AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Hei... Har den siste tiden hatt merkelige ''stråle'' lignende smerter i underlivet ved stimuli av klitoris ( innimellom også uten stimuli, men kun ved berøring ). De ''skyter'' liksom innover og oppover i magen(?) - der man har menssmerter. I dag kjente jeg det litt bak navelen.. Hadde disse smertene for noen år siden også, ble undersøkt hos GU, men de fant ingenting :/ Gikk den tiden på p-piller, valgte å slutte for å se om smertene ble borte, og det ble de. Men nå har de kommet tilbake igjen.... ( Bruker ikke pillen nå ). Det er så frustrerende når GU ikke kan finne noe, og fastlegen bare fnyser det bort. For jeg har vondt der og det er skikkelig ubehagelig!! Mere ubehagelig, enn vondt egentlig. Mitt siste håp er at noen andre har opplevd noe lignende, så jeg kan få et svar på hva dette kan være. .....noen...?? Anonym poster: 579c84d62d8fa9de3a73a4fcd2266bd4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 jeg er mann da men bruker innimellom å få ilende smerter (eller mer ubehageligheter som du sier) i som regel en plass mellom anus og pungen. Var vel snakk om at det kunne være en mentel (?husker ikke hva det hette) og fikk det undersøkt men fant ikkeno.... så jeg aner ikke :S Anonym poster: e1f37d6d1879dcb664c8ece3f201354a
Gjest TS Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 jeg er mann da men bruker innimellom å få ilende smerter (eller mer ubehageligheter som du sier) i som regel en plass mellom anus og pungen. Var vel snakk om at det kunne være en mentel (?husker ikke hva det hette) og fikk det undersøkt men fant ikkeno.... så jeg aner ikke :S Anonym poster: e1f37d6d1879dcb664c8ece3f201354a Okei, takk for svar uansett! Merkelige greier... :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå