AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #21 Del Skrevet 19. februar 2013 Høres vondt ut. Jeg vet hva cameltoe er men muffintop? Anonym poster: 313ff3b63491f7b2e5c7b3edcad3bdfc Du vet en muffins. Det tyter jo litt over muffinsformen når den har stekt. Det er en muffintop. Og det er sånn det ser ut når man har for stram bukse og sidefleske henger over buksa. Anonym poster: 4292f689777fbd031953afb5e0a4e834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #22 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) http://flair360fashion.files.wordpress.com/2012/12/muffin-top.jpg?w=604&h=343 Anonym poster: 4292f689777fbd031953afb5e0a4e834 Endret 19. februar 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #23 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg innrømmer at jeg drar tightsen lang opp. Fordi det er mer behaglig for meg å ha den lengre oppe.. Men får ikke noe spesielt med cameltoe da tror jeg, har ganske tykk bokser under. Anonym poster: f3256036a97a3fbc89c4f58df6005fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thai clinch Skrevet 19. februar 2013 #24 Del Skrevet 19. februar 2013 Mmmm cameltoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. februar 2013 #25 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvorfor må du kanskje slutte å gå på treningssenter? Anonym poster: a82ce913d04ddcc91c9cf3e77ed0e43c Fordi jeg i unges øyne er en "eldre" dame, og jeg kan ikke garantere at treningstightsen ikke sklir oppi skrittet, det er ekstra ekkelt på gamle damer . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #26 Del Skrevet 19. februar 2013 Kanskje det er fordi de er vant til å ha buksen høyt oppe? Anonym poster: dbae231a6d070eb687cfc48ae4e2dae7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemor Skrevet 19. februar 2013 #27 Del Skrevet 19. februar 2013 Hengerompe, eller cameltoe? Jeg har sikkert begge deler ved ett eller annet tidspunkt når jeg trener, selv om jeg ikke har noen av delene når jeg går ut av garderobem. Og jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke bryr meg så stort om det i akkurat den settingen! Er det så interessant å se på underlivet mitt når jeg trener, så for all del, "be my guest", de som gjør det får sikkert noe å diskutere etterpå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 19. februar 2013 #28 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg har trent på elixia / sats og jeg mistenker faktisk at noen gjør dette med vitende vilje. De aller fleste kvinner jeg kjenner ser seg i speilet før de går på trening, og jeg tror mange er klar over det. De aller fleste jeg har sett med cameltoes er type damer som er 30+ av en eller annen merkelig grunn. Om de er single eller hva de er vet jeg ikke, men det er et merkelig fenomen, og det er heller ikke veldig attraktivt. Ugh. Det er da attraktivt. På en litt trashy måte, riktignok. Som sier "Er du med på en kjappis i solariebåsen?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 19. februar 2013 #29 Del Skrevet 19. februar 2013 Det er da attraktivt. På en litt trashy måte, riktignok. Som sier "Er du med på en kjappis i solariebåsen?" Grise gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #30 Del Skrevet 19. februar 2013 Du vet en muffins. Det tyter jo litt over muffinsformen når den har stekt. Det er en muffintop. Og det er sånn det ser ut når man har for stram bukse og sidefleske henger over buksa. Anonym poster: 4292f689777fbd031953afb5e0a4e834 Aha! Takk for oppklaringen. *lusker meg ut med min cameltoe og muffintop* Anonym poster: 313ff3b63491f7b2e5c7b3edcad3bdfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #31 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg må bare spørre, for det er mulig det bare var jeg som ikke oppholdt meg i de rette sirkler får å få denne typen informasjon, men var det i det hele tatt snakk om cameltoe og muffintop for 15 år siden? Fenomenet har jo selvfølgelig alltid vært der, men jeg kan ikke huske dette var et tema da. Grunnen til at jeg spør er at jeg kan garantere at min mor og hennes venner i 50-60 års alderen ALDRI har hørt disse ordene, og ikke vet at det er nåtidens "mote-tabber" som man på liv og død må holde seg unna. Er du sikker på det? Jeg var på besøk hos min mor i dag og hun skulle på trening. Nevnte denne tråden for henne og sa at hun måtte passe seg. Hun lo godt da, og skjønte med en gang hva cameltoe var Hun er 56 år. Anonym poster: a3a827da7efc4ad0ac204a21af9711bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2013 #32 Del Skrevet 20. februar 2013 Eldre damer får cameltoe fordi de drar buska til rett under puppa Får man så så slasket, slapp hud at man kan dra buska oppunder puppene når man blir