AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Ok, jeg er selv dame. Bare for å ha klarert det på forhånd.. Spørsmålet er mest rettet til dere gutter.. Men kom gjerne med synspunkter jenter også. Har dere som er normal i størrelsen opplevd å ha ligget med en dame som har vært for vid for dere? At det er umulig å bli tilfredsstilt liksom. Og hvordan skal det egentlig være for dere med normal størrelse.. Skal det være veldig trangt? Er det unormalt at det er litt rom der nede? Sånn at penis faller ut av og til når ting begynner å ta seg opp, om noen skjønner hva jeg mener? Jeg har født et barn for seks måneder siden, og føler hele seksuallivet mitt er totalt ødelagt. Null selvbilde, og konstant spente skuldre under akten. Klarer ikke nyte, fordi jeg konstant tenker på om mannen synes jeg er ok der nede eller ikke. Jeg er så forandret der nede, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tatt opp problemet med fastlege under innsetting av spiral, men han viste liksom ingen forståelse. Han sa at jeg burde begynne å knipe muskelaturen, men hva søren hjelper det når jeg ikke får til å knipe.... Trenger noen synspunkt. Anonym poster: 1fb0d1fb5b6565f1cca2f9cade33584d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Og et tilleggsspørsmål fra trådstarter.. Blir det til at dere da sammenligner den dama med andre dere har ligget med? Veldig redd mannen skal gjøre det..... Anonym poster: 1fb0d1fb5b6565f1cca2f9cade33584d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Tror det er helt vanlig å føle seg "rar" etter en fødsel. Knipe øveser er veldig bra å holde på med, og bare fordi du ikke klarer å gjøre det nå, så må du bare fortsette å prøve. Det hjelper mot urinlekasje når du blir eldre også. Mannen din bør ha forståelse for at du har født barnet hans, så kanskje dere bare bør ta en prat om det? Er ikek sikkert at han merker noe forskjell engang. Anonym poster: d9461afc125e28cafd63b77fe15d4f0f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Takk for svar. Jeg har født flere barn, men etter denne fødselen her er det ekstra ille. Må gå ut på badet etter samleiet og gråte for meg selv. Føler meg totalt ubrukelig. Har tatt opp problemet med mannen, og han har forståelse. Han nyter det, og merker ikke særlig forskjell sier han. Han foreslår psykolog eller seksualog... Vet ikke om det er det som skal til.. Vil bare bli trangere, og få bedre selvtillitt. Finnes det noen form for operasjoner som gjør situasjonen bedre? Anonym poster: 1fb0d1fb5b6565f1cca2f9cade33584d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Takk for svar. Jeg har født flere barn, men etter denne fødselen her er det ekstra ille. Må gå ut på badet etter samleiet og gråte for meg selv. Føler meg totalt ubrukelig. Har tatt opp problemet med mannen, og han har forståelse. Han nyter det, og merker ikke særlig forskjell sier han. Han foreslår psykolog eller seksualog... Vet ikke om det er det som skal til.. Vil bare bli trangere, og få bedre selvtillitt. Finnes det noen form for operasjoner som gjør situasjonen bedre? Anonym poster: 1fb0d1fb5b6565f1cca2f9cade33584d Hjelper jo ikke med operasjon når feilen ligger i hodet på deg. Ta deg sammen før mannen går lei deg og finner en annen. Anonym poster: 1900b436413f97b590f941f6dd211917 8
Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Takk for svar. Jeg har født flere barn, men etter denne fødselen her er det ekstra ille. Må gå ut på badet etter samleiet og gråte for meg selv. Føler meg totalt ubrukelig. Har tatt opp problemet med mannen, og han har forståelse. Han nyter det, og merker ikke særlig forskjell sier han. Han foreslår psykolog eller seksualog... Vet ikke om det er det som skal til.. Vil bare bli trangere, og få bedre selvtillitt. Finnes det noen form for operasjoner som gjør situasjonen bedre? Anonym poster: 1fb0d1fb5b6565f1cca2f9cade33584d Jeg foreslår at du får en henvisning fra fastlegen din til en gynekolog for vurdering av vaginalplastikk, eller tar direkte kontakt selv. Du skal jo også ha glede og nytelse av samleie.
