Gå til innhold

Driver du og går rundt...


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Synes jeg ser både voksne damer og en hel del gamle folk med gåstaver, jeg. Men ikke noe særlig ungdom...

Grunnen til at man ikke ser ungdom med sånne staver, er vel fordi de ikke har fått bekken-, hofte-, rygg-, skulder- og nakke- plager ...ennå!

Men det kan nok komme... så ikke gjør narr!!!

Er det ikke fint at det oppdages nye ting, som kan gjøre at man kan trene opp igjen kroppen, og lindre disse plagene?

Det er 3 - 4 år siden jeg hørte det ble anbefalt, men da var ikke "spesial-stavene" kommet på markedet. I stedet brukte de "regulerbare" skistaver (teleskop-staver).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde de var ment brukt for å øke effekten når du går, jeg? I og med at du da også får med deg armene, ja, som feks. i aerobic-timer som noen nevnte. Visste ikke at de var spesialredskap for folk med de problemene du nevner her? Nuvel, en ting er når man ser folk på turstien som tusler i nesten bakoverfart med disse stavene, men når jeg ser gamle damer i finhatt og -kåpe på handletur oppover Karl Johan med håndveska rundt håndleddet og STAVER, da må jeg bare trekke på smilebåndet altså, sorry! Men de har kanskje funnet ut at staver er mer funksjonelt enn den gode gamle stokken? Fint for dem det... :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...