AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Er ei jente i starten av tredve årene som har slitt endel med angst for sykdom. Når jeg merker kroppslige "plager" , tilskriver jeg med en gang at de tilhører en alvorligere sykdom. Ingen rundt meg vet dette, og jeg flyr ikke til legen i "hytt og pine". Men jeg går å bekymrer meg for det. Jeg synes dette er flaut, og siden jeg jobber i helsevesenet selv ser jeg jo lignende tilfeller som meg selv. Jeg prøver berolige meg selv med at det er IKKE noe mer enn bare angst, har jeg hele tiden tanken bak i hodet; -tenk om det faktisk er noe denne gangen! Flere som har det som meg? Tips? Råd? Anonym poster: d5142ed94f7d3e05fa8b7d2ec26bfba8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Vet ikke hvor du bor, men i Bergen finnes god behandling for helseangst ved hypokonderklinikken. http://www.sinnetshe.../hypokonder.htm Anonym poster: f6eb4c7ae08bba58e288d5d5b7f4b6c7 Anonym poster: f6eb4c7ae08bba58e288d5d5b7f4b6c7
vinterspeil Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Gå til legen din og fortell om det. Det er jo en egen diagnose, som du sikkert vet, og som det er mulig å få hjelp til å bli kvitt. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå