Gå til innhold

Trinny og Susanna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et elendig program og irriterende damer!

Går rundt i Norge og snakker stygt om stedene her og rakker ned på folk. Ikke kan de kle seg selv en gang, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de skal være noen slags kles-eksperter?

Har sett 10 minutter, det var nok. Er det virkelig noen som liker dette programmet?

Anonym poster: 9277e4e28a070368cea472aeb0b9fc9d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpes, snakker om negativt syn. Jeg ser det motsatte av deg og liker programmet.

Anonym poster: df9572aad236c58affd31f35b674ba7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker programmet:)

Men liker best det de følger en deltager over flere dager, og bygger opp en hel garderobe.

Anonym poster: 211ea872b8f7542ef543a8ff30cb0d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det når jeg kommer over det og ikke har annet å se på. De har et og annet gode tipset, men sånn jevnt over er jeg ikke særlig imponert over resultatet. Syns at det i mange tilfeller blir ganske rotete resultat. Mange merkelige farger satt sammen osv, og hun frisøren som er med, hun hadde iallefall ikke fått rørt håret mitt! :sjokkert:

Ellers så synes jeg også at de har vist litt lite respekt for landet. Husker spesielt en episode der en av de gikk fikk smake noe mat, fisk av noe slag, hvor hun stormet rett ut av butikken og spyttet det ut, og snakket og hvor forferdelig det var. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er flinke til å fokusere på det positive ved deltakerene og bygge opp det kropslige selvbildet. Ellers er programmet litt tilgjort.

Anonym poster: 09f01c1ecd92c92eda7b35e25961f496

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er flinke til å fokusere på det positive ved deltakerene og bygge opp det kropslige selvbildet. Ellers er programmet litt tilgjort.

Anonym poster: 09f01c1ecd92c92eda7b35e25961f496

Det er sant! :jepp: og det er egentlig det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teite damer og teit program.

Anonym poster: 054241ce8263f5fdc47688dd4e7d0fe4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mange programmer med dem og er enig i ts innlegg. Syns at de kler ut alle kvinner slik at de får vist den mest tarvelige siden av dem. Stakkarene tror til slutt at de er fine fordi T og S sier det. De er ikke det. Går an å være stolt av seg selv uten å selge kropp.

Anonym poster: 3ec954c1c95c821d290d35c88af84f33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke bygge opp kroppslig selvbilde uten å klå så innmari på folk?

Anonym poster: 2d07ec94cf7a97b1f416fa0033d59daf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Synes programmet i går var fryktelig morsomt. Brita Møystad Engseth er skikkelig kul.

Men de klår mye disse damene, og hun ene er jo veldig intens.



Anonymous poster hash: 40192...444
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har de pratet stygt om stedene her?

Jeg syns de er fantastiske, de er annerledes og litt eksentriske. Spesielt Trinna. Hun har liksom en helt egen evne til å dra folk opp av gjørmen og få dem til å gløde.

Susannah er veldig variert i stilen så du har et poeng der. Enkelte ganger ser hun bare utrolig merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvorfor ser folk på noe de blir så veldig provosert over og ikke finner noe interessant ved?

Hender jeg ser på, og jeg synes programmet er både litt morsomt og egentlig ganske fint.

- de gjør noe med deltagerenes selvfølelse. Folk føler seg som en bedre utgave av seg selv, og de fleste blir også mye flottere og fremstår som individer som skiller seg ut fra den store grå massen.

Like it or not.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte What Not to Wear som gikk på BBC. Dessverre lever ikke den norske versjonen opp til det nivået. Jeg synes likevel at de er veldig flinke, og spesielt det at de klarer å fremheve det positive med så mange forskjellige kroppsfasonger.



Anonymous poster hash: bb5f6...a30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som personer liker jeg dem, men når det gjelder jobben de gjør med deltakerne klesmessig og med hår og make-up synes jeg det varierer mye. Av og til gjør de det bra, men ofte er det stort forbedringspotensiale.

Kanskje det rett og slett skyldes at de er fra England? Damer der har jo gjerne en litt annen stil enn vi har i Norge bl.annet med mer sminke enn kvinner flest bruker her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på dette og elsket dagen vi fikk i Oslo med damene. Ble veldig fornøyd med både klær og hår. Er glad for at jeg fikk Susannah å prate med, Trinny er direkte skummel og klarte å bryte ned den ene av deltakerne fra min by som bare gråt etterpå. Dritskummelt å se seg selv på TV da...



Anonymous poster hash: 109d9...e4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest KeyserSoze

Synes de skulle ha byttet ut frisøren og sminkøren. Det finnes mange her i landet som er mye flinkere.synes sjeldent at sminken blir bra. Frisyrene har jeg litt blandet meninger om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg liker Trinny og synes hun er flink, men hun Susannah synes jeg ikke kan dette i det hele tatt. Tror hun først burde få en makeover selv, før hun begynner på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne hetsingen, TS? Jeg har ikke sett mange episoder, men synes de gir gode råd som passer de de skal forvandle. :) Hvis du mener norske kvinner flest kler seg bra, da har du aldri reist til Sør-Europa. :) Norske kvinner kler seg alt annet enn pent eller feminint.



Anonymous poster hash: 1be03...7be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er litt uhøvlet... Og har ikke helt sansen for å stappe folk inn i hold in-plagg, sånn som de gjør.



Anonymous poster hash: 63b95...15c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...