Gå til innhold

Prevensjon!


jblover

Anbefalte innlegg

Hvordan prevensjon har dere brukt/bruker oppigjennom åra?

Jeg har bare brukt kondomer, og har begynt med Loette 28 nå, altså p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt ulike typer p-piller og p-ring. Kondom har selvfølgelig blitt brukt i tillegg med nye partnere frem til vi har fått testet oss. Nå slutter jeg snart på p-piller og da blir det kondombruk på oss fremover en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-plaster. P-piller og nå P-ring. Har aldri brukt kondom.

Anonym poster: 10410c1b35e9bccdf78378b6f3a342a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Bare p-piller på meg... Kom nå på at jeg har glemt å ta de siste fem pillene, så takk til deg som kom med en slags påminnelse. :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere brukt p-piller og nå vil jeg prøve noe annet. Begynner å bli av pillene.. Nå gjenstår det bare å finne hvilken prevensjon som passer meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Som ung brukte jeg p-piller. Gikk over til p-sprøyte i tidlig tyveårene. Sistnevnte ødela meg helt og jeg tør derfor ikke bruke hormonpreparater lengre

De siste 10 årene har jeg brukt kobberspiral og er veldig fornøyd. Deilig å slippe å tenke på prevensjonen på flere år om gangen, og deilig å slippe å dytte i seg masse hormoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går på p-ring. Eneste jeg har gått på, og kommer til å fortsette med det også. Har mensen en gang i året eller sjeldnere, tenker over det èn gang hver 3. uke og føler meg safe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...