Gå til innhold

er det rart?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det rart for dere gutter om jenter ikke vil suge, hvis du ikke har kondom på? Er det turn off for dere, eller går det greit ? :) Just wonderin'

Anonym poster: 9c46d71e8b89eb0a48e39bdcbbb9cbcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonym poster: caa050b811a2a4a862c2fc333101f136

Gjest FiskenBlub
Skrevet

Å suge generelt sett er ekkelt. Og sette på en kondom i tillegg.... Herregud :P

Gjest FiskenBlub
Skrevet

Men så er jeg en jente da :P så ikke at du siktet til gutter før nå. Er nok mange jenter som vil ha kondom på for å ikke få kjønnssykdommer eller noe sånt. Er vel ikke så rart hvis det er one night stand

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med det? Jeg bare lurer på om liksom gutter syntes det er teit hvis man ikke har lyst til å suge hvis man ikke har kondom på? Det er jo noen som ikke takler å svelge sæd?

Skrevet

Så det du skrev nå :) Ja, er på en måte et one night stand, men uhm, jeg klarer bare ikke å svelge, så vil ikke utsette meg for å brekke meg når jeg kan gjøre det helt fint med kondom på :P

Gjest FiskenBlub
Skrevet

Så det du skrev nå :) Ja, er på en måte et one night stand, men uhm, jeg klarer bare ikke å svelge, så vil ikke utsette meg for å brekke meg når jeg kan gjøre det helt fint med kondom på :P

Er jo bare å suge helt til han er nært å komme også runke han?

Skrevet

Men jeg klarer bare ikke uten, har prøvd tre ganger, og det går til helvette hver gang haha :P Men ja.. Håper bare han ikke syntes det blir teit.

Gjest FiskenBlub
Skrevet

Hvis han synes det er teit så ikke sug han i det hele tatt, han fortjener det ikke da :P

• Liker 1
Skrevet

vær sikker på at han er sykdomsfri før du gjør noe uten kondom.

Anonym poster: 07434cab70f9205e3073f0347dfdf720

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Kondom er i utgangspunktet no-no. Om det skal på selv under mottakelse av oralsex, da begynner det å ringe noen varselsbjeller.

• Liker 2
Skrevet

Hvis valget står i mellom å bli sugd med et kondom vs å ikke bli sugd i det hele tatt,

Tror jeg nok at han vil gå for å bli sugd med kondomet! ;)

Skrevet

Hvis jenta nektet å suge meg uten kondom tror jeg at jeg hadde valgt å være foruten. Ville (for meg) indikert at hun ikke var spesielt interessert i å gi, og det hadde trolig gjort meg vesentlig mye mindre interessert. Samtidig så antar jeg at det ikke ville gitt meg en dritt.

Er det virkelig så ekkelt? (Går forøvrig bare ut ifra at de du har prøvd deg på før er nyvaskede eller generelt sett har god hygiene. Det er et must!)

• Liker 1
Skrevet

Enig med forrige taler. Om jeg bare kunne bli sugd med kondom i et forhold så ville jeg heller vært foruten, for det funker bare ikke.

Og siden jeg ikke ville giddet være i et forhold uten munnsex, så ja, vel..

Gjest Katten.
Skrevet

Hvis valget står i mellom å bli sugd med et kondom vs å ikke bli sugd i det hele tatt,

Tror jeg nok at han vil gå for å bli sugd med kondomet! ;)

Da foretrekker jeg at vi dropper hele blowjoben.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er det rart for dere gutter om jenter ikke vil suge, hvis du ikke har kondom på? Er det turn off for dere, eller går det greit ? :) Just wonderin'

Anonym poster: 9c46d71e8b89eb0a48e39bdcbbb9cbcd

Om hun ikke vil suge uten kondom forutsatt at man er kjærester og begge har testet seg, så er det for å si det forsiktig rart og turn off deluxe ja.

Er det mer ons eller sånn du snakker om , så er du jo blåst om du suger /blir sugd uten kondom.

Endret av kristian82
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...