Gå til innhold

Tabu/Facebook/Alkohol

Fremhevede innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Begynte og tenke på en ting.. Er det litt tabu (i mangel av et annet uttrykk) å skrive at man på f.eks en Onsdag tar seg ett glass vin eller to?

Hva tenker dere om folk som skriver/gjør det? Tenker dere "den personen har ett problem" eller er det okei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok!

Men om folk gjør det oftere enn omtrent en gang i uka syns jeg det blir litt overshare.

Gjest LadySizz
Skrevet

Helt ok!

Men om folk gjør det oftere enn omtrent en gang i uka syns jeg det blir litt overshare.

Tenker litt det samme jeg også,men ser det er flere som skriver ganske "ofte" at de koser seg med vin eller lignende,og kan ikke si jeg tenker noe spesielt om det,mens jeg har en venninne som tyr til ordet "alkoholiker" med en gang noen snakker om alkohol i ukedagene.. (ikke direkte til de selvfølgelig)

Skrevet

Da er jeg hvertfall av en helt annen oppfatning enn venninna di.

Vin til folket!

:)

• Liker 1
Gjest Bolsjevidkun
Skrevet (endret)

Begynte og tenke på en ting.. Er det litt tabu (i mangel av et annet uttrykk) å skrive at man på f.eks en Onsdag tar seg ett glass vin eller to?

Hva tenker dere om folk som skriver/gjør det? Tenker dere "den personen har ett problem" eller er det okei?

Jeg tenker at personer som har facebook, og som bruker facebook til å utbasunere for hele verden at de "tar seg et glass vin" og den type ting (som om det skulle være så sinnsykt viktig for alle andre å vite det), har alvorlige eksponeringsproblemer og mindreverdighetskomplekser og burde søke hjelp så snart som overhodet mulig. Samme med de som oppdaterer: "lager middag nå", "spiser middag nå", "tar av bordet nå", "vasker opp nå". Ekstremt lite interessant å vite. Meld dere på Big Brother i stedet, dersom det er så viktig for dere at alle andre får vite det bare dere tørker dere i rævva.

Endret av Bolsjevidkun
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke at man skal dele noe på facebook, jeg.

Skrevet

Jeg synes ikke at man skal dele noe på facebook, jeg.

Mhm, redd for konkurranse? :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...