AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Hei Har et spørsmål til dere som ikke liker bdsm/ikke driver med det. Jeg har møtt mange flotte menn gjennom jobb og hobbier som har spurt meg ut eller vist interesse, men da jeg liker bdsm har jeg aldri "gitt de en sjanse" da jeg ikke vet hvordan jeg skal fortelle dem hva jeg liker. Det er jo ikke vanlig å diskutere hva man liker i senga når man er i bli kjent fasen uansett, så dette med bdsm gjør det mer komplisert. Nå har jeg møtt en flott fyr, som jeg snakker en del med på jobben, og han har spurt om jeg vil være med å finne på noe en dag. Hvordan bør jeg gå fram her? Si det som det er og at han får tenke igjennom om det er noe for han? Håper noen av dere som har vært på den ene eller andre siden kan gi råd Anonym poster: 9cbe0744dc9d653cb5e30ab27ed23c9f
Yme Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Er det sånn at du ikke hadde orka et forhold uten bdsm? 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Er det sånn at du ikke hadde orka et forhold uten bdsm? ja, for meg er bdsm/sexliv veldig viktig, og vaniljeforhold har aldri fungert for meg dessverre - da det er noe som mangler. Lengselen blir for stor. Anonym poster: 9cbe0744dc9d653cb5e30ab27ed23c9f
Yme Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Hvis du tror det er vanskelig å bare ta det opp, sånn rett ut, kan du jo prøve å hinte litt om det, for å se hvordan responsen er. Det kommer kanskje litt an på hvor langt du liker å gå, men det hender jo at man havner inn på samtaleemner hvor man kan spøke litt om sex, og som sagt, da kan du jo hinte litt, og se hvordan han tar det. Ser det positivt ut, er det jo bare å gå dypere inn på det. Hvis han ikke digger sånt, og du er avhengig av det, spiller det jo egentlig ingen rolle hvordan han tar det. Enten syns han ikke sånt er noe særlig, og da hadde det jo ikke funka for deg uansett. Om han liker det, kommer han jo til å digge at du også syns sånt er bra... Uansett hva som skjer da, vil det jo løse seg på en måte som er positiv for deg. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Takk, skal prøve på det. Synes det er vanskelig å komme inn på temaet, så mulig jeg får sitte og browse etter utstyr eller noe så han blir nysgjerrig. har du vært i situasjonen selv? Anonym poster: 9cbe0744dc9d653cb5e30ab27ed23c9f
Yme Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Min første kjæreste var veldig glad i sånne bdsm-greier. Jeg har aldri fått noe tenning av det, men hu likte det, så da blei jeg med, men det var ganske rart for meg, og jeg tror aldri jeg hadde greid å spille rollen som underdanig, siden jeg ikke liker å føle meg sårbar. Det gikk helt greit, og jeg hadde ikke hatt noe problemer om jeg fant meg en kjæreste som digga sånt, om personen ellers var midt i blinken. Det handler jo om å gi like mye som mat tar, sant, så da bare bytter man litt på hva man gjør. Hvilken vei er det du går? Er du sånn som liker begge deler, eller har du en rolle som du holder deg til? Jeg tror det kan være vanskeligere å finne menn som er villig til å ta den underdanige rollen, om de bare er med på sånt fordi kjæresten dems liker det.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Jeg er sadist/dominant, og liker å pushe grenser så det hadde nok ikke blitt noe halvveis greier med litt rough sex. Tror det kan være vanskelig å få "vanilje"menn til å forstå at dette ikke er litt oppbinding og nytelse, men veldig mye mer - derfor er det vanskelig for meg å få formidlet hva jeg legger i det også. Dersom det ikke er hva begge vil, tror jeg ikke det hadde fungert i lengden - kan aldri se for meg at en person som ikke tenner på dette ville likt det noe mer enn å prøve det en gang eller to =/ Derfor har jeg alltid holdt tilbake når det gjelder menn jeg møter utenfor bdsm miljøet. Anonym poster: 9cbe0744dc9d653cb5e30ab27ed23c9f
