Gå til innhold

En merkelig opplevelse

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vil dele en opplevelse jeg hadde for noen dager siden.

Jeg var på et kjøpesenter, hadde nettopp handlet det jeg skulle ha og gikk i retning av bilen mens jeg funderte på om det var noe annet jeg trengte når jeg først var der. Legger så merke til at en mann som går i motsatt retning av meg ser på meg, jeg stirrer tilbake, men han ser ikke bort. I stedet går han bort til meg og spør om han har sett meg før noe sted, jeg svarer at jeg tror ikke det, kan ikke si jeg kjente han igjen. Han spør så om jeg har dårlig tid, jeg svarer nei. Så spør han om vi kan prate litt, jeg spør hvorfor det og han svarer at han gjerne vil bli kjent med meg. Han spør så om vi kan sette oss på en café (her begynner jeg å bli veldig mistenksom) og svarer at så god tid har jeg ikke (selv om jeg jo hadde all verdens tid), da spør han om han kan få telefonnummeret mitt så han kan ringe meg siden, hvorpå jeg svarer "det er ikke nødvendig" før jeg går videre.

Har brukt en del tid på å fundere over denne episoden, og vil gjerne høre noen andres synspunkter på hva i all verden han egentlig ville, for jeg har virkelig ikke peiling. Jeg sjekket forsovet lommer og veske på veien til bilen, ingenting manglet.

Edit: kan legge til at han ikke var norsk, vil tippe afrikaner

Endret av Orbis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han syntes du så pen ut, ville sjekke deg opp, men var ikke så flink?

• Liker 2
Skrevet

Han ville sannsynligvis enten sjekke deg opp eller fortelle om Jesus.

Skrevet

Han trenger lovlig oppholdstillatelse :P

Anonym poster: c2ee2ad95f7a1fc9099a763f77d0bb9d

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dette skjer stadig vekk med meg, til og med da jeg var gravid. Ubehagelig. De spør alltid om jeg prater engelsk, svarer da: "no habla ingles" og later som jeg hører dem når de prater videre. Ekkelt, han ville nok sjekke deg opp, ja.

Endret av HenLu
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Med tanke på mine ikke-eksisterende naturlig fortrinn, kan jeg nok utelukke sjekke-teorien :P

Endret av Orbis
Skrevet

Med tanke på mine ikke-eksisterende naturlig fortrinn, kan jeg nok utelukke sjekke-teorien :P

Hva mener du med det?

Dette er jo standard sjekking.

Anonym poster: 29c949ff6b371895e05c537fb1a3420d

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med det?

Dette er jo standard sjekking.

At jeg tviler på at han tenkte: der er en random overvektig person jeg kan sjekke opp

Skrevet

At jeg tviler på at han tenkte: der er en random overvektig person jeg kan sjekke opp

Han synes vel du var fin på en eller annen måte. Er det virkelig umulig å tenke at en av jordens 7 milliarder mennesker skal mene det første gang de ser deg?

• Liker 3
Skrevet

Du kan da være nydelig selv om du er litt stor. Kanskje du har nydelig utstråling :)

Anonym poster: 127e978026ccba7c4857ef8f0c3591b5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...