RoH Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Tipper det største problemet sitter mellom øra dine og ikke mellom beina. Tror det er ganske vanlig med depresjoner i en eller annen form i forbindelse med graviditet, hjemmeværende osv. 1
Gjest Mr. Tråden Skrevet 17. februar 2013 #8 Skrevet 17. februar 2013 Operasjoner er ikke risikofrie... 2
Pysa Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Det finnes fysioterapeuter som har spesialisert seg på bekkenbunnstrening. De kan hjelpe deg. Ta kontakt med legen, eller ring et sykehus og be om liste.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 Trådstarter her igjen. Mulig jeg ikke presiserte helt i første tråd. Jeg har født flere barn, og problemet startet etter fødsel på det mellomste barnet som veide over 4,5 kilo. En veldig rask fødsel. Mulig det har noe å gjøre.. Jeg har i jevne mellomrom prøvd knipeøvelser etter denne fødselen, og det er godt over fire år siden!! Har prøvd instruksjonsvideoer, egg og kuler for å putte oppi der.. Føler det er absolutt INGEN forbedring. Etter å ha startet denne tråden, googlet jeg litt. Og ble med ett litt avslappet da det faktisk går an å be om operasjon. Fastlegen min, en ung og nyutdannet mann er bare å glemme. Han hadde INGEN forståelse. Han sa han ALDRI hadde hørt om noen som hadde fått ødelagt musklene der nede etter fødsel.. Tror jeg ringer en privatklinikk på mandag, og håper å få time til konsultasjon der. Ringte for noen år tilbake, men avlyste timen da jeg ikke var helt sikker på om jeg var ferdig med å få barn. Men det er jeg absolutt nå. Anonym poster: 1fb0d1fb5b6565f1cca2f9cade33584d
Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2013 #11 Skrevet 17. februar 2013 Det finnes fysioterapeuter som har spesialisert seg på bekkenbunnstrening. De kan hjelpe deg. Ta kontakt med legen, eller ring et sykehus og be om liste. Hvis det er skjedeprolaps i en eller annen form, hjelper ikke bekkenbunnstrening. Da må det en operasjon til.
Pria Skrevet 17. februar 2013 #12 Skrevet 17. februar 2013 Støtter Arabella. Be om utredning. Du kan ikke trene vekk framfall eller prolaps men vær oppmerksom på at ingen lege vil anbefale deg inngrep med mindre du er ferdig med å føde barn.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #14 Skrevet 17. februar 2013 Hva i all verden er elektroterapi? Aldri hørt om før... Anonym poster: 1fb0d1fb5b6565f1cca2f9cade33584d
Silfen Skrevet 17. februar 2013 #15 Skrevet 17. februar 2013 Man fører en slags dings inn i skjeden og har tilkoblet et apparat der man styrer strømstyrken selv. Denne kniper da altså for deg.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #16 Skrevet 17. februar 2013 +1 på elektro"terapi". Sjekk gjerne ut bruk av elektro innen bdsm, det funker Anonym poster: 44a59f40a17c8f51cdbe0b121637e2a1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #17 Skrevet 17. februar 2013 Altså, når jeg har prøvd å knipe i nesten snart fem år, både med og uten vektkuler uten noe resultat.. Da tror jeg eneste utvei er gynekolog og eventuelt henvisning til operasjon. Mulig jeg høres negativ ut nå, men... Anonym poster: 1fb0d1fb5b6565f1cca2f9cade33584d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #18 Skrevet 17. februar 2013 Du trenger ikke å prøve å knipe med elektro, var vel derfor vi kom med det tipset Det er verdt et forsøk, men om du kun vil ha operasjon ønsker jeg lykke til med det. Anonym poster: 44a59f40a17c8f51cdbe0b121637e2a1
Silfen Skrevet 17. februar 2013 #19 Skrevet 17. februar 2013 Det er da ingen som opererer på folk uten at de har prøvd alt mulig først? Og dersom du ikke har vært til gynekolog på 5 år, så er det jo på høy tid uansett.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #20 Skrevet 17. februar 2013 Jeg ser egentlig operasjon som siste utvei, men nå støtter jeg Arabella. Sexlivet er viktig for både deg og din mann mtp forholdet deres. Jeg synes du skal dra til gynekolog og få utredning og se på muligheter for operasjon. Du kan be fastlegen din henvise deg til gynekolog, selv om han mener at det ikke går an å få slappere muskler der nede etter fødsel. Lykke til! Anonym poster: bffefa293d88629a6d1dca31b1ea8811
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå