AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Hei! Partneren min foreslo at jeg skulle prøve å bytte ppiller for å få økt sexlyst etter at han leste en artikkel om hvordan ppiller og andre medisiner kan påvirke sexlysten. Jeg har lite lyst på min kjæreste og fikk det overraskende tidlig i forholdet. Det plager han, og det forstår jeg. Jeg har heller aldri hatt orgasme. Men jeg tror ikke det er ppillene. Eller, jeg vet jo ikke, men jeg har gått på de siden jeg begynte å ha sex og de har fungert kjempeflott i nesten 10 år. Så, er det noen her som har opplevd det samme, men faktisk byttet prevensjonsmiddel? Hvordan ble resultatet? Anonym poster: c7f9ebe8f820655cb155073b700232ef
Prinsessa88 Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Nå vet jeg ikke hvem p piller du går på, men jeg opplevde det med 3 forskjellige merker ( loette, microgynon og Yasmin) byttet til p ring, men den syns jeg bare var i veien "oppi" der.. Snakket med legen min og han anbefalte da p plaster. Samboer merket stor forskjell på min økte sex lyst! Jeg merket også mye på humøret:) anbefaler sterkt p plaster!!!)
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 TS her. Jeg går på Mercilon. Anonym poster: c7f9ebe8f820655cb155073b700232ef
Prinsessa88 Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Det merke har jeg ikke vært borti selv, men syns du burde ta en prat med legen din og forklare problemet:) legen kan gi deg råd i forhold til prevensjon;)
Emas Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Merka det veldig godt på loette..lysta forsvann gradvis, kom tilbake for fullt etter eg slutta på dei!
Gjest NozMonster Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 jeg startet på nye p-piller i januar, og sexlysta har jammen blitt skremmende stor!! Får jo aldri nok jo! Fyldigere (og penere synes jeg!) bryster har jeg fått også :sminkedukke: Oralcon heter de...anbefales
Emas Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 (endret) jeg startet på nye p-piller i januar, og sexlysta har jammen blitt skremmende stor!! Får jo aldri nok jo! Fyldigere (og penere synes jeg!) bryster har jeg fått også :sminkedukke: Oralcon heter de...anbefales Trur det er synonympreparat til microgynon, som har som bivirkning økt libido, altså sexlyst! Ser at eg skal vurdere den etter fødsel!! Endret 18. februar 2013 av Emas
Gloomiiie Skrevet 18. februar 2013 #8 Skrevet 18. februar 2013 Du bør forhøre deg med legen din, for overraskende mye kan skyldes p-piller! Deriblant også manglende sexlyst. Jeg har gått på Mercilon siden jeg var 16, og i alle årene har sexlysten vært totalt borte! I forhold ble jeg nærmest kvalm av tanken på sex. -Meeen, da jeg skulle gjennomgå en operasjon og måtte slutte på p-piller i seks uker ble jeg nærmest som et villdyr! --> Det igjen forsvant da jeg begynte på dem igjen. Forsøkte p-stav, men endte opp med noen forferdelige migreneanfall og måtte ta den ut igjen etter litt over en uke.
Froz1 Skrevet 18. februar 2013 #9 Skrevet 18. februar 2013 Jeg går på mercilon, og hadde super sexlyst i noen år, men sakte og sikkert har denne dabbet av til det punkt hvor jeg slo opp med typen fordi jeg mistet lysten. Men spørsmålet er om lav sexlyst er p-pillene sin skyld, eller det faktum at jeg går på cipralex. Uansett er jeg drittleiii.... Jeg saboterer alle dater fordi jeg merker jo ingen lidenskap med noen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå