Gå til innhold

God optiker i trondheim som har peiling på linser


merrakall

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer en synstest når jeg skal til Trondheim, men lurer på om dere har noen og anbefale som har spessielt god peiling på linser i sentrum? Brukte linser for kansje 4 år siden, men avsluttet pga tørre og irriterte øyne, så trenger hjelp til og finne om det er en mulighet for og begynne med linser igjen. Eller kansje noen av dere og har tips til hva jeg burde gjøre, eller evt spesifik linse type

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til en hvilken som helst optiker og fortell om problemet. Dette er jobben deres, selvfølgelig kan de den.

Anonym poster: 68fc9d0fdd61e48162c200ddb1b165fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til Interoptik Sjøhaug og Sande i Thomas Angells gate. Har gjort det siden 2006 og er veldig fornøyd.

Bruker kontaktlinser og har fått god veiledning der angående både dag- og døgnlinser.

Anonym poster: 43fc7b251f95cfeb77412eca94a39001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha kommet med en liten tilleggs opplysning her, hadde tenkt og bestille time hos sjøhaug og sande, men de hadde ikke ledig time når det passet for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives hos Brilleland Lade. Gode optikere (begge to) :) Men vet at det er fullbooka iallefall nå denne uka og sikkert ut neste uke (var innom for å bestille lk), men det kan du jo sjekke på nettet nå (på alle tre butikkene) og booke selv.

Anonym poster: ecfd504d8664f8b3438817440883612e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Krogh. Selv om det er litt dyrere, så føler jeg meg alltid trygg på behandlingen jeg får der, og jeg har full tillit til at øyehelsen min er i tipptopp stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elisabeth

Jeg gikk hos Krogh Optikk i Nordre gate fra jeg var 7år til jeg flyttet fra Trondheim som 22åring for 3 år siden. Er veldig fornøyd med alle optikerene der! Spesielt ei som heter Kristin er veldig hyggelig og flink, følte at hun tok meg på alvor og gjorde jobben ordentlig. Har hørt at Krogh optikk er litt dyrere enn andre optikerkjeder, men jeg synes det er verdt pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...