Gå til innhold

Magesmerter pga kulde?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt milde "smerter" her og der fra nederste kant på ribbena, og helt ned til eggstokkområdet i et par måneder nå. Det kommer og går, og er egentlig ikke noe særlig plagsomt.

Men jeg har lurt litt på hva det kan skyldes. Antok at det rundt eggstokkene var cyster, men nå virker det som en av hovedtriggerene er kulde? Kan det rett og slett være det at jeg ofte skjelver 15-20 timer i strekk som gjør at noe blir overarbeidet inni der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt milde "smerter" her og der fra nederste kant på ribbena, og helt ned til eggstokkområdet i et par måneder nå. Det kommer og går, og er egentlig ikke noe særlig plagsomt.

Men jeg har lurt litt på hva det kan skyldes. Antok at det rundt eggstokkene var cyster, men nå virker det som en av hovedtriggerene er kulde? Kan det rett og slett være det at jeg ofte skjelver 15-20 timer i strekk som gjør at noe blir overarbeidet inni der?

Om du skjelver så lenge av gangen vil jeg anta det kan komme av anspenthet. Kan du ikke kle på deg mer eller varme opp huset bedre? Om det etter 1 uke der du er varm gir seg så har du jo svaret..

Anonym poster: 6f191bba24dd6747152663534e27ac4a

Skrevet

Er så varm som jeg klarer få det... er mulig jeg skal besøke noen om 3 uker, og er litt spent på hvordan kroppen reagerer på det. Varme, og muligens mindre stress i tillegg. (Sliter med endel angst og depresjoner, så det hjelper sikkert ikke på).

Heldigvis er det ikke verre enn at jeg klarer fungere med det, men det irriterer meg endel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...