AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Del Skrevet 17. februar 2013 Snakker om hendelser på treningssenteret. Hvorfor er det slik at så mange eldre damer har cameltoe når de har på seg tights på gymmet? Syns det er skrekkelig! Gjør de det med vilje? Jeg pleier alltid å sjekke "down town" før jeg går ut av garderoben. Var en gang jeg hadde cameltoe på treningssenteret, oppdaget det da en kar stirret der konstant... Anonym poster: d25679bafe27b6af058704cb7faed732 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Del Skrevet 17. februar 2013 Snakker om hendelser på treningssenteret. Hvorfor er det slik at så mange eldre damer har cameltoe når de har på seg tights på gymmet? Syns det er skrekkelig! Gjør de det med vilje? Jeg pleier alltid å sjekke "down town" før jeg går ut av garderoben. Var en gang jeg hadde cameltoe på treningssenteret, oppdaget det da en kar stirret der konstant... Anonym poster: d25679bafe27b6af058704cb7faed732 Jeg lurer på hvorfor du stirrer på skrittet til eldre damer? Anonym poster: a3a827da7efc4ad0ac204a21af9711bd 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frka7x Skrevet 18. februar 2013 #3 Del Skrevet 18. februar 2013 ^ Må nødvendigvis ikke glane i skrittet deres. Er vanskelig å IKKE legge merke til sånt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippy Skrevet 18. februar 2013 #4 Del Skrevet 18. februar 2013 La nå folk gå som de vil, det finnes da verre problemer i verden? Kanskje de ikke tenker over det? Verre er det med folk som vet hvor mange som går rundt med det...hold heller fokus på ditt og treningen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #5 Del Skrevet 18. februar 2013 La nå folk gå som de vil, det finnes da verre problemer i verden? Kanskje de ikke tenker over det? Verre er det med folk som vet hvor mange som går rundt med det...hold heller fokus på ditt og treningen Jeg tror det er noe du har missforstått. Dette er et diskusjonsforum hvor det faktisk er meningen at man skal diskutere alt mulig rart (nesten), ikke kun de store problemene i verden. Ser stadig noen som skriver denne type ting i tråder her inne, hva er vitsen? Det er helt frivilig hvilke tråder man leser og svarer på, så hvis du ønsker å diskutere de problemer som er verre i verden, så er det bare å holde seg til de trådene da vel Jeg kan heller ikke se at det er noen i denne tråden som ikke lar folk gå som de vil, hvor leser du dette? Hvordan kan du vite at de som ser andres cameltoe ikke holder fokus på treningen sin? Har du selv trent noe særlig? Lurer oppriktig på dette for jeg ville trodd at du visste at når man trener er man "alle steder" fra liggende på gulvet til hengende høyt i ribbevegger/apparater, i tillegg er det helt normalt å ha øynene åpne også når man trener. Så det at man har sett en kameltå eller flere betyr ikke at man ikke holder fokus på verken treningen eller seg selv. Lett gjennomskuelig forsøk på latterliggjøring, følte du deg truffet? For å svare på trådens tema: Min teori er at de liker buksene høyere i livet enn det de er laget, så dermed kommer alt til syne når de trekker den opp dit de vil ha den. Men det må da være ubehagelig? Eller kanskje de bare liker å vise frem godsakene til omverdenen av ekshibisjonistiske grunner... ? Noen damer med cameltoe som kan gi litt klarhet her? Anonym poster: a82ce913d04ddcc91c9cf3e77ed0e43c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 19. februar 2013 #6 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg må bare spørre, for det er mulig det bare var jeg som ikke oppholdt meg i de rette sirkler får å få denne typen informasjon, men var det i det hele tatt snakk om cameltoe og muffintop for 15 år siden? Fenomenet har jo selvfølgelig alltid vært der, men jeg kan ikke huske dette var et tema da. Grunnen til at jeg spør er at jeg kan garantere at min mor og hennes venner i 50-60 års alderen ALDRI har hørt disse ordene, og ikke vet at det er nåtidens "mote-tabber" som man på liv og død må holde seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #7 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg må bare spørre, for det er mulig det bare var jeg som ikke oppholdt meg i de rette sirkler får å få denne typen informasjon, men var det i det hele tatt snakk om cameltoe og muffintop for 15 år siden? Fenomenet har jo selvfølgelig alltid vært der, men jeg kan ikke huske dette var et tema da. Grunnen til at jeg spør er at jeg kan garantere at min mor og hennes venner i 50-60 års alderen ALDRI har hørt disse ordene, og ikke vet at det er nåtidens "mote-tabber" som man på liv og død må holde seg unna. Jeg var femten for 15 år siden og vi snakket om bollemus, iallfall. Noen jenter hadde VELDIG tydelig mus gjennom Sefa-buksene sine. Men at vi diskuterte hvordan folk så ut med bar mage, om de kunne gå med det eller ikke (noen kler jo ikke akkurat denne looken fordi de er for fete), det gjorde vi hele tiden. Kameltå er vel bare et veldig beskrivende ord for hvordan det kan se ut, samme med muffin-topp. Anonym poster: 605e44483da70088764c88a93205c96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #8 Del Skrevet 19. februar 2013 Lett gjennomskuelig forsøk på latterliggjøring, følte du deg truffet? For å svare på trådens tema: Min teori er at de liker buksene høyere i livet enn det de er laget, så dermed kommer alt til syne når de trekker den opp dit de vil ha den. Men det må da være ubehagelig? Eller kanskje de bare liker å vise frem godsakene til omverdenen av ekshibisjonistiske grunner... ? Noen damer med cameltoe som kan gi litt klarhet her? Anonym poster: