Gå til innhold

1 dag igjenn så har jeg pupper!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest silla

Help er så nervøs nå... :o i morgen kl 11.30 på coluseumklinikken i stavanger, skal jeg under kniven, skal ha silikon og fylle i 330 gr..Har gledet meg lenge nå, men nå er jeg så nervøs att jeg bare gruer meg.. tankenne bare flyr rundt..vet egentli ikkje va jeg gruer meg til , ikkje smerten, for jeg vet jo det skal ver vont,har jo klart en fødsel :-? tror eg er mest redd for resultate, er så redd di skal bli for store eller misformet..jeg skal ha silikonen over brystmuskelen, men nå lurer jeg pluttsli på om det er penere eller betre under, alle har så forsjellige meninger her inne om den saken, så nå er jeg faktisk sååååå forvirret..Skal vell ikke vere forvirret dagen før operasjonen, skal vell ver helt sikker da, hmmm ja ja men uanset så må jeg bare stole på legen min og håpe på eit perfekt resultat.. men så var d en ting jeg leste her inne... Hva får man ikke røyke på en uke?? :o , en dag sa min lege.og jeg har gått or lurt på hvordan den dagen skulle gå jeg...si att d ikke er sant??? ... Håper noen kan svare meg og fortelle om sin oprasjon og resultat , så kansje jeg får roe meg ner litt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Jeg skjønner godt at du er nervøs, det var jeg også, men selve operasjonen er over på et blunk. Jeg var våken under hele operasjonen, men hadde så mye smertestillende og beroligende at jeg følte meg veldig bra :ler: . Du begynner ikke å kjenne at du har vondt før en time eller to etter operasjonen, og da er det mer en "sprengende" følelse. Tror nok at en fødsel er mye, mye vondere. Det eneste som er litt dumt er at man blir så veldig hjelpesløs, man må ha hjelp til alt, klarer ikke engang ta på seg buksa selv. Så det er viktig at du har noen som hjelper deg. Kirurgen din ville vel ikke lagt protesen over brystmuskelen hvis han ikke trodde det ville se naturlig ut på deg, det er de som er helt flate som får lagt den under brystmuskelen.

Lykke til,det går så bra så!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei Silla! Lykke til! Det går helt sikkert bra! :wink:

Du har rett i det at det er mye forskellig info. Det kommer vel an på legen og på hvor forskjellige vi er. Stol på legen din du! Det valgte jeg å gjøre.

Fikk lagt inn på fredag, er litt bedre form i dag. Men har et kjempe røykesug... Jo, legen sa at jeg helst skulle vente i 2 uker, men iallefall en uke med å røyke... Har dessverre sniki meg til noen få trekk... Andre med erfaring der??

Ellers er det sant at en blir avhengig av hjelp til det meste!

Igjen Lykke til. :) Fortell hvordan det går? :)

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Silla!

Regner med du er ferdig nå :-)

Gi oss en oppdatering på hvordan du har det, når du er i form til å skrive da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei :P se innleg coluseum stavanger. jeg har svart der. jeg er i stor form i dar, har ikkje vont i de hele tatt og er kjempe fornøyd !! Silla :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Herregud tror eg e ganske svimmel i hode i dag , ser eg skriver jo bare feil, colusseum foreksempel...sorry :P Silla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hei!

lurer bare på hvordan det går med deg og de nye puppene dine nå? kan du se hvordan resultatet sånn halvveis kommer til å bli, eller er de helt hovne ennå? Håper det går greit med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei hei ! :hoppe: ja jeg kan se eit resultat nå , litt hovne er dei jo men eg er sååå fornøyd, er mer posetiv en hva jeg trodde jeg kunne bli.. I dag var det en veninne som såg dei, hadde gruet meg litt til hun skulle se dei , for hun har vert så negativ til dette hele tiden, hun er så i mot silikon og bla bla bla... men da hun fikk se dei ble hun veldi overasket, dei ser jo så naturlege ut da og veldi flott form og størelse sa hun, hun sa hun ble litt mesunneli nå (thi hi) ... har lust og kysse kirurgen min nå , han fortjener ivertfall en medalje for strålende arbeid.. Ja nå høres dette sikkert lit voltsomt flott ut , men jeg er jo så glad.. Men hvor når kan jeg ligge på magen igjenn ??, er jo såå lei av og ligge på ryggen nå, og hvor når tok dere av teipen på arret? Det er noe drit og gå med denne sport bhen, den liksom gnager sånn på arret, var det noen andre som hadde det sånn?? Silla... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så bra!! :) Må gratulere deg kjempemasse :) Godt at du fikk "satt venninnen din på plass" litt også da, hehe, spesielt siden du hadde gruet deg. Ingenting er bedre enn når folk som betyr noe for deg respekterer valg du har tatt.. Spesielt så store valg som dette! Du er nok blitt kjempeflott :) Jeg nærmer meg en avgjørelse med stormskritt, jeg skal trolig operere meg på Fana Medisinske Senter i slutten av august. Under brystmuskelen og snitt under armene... Det passer meg og min kropp best tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...