Yme Skrevet 17. februar 2013 #8 Skrevet 17. februar 2013 (endret) Da skjønner jeg at det kan være problematisk. Hvis det går den veien der, i tillegg til at du liker å gå langt, må du jo faktisk finne en som har en tilsvarende "legning" for at det skal fungere. Jeg kan godt tåle en god del smerte, og uten at jeg greier å koble det til seksualiteten min, kan det være morsomt å se hvor mye jeg faktisk greier å håndtere, men jeg hadde nok syns det var vanskelig å ha et forhold med en som måtte ha sexen på den måten der... Det er jo ikke noe galt i det, i seg selv, men det dumme er jo at det virkelig snevrer inn "markedet" ditt, når det kommer til å finne en partner, så pga det er det jo lettere for oss som har en litt mer "kjedelig" seksualitet, kan du si. Hadde du giddi å fortalt meg litt mer om hvordan det er, og hva som gjør at man liker sånt osv? Jeg er veldig glad i å lære om menneskelig adferd og den slags, så det hadde vært kult hvis du ville snakke med meg, enten her, eller i PM Endret 17. februar 2013 av Yme
Gjest loren Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Hvis det er så viktig i et forhold for deg som det virker som det er så tror jeg at jeg ville forsøkt meg litt inne på smil sine sider jeg. Mulig fetlfe også er et sted å leite.. Det finnes mye merkelige folk på smil, men en av mine beste venner har jeg funnet der inne, så det finnes noen fine folk der og :-) Jegv tror det er lettere å finne en gutt sm er tilbøyelig til å være litt dominant selv om han ikke direkte tenner på det, enn å finne en som lar seg dominere... Men det er bare min gjetning egentlig. 2
Yme Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 Hvis det er så viktig i et forhold for deg som det virker som det er så tror jeg at jeg ville forsøkt meg litt inne på smil sine sider jeg. Mulig fetlfe også er et sted å leite.. Det finnes mye merkelige folk på smil, men en av mine beste venner har jeg funnet der inne, så det finnes noen fine folk der og :-) Jeg har hørt at man støter på litt av hvert på Smil, så man burde være litt på vakt Jeg har profil på fetlife selv, men det er jo ganske ubrukelig for meg, når jeg ikke egentlig har noen spesielle fetisjer som går den veien, for jeg har jo på en måte ikke noe å snakke med folk om der inne... Har 1 hel venn på vennelista mi Jegv tror det er lettere å finne en gutt sm er tilbøyelig til å være litt dominant selv om han ikke direkte tenner på det, enn å finne en som lar seg dominere... Men det er bare min gjetning egentlig. Ja, det er det jeg også tenkte. Det ligger jo mer naturlig for menn å være dominant, så om personen er med på bdsm bare fordi han vil gjøre noe bra for kjæresten, er det vel lettere om det er han som skal "være på toppen". Det krever nok en god del ekstra selvtillit før en "normal" mann går inn i en sub-rolle, vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #11 Skrevet 17. februar 2013 Er både på smil og fetlife og andre sider tilknyttet stedet der jeg bor, det er ikke mangel på villige submissive menn - det har dere rett i Tenkte det var bedre å opprette en tråd her inne, da de fleste som er på slike nettsteder (som smil etc) er inne i miljøet selv, her kan jeg få synspunkt fra andre som lever et vaniljeliv og som kanskje hadde tenkt sitt om jeg hadde forklart hva jeg liker. Hvordan ville du ha reagert, om en tilsynelatende "søt og uskyldig" dame hadde forklart at hun liker å binde fast menn og piske dem? Hva slags reaksjon bør jeg vente meg? Sender deg en PM i kveld Yme, skal ut nå, det er ikke alt som passer seg på et forum der alle kan se Anonym poster: 9cbe0744dc9d653cb5e30ab27ed23c9f