a82ce913d04ddcc91c9cf3e77ed0e43c Hvorfor latterliggjør du eldre damer, da? Anonym poster: 605e44483da70088764c88a93205c96f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMiMy Skrevet 19. februar 2013 #9 Del Skrevet 19. februar 2013 Eldre damer får cameltoe fordi de drar buska til rett under puppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #10 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvorfor latterliggjør du eldre damer, da? Anonym poster: 605e44483da70088764c88a93205c96f Hvor har jeg latterligjort eldre damer? Anonym poster: a82ce913d04ddcc91c9cf3e77ed0e43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #11 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg må si jeg blir uggen av at kvinner skal finne feil hos andre kvinner. Hva faen gjør det deg om man dra opp tightsen litt? Anonym poster: 605e44483da70088764c88a93205c96f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. februar 2013 #12 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Snakker om hendelser på treningssenteret. Hvorfor er det slik at så mange eldre damer har cameltoe når de har på seg tights på gymmet? Syns det er skrekkelig! Gjør de det med vilje? Jeg pleier alltid å sjekke "down town" før jeg går ut av garderoben. Var en gang jeg hadde cameltoe på treningssenteret, oppdaget det da en kar stirret der konstant... Anonym poster: d25679bafe27b6af058704cb7faed732 Hva er din definisjon på eldre damer? (Kanskje jeg må slutte å gå på treningssenter?) Endret 19. februar 2013 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #13 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg må si jeg blir uggen av at kvinner skal finne feil hos andre kvinner. Hva faen gjør det deg om man dra opp tightsen litt? Anonym poster: 605e44483da70088764c88a93205c96f Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt? Anonym poster: a82ce913d04ddcc91c9cf3e77ed0e43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #14 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg tar alltid et kjapt blikk ned,for å sjekke. Er min store skrekk å gå rundt med cametoe. Grøss og gru! Jeg hadde et par jeans jeg til slutt kastet grunnet jeg fikk cameltoe i dem, og det var ikke stramme jeans heller. Nå, 5 år etter, mine nyeste jeans gir meg cameltoe! 2 bukser med cameltoe på 20 års voksenliv med utallige jeans uten. Jeg tror det har noe å gjøre med formen på buksa jeg/ hvordan den er sydd,som bare blir feil på enkelte av oss. Anonym poster: ce4f3dc548b742ed7b75b83a54d90797 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 19. februar 2013 #15 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg har trent på elixia / sats og jeg mistenker faktisk at noen gjør dette med vitende vilje. De aller fleste kvinner jeg kjenner ser seg i speilet før de går på trening, og jeg tror mange er klar over det. De aller fleste jeg har sett med cameltoes er type damer som er 30+ av en eller annen merkelig grunn. Om de er single eller hva de er vet jeg ikke, men det er et merkelig fenomen, og det er heller ikke veldig attraktivt. Ugh. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #16 Del Skrevet 19. februar 2013 Hva er din definisjon på eldre damer? (Kanskje jeg må slutte å gå på treningssenter?) Hvorfor må du kanskje slutte å gå på treningssenter? Anonym poster: a82ce913d04ddcc91c9cf3e77ed0e43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #17 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg må bare spørre, for det er mulig det bare var jeg som ikke oppholdt meg i de rette sirkler får å få denne typen informasjon, men var det i det hele tatt snakk om cameltoe og muffintop for 15 år siden? Fenomenet har jo selvfølgelig alltid vært der, men jeg kan ikke huske dette var et tema da. Grunnen til at jeg spør er at jeg kan garantere at min mor og hennes venner i 50-60 års alderen ALDRI har hørt disse ordene, og ikke vet at det er nåtidens "mote-tabber" som man på liv og død må holde seg unna. Min tante på snart 60 kalte det bare "les på leppene" bukser. Jeg husker hun nevnte det for min mor da jeg var liten og forsto ikke helt betydningen. Anonym poster: 1bc34d13d6385d27cbb400da9bae0540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #18 Del Skrevet 19. februar 2013 Ugh... jeg har ventet og ventet på at cameltoe-bildet skal forsvinne fra artiklene på forsiden her, og nå nærmer det seg. Men så har jamen meg en bruker gått hen og tatt bildet som avatar. Anonym poster: 765365ba3862600a0ae8acdad50d9576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #19 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg må bare spørre, for det er mulig det bare var jeg som ikke oppholdt meg i de rette sirkler får å få denne typen informasjon, men var det i det hele tatt snakk om cameltoe og muffintop for 15 år siden? Fenomenet har jo selvfølgelig alltid vært der, men jeg kan ikke huske dette var et tema da. Grunnen til at jeg spør er at jeg kan garantere at min mor og hennes venner i 50-60 års alderen ALDRI har hørt disse ordene, og ikke vet at det er nåtidens "mote-tabber" som man på liv og død må holde seg unna. Jeg ble introdusert for uttrykket camle toe for 10 år siden. Da var jeg 19, og lærte det av noen eldre militærgutter. Regner med de hadde snakket en del om det i noen år hvertfall. Anonym poster: 4292f689777fbd031953afb5e0a4e834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #20 Del Skrevet 19. februar 2013 Eldre damer får cameltoe fordi de drar buska til rett under puppa Høres vondt ut. Jeg vet hva cameltoe er men muffintop? Anonym poster: 313ff3b63491f7b2e5c7b3edcad3bdfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå