Gå til innhold

Pappa døde i kveld


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Pappa døde i kveld av langtids sykdom. Det føles både vondt og godt. Vondt å miste han, men godt at han får slippe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondoloerer. :klem: Håper du har noen å være sammen med i kveld?

Anonym poster: 85e806bb490e5425e99900d86c6fc80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa døde i kveld av langtids sykdom. Det føles både vondt og godt. Vondt å miste han, men godt at han får slippe.

Kondolerer! :trist:

Sender deg masse klemmer og omtanke! :klemmer:

Håper du har noen rundt deg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsulenter. Mistet pappa for seks uker siden, han døde brått og uventet. Forferdelig tungt og føler jeg aldri kommer over det, savner blir verre for hver dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler med deg, TS. :hug: Å miste mine kjære foreldre er min aller største frykt, selv om jeg vet at det må skje en dag. Jeg håper du har gode venner som kan være der for deg nå, og at familien kan holde sammen i den tunge stunden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Ord blir fattige når slikt skjer. Det finnes ingen ord som vil ta bort smerten, men det er viktig å ikke være alene i sorgen, søk trøst hos venner og familie. Den smerten en går gjennom når en mister noen som står deg nær føles uutholdelig, men sorgen vil bli lettere å bære med tiden og går over til savn etter hvert - et savn som en lærer å leve med. Ta vare på de gode minnene :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, merket jeg ble lei meg av å bare lese overskriften...

Jeg har ennå ikke opplevd å miste en forelder, men det går vel ikke an å forestille seg det før man faktisk opplever det.

Og du er bare 22 år?

Alle gode ønsker og støtte til deg! <3

Kondolerer :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa døde i kveld av langtids sykdom. Det føles både vondt og godt. Vondt å miste han, men godt at han får slippe.

Kondolerer. :hug:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondoler så mye til deg, mistet faren min får 2 uker siden og skjønner hvor trist du har det nå, sender deg all min omtanke :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk alle sammen<3 er 22 år ja, føles rart miste en forelder i så ung alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du det i kveld?

Så bra som jeg kan ha det. Begynner å få en del av det praktiske i orden, og det føles godt. Er ofte det som er det værste i slike situasjoner synes jeg.

Takk:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...