Gå til innhold

Hva kan jeg gi en Amerikaner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Venninnen fra USA min har bursdag snart, og jeg vil gi henne noe fra Norge. Jeg tenkte å sende henne noe sjokolade i lag med noe annet, men fant ut at hun er ikke så glad i sjokolade. jeg vil i alle fall sende henne en ting som er typisk norsk. Hva kan det være? :vetikke:

Btw. Ikke ostehøvel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selbuvotter

Anonym poster: affb9a387a700441bf5770d22423dd19

• Liker 1
Skrevet

Jo kanskje det. Hun bor i en stat som blir kald om vinteren.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Send henne universiel helsevesen, sikkert noe hun trenger.

Av mindre saker, tja marius genser, troll dukker, russejenter.

• Liker 4
Skrevet

På turistbutikker selger de alt mulig av suvernirer, hvis det er noe sånnt du tenker på. Ellers kommer jeg ikke så mye annet enn melkesjokolade.. Smash kanskje?

Skrevet

Jo, tenkte å dra på en suvenir butikk å se litt. Men er ikke så glad i troll selv. Kanskje litt egoistisk å utelukke troll fordi jeg syns det er utrolig stygge. :fnise:

Gjest Violetta
Skrevet

Refleks. Jeg leste her inne at det ikke brukes andre steder i verden.

Skrevet

Refleks. Jeg leste her inne at det ikke brukes andre steder i verden.

Jeg spurte en annen amerikaner på skype nå... hun sier de har sånne. :fnise: Men måtte spørre lol.

Skrevet

Hun er ikke glad i sjokolade fordi den er mye dårligere enn vår, er min erfaring :)

• Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg ville sett hos Husfliden eller Pur Norsk om de har noe kult norsk design. Troll og sånt hadde jeg ikke blitt glad for, men vi har jo mye stilig norskinspirert design.

Wik & Walsøe-kopp, norsk smykkedesign, noe skandinavisk interiør etc.

Kommer så klart an på prisklasse du tenker på.

Endret av Badabing
  • Liker 1
Skrevet

Hun er ikke glad i sjokolade fordi den er mye dårligere enn vår, er min erfaring :)

Hun har fått smake vanlig melkesjokolade, men hun sier at når hun spiser sjokolade like hun at det er nøtter eller sånt i den.

Men jeg spurte i tilfelle da jeg sa jeg ville sende noe bort, og hun sa at hun ikke spiser mye sjokolade.

Skrevet

Jeg ville sett hos Husfliden eller Pur Norsk om de har noe kult norsk design. Troll og sånt hadde jeg ikke blitt glad for, men vi har jo mye stilig norskinspirert design.

Wik & Walsøe-kopp, norsk smykkedesign, noe skandinavisk interiør etc.

Kommer så klart an på prisklasse du tenker på.

Jo masse pene designer, men litt over den prisen jeg hadde tenkt meg. :sjokkert: Så en veske jeg hadde veldig lyst på til veldig veldig masse penger!

Skrevet

Kvikk-lunsj? :D

Ikke dum ide. Kanskje jeg skal sende en pakke og si at hun kan gi de vekk hvis hun ikke liker de, men at hun må smake. Det er jo skikkelig norsk tursjokolade!

• Liker 1
Gjest molecules
Skrevet

Ikke dum ide. Kanskje jeg skal sende en pakke og si at hun kan gi de vekk hvis hun ikke liker de, men at hun må smake. Det er jo skikkelig norsk tursjokolade!

Tror ikke det er mulig å sende mat til USA....sjekk det før du sender det til henne.

Skrevet

Tror ikke det er mulig å sende mat til USA....sjekk det før du sender det til henne.

Joda det er fult mulig. Man må bare skrive på pakken hva man sender. For eksemepl : Sjokolade Verdi: 30nok.

Jeg har gjort dette før. ;)

Skrevet

Men det smaker jo omtrent det samme som KitKat som finnes i USA. Så det er ikke sikkert hun er så begeistret for det.

Men jeg synes Selbuvotter var godt forslag.

Anonym poster: 2b769713f240cdcc13954672f2f209f2

Skrevet

Men det smaker jo omtrent det samme som KitKat som finnes i USA. Så det er ikke sikkert hun er så begeistret for det.

Men jeg synes Selbuvotter var godt forslag.

Anonym poster: 2b769713f240cdcc13954672f2f209f2

Har en venninne som elsker kit-kat og alltid maser om at jeg må ta med hjem fra taxfree og sånn. Skjønner ikke greia, det smaker nesten klisslikt med vanlig kvikk lunsj, bare at kvikk lunsjen er bedre.

Anonym poster: 7a97d412ac13cd727d0bcf585296b310

• Liker 2
Gjest Stronger
Skrevet

Skal du først sende sjokolade bør du sende freia påskeegg :sikle:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...