er litt sære når det kommer til hjemmebakt brød, så jeg er ute etter oppskrift på hjemmebakt brød som barn kan like. Det må ikke være kjempegrovt Anonym poster: 493454db5dbef48f63247355e26b8445
Gjest Borghild Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Lag vanlig brød og si at barna skal spise det de får! Sorry at jeg er litt hard og det er absolutt ikke meningen å være frekk, men syns dagens barn er i overkant kresne. "Liker ikke ditt og liker ikke datt", skal ha jippi og hurra-produkter laget for barn osv. Da jeg var barn måtte vi spise det vi fikk. Så enkelt var det. Og jeg kan heller ikke huske at jeg fikk noe jeg hatet noen gang. Det fantes heller ingen emballasje med morsomme dyr på, vi spiste det samme som de voksne. Og jammen ble det ikke folk av oss for det. Det eneste jeg ville passet på er at det ikke har store frø i seg som barna kan sette i halsen. Og hadde heller ikke bakt pompernikkel akkurat. Kanskje bakt lyst rugbrød? Det er jo "mildt" og godt og lett å tygge. Jeg var ihvertfall veldig glad i det da jeg var liten. Nå spiser jeg kun glutenfritt siden jeg fikk glutenallergi i voksen alder. 2
Scherbatsky Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 Kanskje bensin-praten fungerer? Eller lage brød basert på nøtter/frø?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå