Gå til innhold

Den sprakk ja..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flaut å gå til legen med rett og slett! Jeg tror jeg har en halv kondom inni meg.. Den sprakk, det gjorde vondt, men vi fant aldri sist del. Hva kan jeg gjøre nå? Er dette veldig farlig? Ikke kjent den heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen, det er ikke bra å ha noe fremmed i skjeden (sånn over tid/permanent :fnise: ) da dette kan føre til infeksjon. Hvor lenge har du gått med den? Du kan jo sikkert vente litt å se ann om den kommer ut av seg selv, men jeg ville ikke ventet flere dager. Vil tro den kommer ut ganskje kjapt hvis den kommer av seg selv.

Anonym poster: 0da996a720446f2d811383412336c34a

Skrevet

1. Ta en angrepille.

2. Dobbelsjekk den delen du fant om det kan være hele.

3. Let litt til.

4. Dra til legen. Undersøk samtidig for kjønnssykommer om dere ikke har vært monogame siden sist sjekk.

• Liker 1
Skrevet

Den kommer nok ut igjen i løpet av noen dager, men du bør komme deg til legen etterhvert å få sjekket deg for kjønnssykdommer.

Anonym poster: 869e7ed8be573f80218a6afb8c746446

Skrevet

Tror legen har sett rarere ting en det :)

Anonym poster: 59f3dbc7651b87a8df5c1a0aaa35fe3e

Skrevet

Du må da klare å undersøke din egen skjede?

Herregud, er du ikke gammel nok til å å klare det tror jeg du bør avstå fra å ha sex. Så pinlig å se jenter stille slike spm i fora, huff.

Anonym poster: ec73f08f0da1aa412c7af36dc0df7988

• Liker 2
Skrevet

Klarer da fint å undersøke den selv, er da en grunn til at jeg skrev her at jeg ikke fant den.

Vi har ikke brukt kondom hele tiden så er ingen fare for kjønnssykdommer, men er i mellom bytte av prevensjon.

Skrevet

Ring legen, det er ikke bra å ha noe fremmed i skjeden (sånn over tid/permanent :fnise: ) da dette kan føre til infeksjon. Hvor lenge har du gått med den? Du kan jo sikkert vente litt å se ann om den kommer ut av seg selv, men jeg ville ikke ventet flere dager. Vil tro den kommer ut ganskje kjapt hvis den kommer av seg selv.

Vært der siden i går kveld :) Ringte legen nå. Skulle prøve igjen å få den ut selv, ellers skulle jeg ringe opp igjen på Onsdag :)

Skrevet

Du må da klare å undersøke din egen skjede?

Herregud, er du ikke gammel nok til å å klare det tror jeg du bør avstå fra å ha sex. Så pinlig å se jenter stille slike spm i fora, huff.

Anonym poster: ec73f08f0da1aa412c7af36dc0df7988

Må nok være kjempe pinlig for deg ja.. Eneste som er pinlig her er å se mennesker som deg kommentere kun for å slenge litt dritt ;)

Anonym poster: 2e9928712b3172384955512e9c271d64

• Liker 2
Skrevet

Får man ikke kjøpt noe sån til å skylle der med? En sån spruteflaske?

Anonym poster: 59f3dbc7651b87a8df5c1a0aaa35fe3e

• Liker 1
Skrevet

Håper den kommer ut av seg selv før onsdag så slipper du den turen til legen :fnise:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende spekulasjoner og drittslenging.

Spørsmål til modereringen ?

PM til Lille-pus eller egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Skrevet

Har den kommet ut? :)

Skrevet

Vagina er ikke uendelig dyp og åpningen til livmora er knøttliten, så hvis det er en bit der så ligger den i vagina og skal ikke være umulig å få ut selv. Har du prøvd nok selv? Prøv å skylle med en stor sprøyte (seff uten nåla) eller en øreballong med vann. Da vil nok biten dette ut.

Anonym poster: 86402763f1f00a98b905ea471cb95603

Skrevet

Det skulle da være mer pinlig å måtte gå til lege for å teste seg for seksuelt overførbare sykdommer enn å måtte gå til lege og vise at man faktisk har vert ansvarlig og bruke kondom. Uhell kan skje. Lykke til ;)

• Liker 1
Skrevet

Min cyste sprakk igår og da kom jaggu den ut også:)

Skrevet

Min cyste sprakk igår og da kom jaggu den ut også :)

Hehe, eksplosiv jente du, alt sprekker visst hos deg :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hehe, eksplosiv jente du, alt sprekker visst hos deg :ler:

Veldig og det! Får håpe ting holder seg bra fremover nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...