AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Vi har ennå ikke vært innom mathallen, og sitter nå her og lurer på å finne på noe i dag. Hvordan er det i mathallen på en søndag? Vi har en bugaboo som er liten og grei, men om det er masse mennesker der så kan det jo bli litt travelt. Er det trygt å parkere vognen? Hva om den blir stjålet? Om noen har andre tips på hva vi kan finne på så setter jeg pris på det. Anonym poster: 0704cdb91f6cc9ef7d3277827fba1153
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Det er håpløst, både for deg med vogn og for de andre. Det er utrolig mye folk der. Om noe, så bruk bæretøy. Anonym poster: 99299caca9ff2a20d0485bd2d156d112 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Det er håpløst, både for deg med vogn og for de andre. Det er utrolig mye folk der. Om noe, så bruk bæretøy. Anonym poster: 99299caca9ff2a20d0485bd2d156d112 Men er det trygt å parkere vognen der da? Anonym poster: 0704cdb91f6cc9ef7d3277827fba1153
Fossefall Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Ville ikke parkert vognen utenfor der. Hadde tatt turen en mindre travel dag enn søndag formiddag. Synes generellt ikke mathallen med så mye mennesker og såpass trangt er førstevalget med små barn. Har hatt med tolvåringen dit, men baby og opp til 7-8 år tror jeg ikke er det beste verken for barna eller omgivelsene i helgene når det er fullt der. Prøver å ta litt hensyn når jeg er ute med vogn, det er sikkert siden jeg lar meg irritere selv av sånne som tar seg frem med meg først uansett holdning overalt med hylende småbarn og store vogner. Prøver å ta byturene på cafe osv på hverdags formiddager og steder som er litt romslige pluss nokså barnevennlige, akkurat som når jeg reiser uten barn hvor jeg velger kaffebarer/ steder hvor det er vanskelig å komme til med vogn og barn. Fordi uten barn = barnefri ;-) 4
Gjest Clafoutis Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Vi har vært på Mathallen med barnevogn, vi var der en søndag i november og det var MASSE folk der. Jeg syntes det var helt uproblematisk å ha med barnevogn, vi kom frem overalt (ingen "ganger" eller passasjer som er for trange for barnevogn), og folk flest tar jo også hensyn når man kommer med barnevogn. Det eneste jeg syntes var negativt var at det var vanskelig å finne et sted man kunne amme. De fleste spisestedene har høye barkrakker til å sitte på, men det er jo litt upraktisk med baby i armene (i tillegg til ay jeg føler man blir sittende litt "på utstilling".) Men så fant vi ledig bord innerst i den lille franske kafeen der inne, og der var det lave bord og stoler, og inne i kroken der kunne man sitte helt uforstyrret og amme.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Vi har vært på Mathallen med barnevogn, vi var der en søndag i november og det var MASSE folk der. Jeg syntes det var helt uproblematisk å ha med barnevogn, vi kom frem overalt (ingen "ganger" eller passasjer som er for trange for barnevogn), og folk flest tar jo også hensyn når man kommer med barnevogn. Det eneste jeg syntes var negativt var at det var vanskelig å finne et sted man kunne amme. De fleste spisestedene har høye barkrakker til å sitte på, men det er jo litt upraktisk med baby i armene (i tillegg til ay jeg føler man blir sittende litt "på utstilling".) Men så fant vi ledig bord innerst i den lille franske kafeen der inne, og der var det lave bord og stoler, og inne i kroken der kunne man sitte helt uforstyrret og amme. Det beste hadde jo vært om du tok litt hensyn og ikke tok med deg en barnevogn på ett allerede stappet sted Anonym poster: a7aacce301a48b42b7ddb0dba35d2c2e 11
Gjest Clafoutis Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Det beste hadde jo vært om du tok litt hensyn og ikke tok med deg en barnevogn på ett allerede stappet sted Anonym poster: a7aacce301a48b42b7ddb0dba35d2c2e Hvis man er så var på trengsel og store folkemengder at man ikke tåler å risikere å også møte på en barnevogn (eller flere, vi var langt fra de eneste med barnevogn der), bør man kanskje uansett holde seg unna slike steder. 2
pusla Skrevet 17. februar 2013 #8 Skrevet 17. februar 2013 Har også hatt med barnevogn på Mathallen og det var uproblematisk. Vi var der tidlig da, så det var ikke så folksomt enda. Midt i den mest besøkte tida tror jeg det hadde blitt masete.
sara-ellis Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Tror det er slitsomt i helger, men på en hverdag er det nok supert :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå