Gå til innhold

Anbefale anime serie?


Tarindrelle

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg og sambo kunne tenke oss å finne en ny serie å følge med på, og fant ut at vi kanskje skulle se etter en gøy anime serie denne gangen.

Eneste kjennskap vi har til anime er filmene til Miyazaki og serien Silverfang :jepp: . Noen som har anbefalinger til oss? Er ikke så veldig fristet til å se Naruto eller serier som er halveis amerikanisert forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for tips! De så alle interessante ut! :) Gøy var forresten ikke helt riktig ord ser jeg nå, skulle heller sagt bra :fnise:

Jeg bare måtte nevne det i tilfelle du ikke er noe glad i voldelig anime. For Elfen Lied kan være litt brutal. Personlig er jeg mer glad i horror anime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for alle tipsene! Nesten så jeg angrer litt på at jeg spurte midt i skriving av masteroppgaven! :fnise: Den siden myanimelist.net var jo veldig grei også, så nå går det nok en stund til neste gang vi er tomme for serier kan jeg tenke meg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er interresert i mmo's burde du se sword art online. Den er veldig spennende. Handler om noen som blir fanget inni en mmo.

Hvis du vil se noe med mange episoder så vil jeg anbedale Fairy Tail. Den er bpde veldig morsom og spennende.

Hvis du vil se en morsom romance serie anbefaler jeg kaichou wa maid sama. Mange gutter som liker den også,vet ikke helt hvorfor egenlig,hehe.

Ellers, alt som er nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, enda flere tips! Tusen takk! Masse nytt å glede seg til her jo! :bolledeig:

Death Note har vi faktisk lastet ned ved en tidligere anledning, men kom aldri så langt som til å faktisk se den :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt off topic, men.

Hvis du er gamer og liker Myiazaki, så er det verdt å vite at det nå er kommet ut et spill til ps3 som er laget i samarbeid med Studio Ghibli.

Ni No Kuni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...