gammel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #33 Del Skrevet 20. februar 2013 Får man så så slasket, slapp hud at man kan dra buska oppunder puppene når man blir gammel? Det har ikke noe med huden å gjøre, men buksestørrelsen. Anonym poster: dbae231a6d070eb687cfc48ae4e2dae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2013 #34 Del Skrevet 20. februar 2013 Det har ikke noe med huden å gjøre, men buksestørrelsen. Anonym poster: dbae231a6d070eb687cfc48ae4e2dae7 Jeg tenkte "busk" da, vet du. "Gamle" damer har gjerne det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 20. februar 2013 #35 Del Skrevet 20. februar 2013 Er du sikker på det? Jeg var på besøk hos min mor i dag og hun skulle på trening. Nevnte denne tråden for henne og sa at hun måtte passe seg. Hun lo godt da, og skjønte med en gang hva cameltoe var Hun er 56 år. Anonym poster: a3a827da7efc4ad0ac204a21af9711bd Haha, ja, jeg er sikker på det! Men som sagt, har antageligvis noe med hva slags omgangskrets og interesser man har også. Min mor kler seg ordentlig, men hun har aldri vært spesielt opptatt av mote. Jeg har aldri sett et eneste dameblad i mine foreldres hus (nærmeste er se og hør i jul og påsketider, kjøpt inn grunnet den store TV guiden ), hun bruker stortsett internett bare til nettbank, og hennes venninner er mer opptatt av å diskutere politikk enn mote. Jeg tror også at for mange damer, spesielt de av samme typen som min mor, er det totalt likegyldig om man i en treningssituasjon ikke ser spesielt lekker ut, sånn som Rosemor sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufsehue Skrevet 20. februar 2013 #36 Del Skrevet 20. februar 2013 Døve-bukser kalte vi det for sånn ca 17 år siden (da jeg gikk på ungdomsskolen) fordi man kunne "lese på leppene". Så kanskje begrepet camel toe er nytt, men fenomenet er ikke nytt. Jeg kvittet meg også med et par bukser (etter at jeg fikk barn og kroppen endret litt fasong) som egentlig ikke var så små men som gav meg helt vannvittig camel-toe. Skikkelig flaut bare å prøve dem på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMiMy Skrevet 20. februar 2013 #37 Del Skrevet 20. februar 2013 Oi, hehe mente buksa :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #38 Del Skrevet 20. februar 2013 Haha, ja, jeg er sikker på det! Men som sagt, har antageligvis noe med hva slags omgangskrets og interesser man har også. Min mor kler seg ordentlig, men hun har aldri vært spesielt opptatt av mote. Jeg har aldri sett et eneste dameblad i mine foreldres hus (nærmeste er se og hør i jul og påsketider, kjøpt inn grunnet den store TV guiden ), hun bruker stortsett internett bare til nettbank, og hennes venninner er mer opptatt av å diskutere politikk enn mote. Jeg tror også at for mange damer, spesielt de av samme typen som min mor, er det totalt likegyldig om man i en treningssituasjon ikke ser spesielt lekker ut, sånn som Rosemor sier. Det høres ut som min mor, men allikevel skjønte hun godt hva jeg mente. Kanskje de vet mer enn du tror Anonym poster: a3a827da7efc4ad0ac204a21af9711bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #39 Del Skrevet 20. februar 2013 Ja det kan nok stemme at enkelte kvinner ender opp med cameltoe i tights/treningsbukse fordi de drar den så høyt opp, men det må da være ubehagelig for musa? Så et godt innlegg fra en bruker her i denne tråden, at enkelte bukser kan gi cameltoe. Det har jeg også merket. Jeg hadde kjøpt meg et par jeans, prøvde den i butikken og den satt fint. Så ko hjem hjem og prøvde den på nytt, der kom tåa frem ja!! Den ble byttet inn.. Uansett, de aller fleste kvinnene ser seg jo i speilet før de beveger seg ut i fellesarealet på treningsstudioet. At dem ikke bryr seg om at de viser konturen på musa si, syns jeg er rart.. For meg er det ihvertfall veldig privat Ts Anonym poster: f1d311168c7ce7c0fa1a97663b5614ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemor Skrevet 20. februar 2013 #40 Del Skrevet 20. februar 2013 Uansett, de aller fleste kvinnene ser seg jo i speilet før de beveger seg ut i fellesarealet på treningsstudioet. Ts Anonym poster: f1d311168c7ce7c0fa1a97663b5614ee Selv om jeg ikke har camel-toe når jeg går ut av garderoben, kan jeg ikke garantere at jeg ikke har det etter å ha gjort en del øvelser. Av og til drar buksa seg opp av bevegelse - det skjer naturlig, og jeg må innrømme at jeg ikke sjekker skrittet etter hver øvelse. PS: Jeg vet ikke om jeg har camel-toe når jeg trener, jeg vet heller ikke om jeg ikke har det. Mitt poeng er at jeg bryr meg ikke nevneverdig i en slik setting, fordi jeg regner med at alle har mer enn nok med seg selv når de trener. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå