Gå til innhold

Bh str uk/us


Gjest badeand1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge denne tabellen er 60G 25DDD/F i amerikansk størrelse eller 25F i britisk størrelse. Tabellen stemmer ihvertfall bra ift min egen bh-størrelse.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 tilsvarer 70 (sjekket freya bhen min). Så da skal vel 30 tilsvare 65.

Anonym poster: 3a93e624b4551de0bd278fe20e5d764d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, 28 tommer er 71,12 cm. 25 tommer er 63,5 cm. Jeg holder en knapp på at 60x tilsvarer 25x.

Ikke når det gjelder BH'er. ;)

32A er nemlig det samme som 70A, og når man regner seg nedover så blir 30A=65A og 28A=60A.

BH'en jeg har på meg nå er i str 60G fra Change. UK str er, ifølge lappen inni, 28G.

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg gir meg, jeg. :)

Jeg vet jo av erfaring at når det kommer til klær så er ikke en tomme en tomme. 28 i livvidde i jeans varierer ikke så rent lite mellom merker, og til og med mellom modeller innen samme merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg gir meg, jeg. :)

Jeg vet jo av erfaring at når det kommer til klær så er ikke en tomme en tomme. 28 i livvidde i jeans varierer ikke så rent lite mellom merker, og til og med mellom modeller innen samme merke.

Jeg har faktisk funnet ut at man kan måtte ha forskjellig størrelse i samme jeansmodell også. Så lenge vasken/stoffet ikke er den samme, så er det ikke sikkert at man kan ha samme størrelse som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...