Gå til innhold

Under 20 år og allerede hatt "mange" forhold.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er under 20 år og har hatt 3 forhold allerede. Føler meg unormal, de fleste jeg vet om er på sitt 1. eller 2. forhold og har det bra med kjærestene sine. Men jeg derimot er ferdig med mitt 3.forhold. Føler at jeg har mista håpet på å finne den rette :cry:

Hvorfor kan jeg ikke bare være lykkelig som de andre?

Grunnen til at jeg poster dette innlegget her og ikke under samliv, er fordi jeg føler faktisk dette som en stor sorg, som jeg plages av og som jeg ikke får ut av hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ro ned

du er under 20 å stresser med å finne den rette?

hva er poenget med det?

du er jo bare 20.... mange år igjen...... den rette dukker opp når du minst aner det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Ja, helt enig med "ro ned". Slapp helt av! 20 år er jo ingen alder! Man vet ikke hva som kan skje på f.eks. et år, ting kan forandre seg totalt. Tror egentlig de fleste av oss er innom en slik periode i livet hvor vi tenker "ingen som vil ha meg, alle har det bedre enn meg, jeg finner meg ingen" etc. etc. Så bare ta det med ro du, lev livet og slutt å bekymre deg for slike ting enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt sorgen din jeg - og den er reell. :trøste:

Det er ingen god følelse å ikke få til samlivet/sameksistensen med et annet menneske, men trøsten for deg er at det trenger du ikke få til heller! Du er nemlig fremdeles veldig ung og det er mye igjen før du kan erklære deg ferdig med å prøve og feile.

Kanskje er du litt for ivrig etter å få det til og tror at du må finne sjelvennen din før du blir 22?

Kanskje har du hatt de tre turbulente forholdene du skal ha allerede - også er du singel en god og lang periode før du finner den rette og aldri ser deg tilbake?

Kanskje treffer du mannen i ditt liv i morgen?

Jeg traff ikke han jeg ville dele livet med før jeg var 30 og jeg gjorde mye dumt og mye bra før den tid. Faktisk var jeg så lei meg selv og mine mislykkede forsøk på å få til et samliv at jeg hadde bestemt meg for å leve resten av livet alene - da dukket han opp gitt.. :ler:

Poenget mitt er at jeg forstår sorgen din godt.

Man føler seg dum og liten når forhold går galt fordi det betyr at det er noe galt med deg som ikke klarer å leve med en annen, eller det er noe galt med deg fordi du velger feil personer å være sammen med... Vel det er ikke slik, selv om det virker logisk akkurat nå. :fy:

Unn deg litt tid med deg selv. Nyt deg og ditt. la forholdene være og ha det godt! Bli sterk, glad og skyldfri - og finn ham senere en gang :wink:

Og forresten - drit i hvor mange de andre har vært/er sammen med... de er ikke deg og du er ikke dem. Sett din egen standard! :ler:

Og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Vet hva du mener. Jeg er 25 år og har bodd sammen med 3 kjærester.. Nesten ingen jeg kjenner på min alder har hatt samboere..

Du finner nok den rette etterhvert. Jeg tror at for hvert forhold man har, kommer man litt nærmere "den rette". Man lærer av et hvert forhold. Og finner ut hva man vil ha, og hva man ikke vil ha. Hva man kan gjøre og hva man ikke kan gjøre.

Jeg har liten tro at man som 20 åring finner den rette.. Noen gjør selvsagt det, men det er ikke unormalt å ikke gjøre det.

Bare vent.. En vakker dag kommer nok Prinsen på sin hvite hest og tar deg med storm. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...