Gå til innhold

Sjokolade med brudeparets navnetrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som skal ha dette, eller har vært inne på tanken? Tenkte det kunne være moro og koselig å servere f.eks. til kaffen.

coco_luxe_wedding_trufflesbox.jpg

Nå var ikke akkurat disse de fineste, men ville bare vise et eksempel. Hvis noen har vært inne på tanken, hvilke steder har dere forhørt dere med? Hva ville dere sagt var en ok pris? Vi skal ikke ha så fryktelig stort selskap, tenker vi blir +/- 50 til middag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en flott idé for den som kan ta seg råd til det. :) Antar at slikt er dyrt. Hvis ikke, så er jeg også interessert.

Skrevet

Hvis jeg får lysten over meg kommer jeg til å lage hjemmelaget konfekt eller noe slikt, men jeg tror nok innerst inne at den lysten uteblir. Det blir litt for stæsjette liksom, dyrt og omstendig.

Dessuten er jeg av prinsipp motstander av gjestegaver og monogram det kommer ikke i nærheten av mitt bryllup, tror ikke mannen har så store motforestillinger. :fnise:

Skrevet

Hvis jeg får lysten over meg kommer jeg til å lage hjemmelaget konfekt eller noe slikt, men jeg tror nok innerst inne at den lysten uteblir. Det blir litt for stæsjette liksom, dyrt og omstendig.

Dessuten er jeg av prinsipp motstander av gjestegaver og monogram det kommer ikke i nærheten av mitt bryllup, tror ikke mannen har så store motforestillinger. :fnise:

Ikke noen stor fan av kleine gjestegaver og monogram, jeg heller, men når det er snakk om sjokolader som spises til kaffen så synes jeg det kan være en morsom detalj. :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke noen stor fan av kleine gjestegaver og monogram, jeg heller, men når det er snakk om sjokolader som spises til kaffen så synes jeg det kan være en morsom detalj. :)

Ja, men da kan man også spare seg bryet ved at de er spesiallaget til bryllup å satse på gode ting som Ferrea rocher eller vanlig god sjokolade. Det er ikke ideen jeg har noe imot, snarere tvert imot, men at det skal være bryllupsrelatert sjokolade. :)

Det enkle er ofte det beste.

Skrevet

Ha gjerne sjokolade, men ikke bruk penger på å få dem med navnetrekk eller annet spesial design.

Skrevet

Sjokolade med monogram er i mine øyne hakket MER overflødig enn dokurver.

• Liker 1
Skrevet

Eiker vekst er en attføringsbedrift som lager mye digg, blant annet hjertesjokolade med tekst, og marsipan. Kanskje du kunne forhørt deg med dem om de kan lage noe til dere? De leverer marsipan til firmaer som ønsker gaver til ansatte/samarbeidspartnere, så kanskje de også leverer til bryllup?

Anonym poster: b160721a97f8bbcf996e1fe6d3eeb3ac

• Liker 1
Skrevet

Er det så gæernt å ha overflødige ting i bryllupet sitt, da? Jeg personlig eeeeeelskeeeer å fråtse i "godt og gøy" når anledningen tillater det, og det burde jo et bryllup!;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kun vært i ett bryllup i mitt voksne liv, og da kun som gjest til kaffe og kaker etter middag. Tanken på at noe sånt som dette var kleint hadde ikke slått meg en gang :P Det blir ikke noe av om det er grisedyrt nei, men skal i hvertfall se om jeg får sjekket ut Eiker vekst som foreslått over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...