Yme Skrevet 17. februar 2013 #12 Skrevet 17. februar 2013 Sender deg en PM i kveld Yme, skal ut nå, det er ikke alt som passer seg på et forum der alle kan se Anonym poster: 9cbe0744dc9d653cb5e30ab27ed23c9f Kult! Tusen takk for det. Sitter og leser litt om det nå. Jeg kan jo litt om når dama er sub, men jeg har egentlig aldri vært borti at det kunne gå andre vei, så det blir spennende å høre hvordan det er for de som er sånn.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #13 Skrevet 17. februar 2013 Nå er jeg kvinne, og har alltid hatt et veldig streit sexliv - skikkelig vanilje Men jeg hadde ikke syntes det var kleint om en potensiell partner fortalte at han trengte det ene eller andre for å ha et sexliv han trivdes med - kanskje ikke noe du tar før den første kaffen, på den annen side; hvorfor ikke? Er man inkompatible er det like greit å finne ut av det så tidlig som mulig. Men jeg føler i hvert fall ikke jeg er dømmende eller prippen bare fordi jeg ikke har sånne preferanser selv, og synes ikke det er sært at noen har fetisjer - eller forteller om dem dersom det er snakk om å innlede et forhold... hva jeg kunne vært med på er jeg usikker på, men kunne godt hatt elementer av bdsm i sexlivet, og tror mange menn er med på det også. Tror vel som flere her at det er færre menn som føler seg komfortabel med å spille (altså ikke være det naturlig) sub, men hvem vet. De mennene jeg har vært sammen med har vært ganske forskjellige når det gjelder dominans... Anonym poster: 838b128dbfbd68c5ab2118584898a777
Cathrine88 Skrevet 17. februar 2013 #14 Skrevet 17. februar 2013 Jeg pleide å spøke litt med det uten å være altfor direkte. Hvis vi snakket om klesstil kunne jeg for eksempel si at jeg egentlig burde gått rundt i svart latex og nagler "siden jeg tross alt er en skummel domina." Da får man samtalen igang og merker fort om han synes tanken er helt forferdelig. 1
Yme Skrevet 17. februar 2013 #15 Skrevet 17. februar 2013 Jeg pleide å spøke litt med det uten å være altfor direkte. Hvis vi snakket om klesstil kunne jeg for eksempel si at jeg egentlig burde gått rundt i svart latex og nagler "siden jeg tross alt er en skummel domina." Da får man samtalen igang og merker fort om han synes tanken er helt forferdelig. Det var ting som dette jeg tenkte på, da jeg skrev om hinting. Det er en veldig bra måte å lufte sånne ting på, og menn vil stort sett vise på en eller annen måte om de liker sånt eller ikke, selv om de regner med at du bare tuller om det. Om de liker det, vil de gjerne prøve å vise at det er interessent, for å finne ut om du faktisk liker det. 1
Cathrine88 Skrevet 17. februar 2013 #16 Skrevet 17. februar 2013 Det var ting som dette jeg tenkte på, da jeg skrev om hinting. Det er en veldig bra måte å lufte sånne ting på, og menn vil stort sett vise på en eller annen måte om de liker sånt eller ikke, selv om de regner med at du bare tuller om det. Om de liker det, vil de gjerne prøve å vise at det er interessent, for å finne ut om du faktisk liker det. Nettopp. Og det å finne menn som enten er underdanige eller nysgjerrige på å teste det ut er slett ikke så vanskelig som man skulle tro. Det høres ut som om TS er mer hardcore enn meg, som er mer dominant enn sadist, men jeg har bare valgt 'feil' mann én gang.
Purple Basil Skrevet 17. februar 2013 #17 Skrevet 17. februar 2013 Jeg er vel det du kaller "vanilje" Jeg hadde nok satt pris på å vite det rimelig tidlig. Ikke på første date akkurat, men før forholdet evt. hadde blitt seriøst. Siden dette nok ikke hadde vært noe for meg, så er det jo greit å vite i og med at vi da ikke hadde passet sammen. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #18 Skrevet 17. februar 2013 TS her. Er enig i at det er viktig å si fra om dette så raskt som mulig, vil jo helst ikke "lure" noen heller - men samtidig så er det dumt å buse ut med dette om han kun ser på meg som en venn og overhodet ikke er intr. i noe seksuelt Synes det dere foreslår er en god ide, og skal prøve meg på det i morgen når jeg ser han igjen, så får vi se om han løper Noen av dere som har møtt/datet noen som var dominante uten at dere visste det? I såfall hvordan reagerte dere da dere fant det ut? Anonym poster: 385d490928f45077d010b8cbfbff37ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå