Gå til innhold

Gravid tross mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For 5 uker siden hadde jeg mensen, det var unormalt lite, men jeg tenkte jeg fikk vente og se hvordan neste mens ble før jeg skulle bry meg noe mer om det. For en uke siden hadde jeg mensen igjen, den varte i en dag.

Jeg har hatt mye vondt i hodet de siste to ukene, er veldig følsom og gråter av ingenting, og jeg er trøttere enn vanlig.

Jeg har ikke tenkt noe særlig på om jeg kan være gravid før de siste par dagene, da hodevondten aldri gir seg og at jeg er helt merkelig følsom for ting.

Jeg har jo hatt mensen så det skal jo mye til for at det er det. Burde jeg alikevel ta en test, eller vente på neste mens? Jeg går på ppiller og ta de hver dag.

Er det noen som kjenner seg igjen med tanke på graviditet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To uker før mens nr.1 var jeg hos gynekolog, og alt var i orden.

Skrevet (endret)

Ta en test du for å være på den sikre siden. Men problemene dine kan også komme av at du ikke tåler hormonprevensjon.

Gå til legen og forhør deg.

Endret av Armitage
Skrevet

Ta en test du for å være på den sikre siden. Men problemene dine kan også komme av at du ikke tåler hormonprevensjon.

Gå til legen og forhør deg.

Takk for svar :)

Har brukt p-piller i 6år, og yasmin siste 3 årene, så det kan vel ikke reagere på hormonnivået i de førstest nå?

Jeg får nok kjøpe en test i morgen, så slipper jeg å tenke mer på det :)

Skrevet (endret)

Birvirkninger som følge av bruk av hormonprevensjon trenger ikke å komme med en gang nei.

Leste forresten en artikkel en gang om kvinners helse. At det er mange kvinner som tror at de sliter psykisk, men så kan det faktisk være prevensjonen de bruker.

Endret av Armitage
Skrevet

Birvirkninger som følge av bruk av hormonprevensjon trenger ikke å komme med en gang nei.

Leste forresten en artikkel en gang om kvinners helse. At det er mange kvinner som tror at de sliter psykisk, men så kan det faktisk være prevensjonen de bruker.

Oi, kan det? Det var jeg ikke klar over. Interessant! Husker du hvor du leste artikkelen? :)

Skrevet

Oi, kan det? Det var jeg ikke klar over. Interessant! Husker du hvor du leste artikkelen? :)

Nei desverre. Var et magasin av et slag for lenge siden.

Skrevet

Hvordan gikk det??

Anonym poster: b9dd5eaced6060fd4e3b3c68a749e82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...