Gå til innhold

Møtes for sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenke meg å møte noen fra nettet bare for å ha sex, men er en altfor A4 skikkelig jente og takler dårlig sexprat med folk jeg ikke kjenner. Og selv om jeg ikke vil ha noe forhold synes jeg det er greit å vite at det er en oppegående mann.

Hvordan gjør dere kvinner det egentlig og hva bør jeg være obs på?

Anonym poster: d138c1779e3450f613ebe6b67232e4fc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil finne en oppegående mann for sex, men du snakker ikke om sex med noen du ikke kjenner?

Lykketil er alt jeg har å si,,,

Anonym poster: 1796411ca2be361347a9635dcf63847a

Skrevet

Du vil finne en oppegående mann for sex, men du snakker ikke om sex med noen du ikke kjenner?

Lykketil er alt jeg har å si,,,

Anonym poster: 1796411ca2be361347a9635dcf63847a

Huff, elendig formulert!

Spørsmålet er egentlig bare: hvordan gjør dere det, hvor finner dere mennene og hva snakker dere om?

Jeg har hatt ONS, men det er en stund siden og vi snakket egentlig ikke om sex. Det bare skjedde. Underforstått.

Skrevet

nå er ikke jeg dame da. men jeg har møtt noen kun for sex. (skal sies vi "kjente" hverandre i 3 år men var kun hilse hei osv pga jobb i samme bygg. fikk kontakt via facebook og det utskalerte seg, var aldri planen men kom inn på snakken om sex og det var en stund siden, og hva som var pirrende og spennende. var en normal samtale mellom to voksne. så tror ikke du skal legge så mye i det. er det riktig så kommer naturlig.

vet ikke om du ble klok jeg.

Skrevet

Jeg tror du har tre alternativer: du kan gå på byen å sjekke opp en kjekk mann, du ha skikkelig flaks og håpe at noen leser mellom linjene på Match, eller så kan du lære deg å prate om sex og finne den rette på Cupido

Anonym poster: 19a7b435df791187eb1883f5065f969e

Skrevet

Joda, jeg skjønner at det ikke går an å gi helt konkrete tips. Har fått melding av noen som virker som en grei og pen fyr. Han hinter veldig om at vi skal møtes når han er i byen og jeg skjønner jo hva han mener. Selv om jeg har lyst så vinner nok den skikkelige jenta i meg til slutt.

TS

Skrevet

Joda, jeg skjønner at det ikke går an å gi helt konkrete tips. Har fått melding av noen som virker som en grei og pen fyr. Han hinter veldig om at vi skal møtes når han er i byen og jeg skjønner jo hva han mener. Selv om jeg har lyst så vinner nok den skikkelige jenta i meg til slutt.

TS

Så la den skikkelige jenta vinne.

Den ærefulle måten å gjøre det på er å spille med åpne kort.

Ikke noe problem. Du er den du er, og kan det du kan.

Skrevet

Jeg kunne tenke meg å møte noen fra nettet bare for å ha sex, men er en altfor A4 skikkelig jente og takler dårlig sexprat med folk jeg ikke kjenner. Og selv om jeg ikke vil ha noe forhold synes jeg det er greit å vite at det er en oppegående mann.

Svaret er vel at de ikke er sikkelige og bryr seg ikke om hvorvidt mannen er oppegående eller ikke.

Anonym poster: 22d37882c5d8a4923c5d2a12676a2143

Skrevet

Jeg ser at veldig mange ønsker å være anonyme, det kan være mange grunner til det.

Jeg tror at du må ha øya åpne, treffe noen , gjøre noe sammen og det som skjer det skjer

Jeg tror ikke det er noen direkte oppskrift på dette, du kan som det er nevn i tråden , gå på byen for å sjekke

opp en "kjekkas" , en ting som livet har lært meg er at det er det indre som teller, utsende har aldri direkte trigget meg i hvertfall.

Selv om du sier at du er ikke ute etter et forhold, mange har det som som deg , vil ikke ha et forhold, men

VIL HA SEX NÅ OG DA.

Det handler om å treffe noen, kanskje i fruktdisken på rema1000...... Vær litt impulsiv, men samtidig litt forsiktig det er mange rare mennesker i vårt samfunn, jeg velger å tro det beste om folk.

Lykke til , håper at du finner det du leter etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...