AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Jeg har begynt på nye p-piller (cerazette) og har blødd i 2 måneder i strekk. Dette ødelegger forholdet mitt, pga at vi ikke kan ha sex! :frown: Hva synes dere gutter/jenter om å "kjøre brannbil"? Vi har gjort det en gang, men jeg er svært redd for at dette er en såpass stor turn off på han at han ikke skal like meg noe mer (vi er fortsatt ganske tidlig i forholdet) Hva er i såfall værst/best. Å måtte vente enda en måned på sex, eller å kjøre brannbil? (tenker med håndklær i senga/ eller i dusjen) Hvordan skal jeg foreslå dette? Anonym poster: 8d480c7bf23abc4e0d7b7275ef065afc
_Aries Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Fortell ham hvor landet ligger. At du har mensen, men at du gjerne vil prøve å ha sex, dersom han vil såklart. Det er iallefall sånn jeg sa det, det var også veldig tidlig i forholdet, da hadde vi bare holdt på en mnd. Jeg sa jeg hadde mensen, men at jeg var kåt. Deretter var det opp til ham. Og etter det har vi gjort det mange ganger. Min erfaring er at orgasmene ofte blir sterkere og det hjelper på menssmertene! :D 2
twang Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 lol. jeg vet ikke hvorfor dere jenter tror å kjøre brannbil er så turn off, jeg synes det ikke var noe ille, man bare tar en dusj etterpå, men det gjør man jo uansett. nå snakker jeg ikke for alle gutter, men gjør som __Essx sier, la han vite at du er kåt, fortell han at dersom dere skal ha sex, så blir det litt blodig. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 lol. jeg vet ikke hvorfor dere jenter tror å kjøre brannbil er så turn off, jeg synes det ikke var noe ille, man bare tar en dusj etterpå, men det gjør man jo uansett. nå snakker jeg ikke for alle gutter, men gjør som __Essx sier, la han vite at du er kåt, fortell han at dersom dere skal ha sex, så blir det litt blodig. Jeg pleier ikke vanligvis å ta en dusj etter sex. Er det noe man gjør? Anonym poster: 7b3c8bb87e1e3228e46c387c4e96ed4a 6
twang Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Jeg pleier ikke vanligvis å ta en dusj etter sex. Er det noe man gjør? Anonym poster: 7b3c8bb87e1e3228e46c387c4e96ed4a tja, det spørs fra person til person, men jeg føler meg skitten etter å ha fittesaft over kukken ialllefall
tøydokka Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 jeg bare spyler gørren ut av vagina, altså setter dusjstrålen inni glufsen og lar greiene renne ut, stikker inn litt glidemiddel, så er det null problem 1
Ludovica- Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Blodet trekker seg jo ofte litt tilbake under sex. Men hvis du er komfortabel med det så må du ko bare høre med han.
tøydokka Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 jeg bare spyler gørren ut av vagina, altså setter dusjstrålen inni glufsen og lar greiene renne ut, stikker inn litt glidemiddel, så er det null problem og herre, blir det pittelitt blod, så er det vel ingen katastrofe? naturlige greier..bare å vaske pikken etterpå!
Apocalypse Skrevet 20. februar 2013 #9 Skrevet 20. februar 2013 Jeg og kjæresten kjører ofte brannbil, jeg pleide også å veldig redd for at han skulle synes det var turn-off, men etter hvert som jeg ble trygg på ham var det ikke noe problem lenger. Legg et par håndkler under, bruk evt. kondom, skru av lyset eller ha dyna over, la ham være øverst og ta en dusj etterpå. Verken jeg eller typen merker stort til det på denne måten, blir bare ekstra mye glid og orgasmene mine blir ofte sterkere, så det er ingenting å være redd for
Amanda C. Skrevet 20. februar 2013 #10 Skrevet 20. februar 2013 Du burde først bytte p-pillemerke. Jeg gikk også på Cerazette og etter å ha blødd i 2-3 måneder gikk jeg til fastlegen. Hun sa jeg burde kommet myye tidligere inn for det var ikke slik det skulle være
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #11 Skrevet 20. februar 2013 tja, det spørs fra person til person, men jeg føler meg skitten etter å ha fittesaft over kukken ialllefall Nice komplimant til dama di Høres ut som han i sex and the city du Anonym poster: a002ed9e8ae40b3049999c87fa9a6121 2
Tøffeldyret Skrevet 20. februar 2013 #12 Skrevet 20. februar 2013 Kjæresten min har ingen problemer med å kjøre brannbil. Vi legger et håndkle i senga og har sex i misjonærstillingen. Det er bare å dusje etterpå. Det eneste problemet for min del, er at jeg ikke kan få orgasmer under mensen, for det trigger mensensmerter.
Sjokoladenøtt Skrevet 20. februar 2013 #13 Skrevet 20. februar 2013 Haha uff, jeg er ikke så stor fan av det... Men typen min har ingenting imot det da, men har aldri mensen heller Cerazette ftw <3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #14 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har begynt på nye p-piller (cerazette) og har blødd i 2 måneder i strekk. Dette ødelegger forholdet mitt, pga at vi ikke kan ha sex! :frown: Hva synes dere gutter/jenter om å "kjøre brannbil"? Vi har gjort det en gang, men jeg er svært redd for at dette er en såpass stor turn off på han at han ikke skal like meg noe mer (vi er fortsatt ganske tidlig i forholdet) Hva er i såfall værst/best. Å måtte vente enda en måned på sex, eller å kjøre brannbil? (tenker med håndklær i senga/ eller i dusjen) Hvordan skal jeg foreslå dette? Anonym poster: 8d480c7bf23abc4e0d7b7275ef065afc Anonym poster: fb3d86b5ae58a5d69f8f6517c6c1e688
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #15 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har begynt på nye p-piller (cerazette) og har blødd i 2 måneder i strekk. Dette ødelegger forholdet mitt, pga at vi ikke kan ha sex! :frown: Hva synes dere gutter/jenter om å "kjøre brannbil"? Vi har gjort det en gang, men jeg er svært redd for at dette er en såpass stor turn off på han at han ikke skal like meg noe mer (vi er fortsatt ganske tidlig i forholdet) Hva er i såfall værst/best. Å måtte vente enda en måned på sex, eller å kjøre brannbil? (tenker med håndklær i senga/ eller i dusjen) Hvordan skal jeg foreslå dette? Anonym poster: 8d480c7bf23abc4e0d7b7275ef065afc Anonym poster: fb3d86b5ae58a5d69f8f6517c6c1e688
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå