AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Jeg har snorket siden jeg var barn. Det som plager meg mest er mine nærmeste som ALLTID kommer med sine kommentarer på fest eller andre sosiale sammenhenger. Det er spesielt min mor og min søster som liker å ha det moro på min bekostning. Jeg vet alltid sekunder før at de gjør seg klar til å komme med en snorkevits med megetsigende nikk og smil i min retning. Jeg blir stresset og flau og vil bare gjemme meg. Liksom.. jeg snorker og er attpåtil kvinne--hahaha. I slike stunder hater jeg dem dypt og indelig. En gang ble jeg sparket ut av sengen av min daværende samboer. Plutselig lå jeg bare på gulvet og kavet og skjønte lite. Jeg har selv barn og har aldri vært med dem på turneringer eller korpsturer pga min "uvane". Jeg vet man kan bli operert men jeg er så redd for at det ikke blir vellykket på meg. Jeg kommer til å bli så skuffet da. Nå har jeg funnet en super mann og han kan ikke forstå at vi aldri kan overnatte hos hverandre. Jeg er så sliten og lei av selve snorkingen og at jeg ikke kan delta på turer med barna, hytteturer og redselen for morsomme ekle kommentarer at jeg bare vil gråte. Jeg føler at det går utover livskvaliteten min. Er det noen som har gode råd å gi? Anonym poster: 9a1b6cf11ccf2355643b95f4d57a7c52
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Kom deg til lege og få hjelp. Bevares kvinne! Anonym poster: fdc39bc2246762b30d54ba0b48415588
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Ville helt klart dratt til legen å hørt hva de mente der. Det finnes garantert ting man kan prøve som ikke er kirurgisk Jeg snakker i søvne. Høyt og tydelig! Føler med andre ord med deg. Anonym poster: e6ab55082fb5ea88c81daa3d50417516 1
LittDiva Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 (endret) Og jeg både snakker og snorker i perioder som bare det. Så får de rundt meg tåle det;) mannen har blitt vant til det , venninnene flirer av det og jeg får stort sett enerom på jobbtur og veninne turer, av allmen preventative årsaker Vil bare si at jeg vet om to som har tatt en såkalt snorkeoperasjon... Eneste som skjedde var at de fikk mer volum..selvsagt hørt om masse vellykkede og. Men skit i det. Som sagt , er periode storsnorker og kjenner flere storsnorkere , uten at de er utstøtt av den grunn. Endret 19. februar 2013 av LittDiva
LittDiva Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Og jeg både snakker og snorker i perioder som bare det. Så får de rundt meg tåle det;) mannen har blitt vant til det , venninnene flirer av det og jeg får stort sett enerom på jobbtur og veninne turer, av allmen preventative årsaker Vil bare si at jeg vet om to som har tatt en såkalt snorkeoperasjon... Eneste som skjedde var at de fikk mer volum..selvsagt hørt om masse vellykkede og. Men skit i det. Som sagt , er periode storsnorker og kjenner flere storsnorkere uten at de er utstøtt av den grunn. Edit: Leif med autokorr.
AnonymBruker 42 Skrevet 19. februar 2013 #6 Skrevet 19. februar 2013 Det er vel ikke mindre normal at damer snorker enn menn ? Synes ikke du har noe å være flau over hverall TS. Har en venninne som promper seg selv våken en gang i bland :D Synes det bare er morro og litt søtt jeg. Kanskje du har skjev nesevegg... Ta deg en tur til ØNH spesialist så får finner du sikker en løsning raskere en du aner. Bunn-linja, ikke noe å sjenere seg over
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 http://www.dailymail.co.uk/health/article-2279673/Is-snore-nose-whistler-wall-shaker-pig-trough.html Anonym poster: 91179bf429776b18e11622ca35a2ffce
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #8 Skrevet 19. februar 2013 Jeg snakker om mine ekser i søvne, mannen min blir av og til ganske irritert. Anonym poster: 7cded1141a2172ae45dd7c0ed55746e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå