AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 I helga har jeg hatt besøk av ei venninne, det har vært koselig, men jeg har ikke ungått å legge merke til at hun biter neiler hele tiden. Hun sitter seriøst med fingrene i munnen konstant å biter, til og med huden rundt! Jeg biter aldri neiler selv, så jeg synes dette er ekkelt. Særlig når hun tar på ting etter å ha bitt neiler, for hun vasker ikke hendene etterpå. Jeg grøsser ved tanken. Det er sånn at når jeg først blir obs på en uvane andre har, legger jeg merke til det hele tiden. Jeg synes det er sinnsykt kvalmt at hun ikke klarer å holde fingrene fra munnen sin, for så å ta på MINE ting. Jeg tør jeg ikke si noe til henne. Synes dere det er ekkelt? Eller overreagerer jeg? Anonym poster: 962c46ca3638ecd9f37a29a10c260d51
123bell Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Du overreagerer ja! Det er ikke så lett å la være å bite negler om man er avhengig. Jeg synes faktisk det var vanskeligere å slutte å bite negler, enn å slutte å røyke! 1
frøkna Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Ja du overreagerer! Jeg biter negler innimellom, og syns det er kjempeirriterende når folk (moren min) kommenterer det eller til og med slår hånden min ut av munnen min! Arg, la meg ha uvanene mine i fred!
Vulpes Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Jeg synes også at du overreagerer. Skjønner at du legger merke til det og tenker litt over det, men at det skal være direkte ekkelt for deg forstår jeg derimot ikke. Det er da kun henne det går utover. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Du overreagerer ja! Det er ikke så lett å la være å bite negler om man er avhengig. Jeg synes faktisk det var vanskeligere å slutte å bite negler, enn å slutte å røyke! Enig, og jeg har sluttet med begge deler Anonym poster: 1edca3946e09c2e967e8889aafa0929e
Gjest vilma2000 Skrevet 17. februar 2013 #8 Skrevet 17. februar 2013 (endret) Jeg syntes ikke at du overdriver! Du kan ikke si noe til henne, men klart du kan gremmes over det. Slike uvaner er noe av det ekleste jeg vet! Eksen min beit så mye negler, og en gang da vi kysset fikk jeg en avspist negl i munnen!!! Jeg syntes det var nok til å gjøre det slutt. Endret 17. februar 2013 av vilma2000
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå