Gå til innhold

Verste opplevelser i toll/sikkerhetskontroll?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen skrekkopplevelser fra tollen eller sikkerhetskontrollen på flyplasser? Jeg synes generelt det er ekkelt å bli stoppet, og at kontrollen begynner å bli vel nærgående. Jeg lurer på hvor mye de egentlig finner gjemt under puppene på kvinner daglig? Og man kan jo ha stappet ting opp både her og der som aldri blir funnet i sikkerhetskontrollen.

Har lest andre steder her om kvinner som har blitt bedt om å fjerne bh'en. Har også lest tidligere om folk som er blitt totalt strippet i tollen. Selv har jeg heldigvis ikke opplevd noe verre enn den vanlige puppe- og buksetafsingen. Samt å måtte ta av genser mens jeg hadde ubehagelig lite på meg under. Har blitt veldig mye mer bevisst på å ha en godt dekkende t-skjorte under når jeg reiser.

Hva er din mest ubehagelige opplevelse?

Anonym poster: 90e62520e42e94b4bf0ecdc542c27f24

Videoannonse
Annonse
Gjest barista
Skrevet

Har aldri hatt noen særlige opplevelser med toll utenom det som er normalt.

Hadde en opplevelse som føltes litt ekkelt ut, men det er fordi jeg var såpass ung. Jeg reiste alene for første gang, og ble tatt ut i kontroll. Jeg ble så ført inn i ett rom, hvor de gikk gjennom tingene mine, og med en "pinne" på meg, over puppene, og skrittet. Ikke galt i det hele, men jeg var 13, og syntes det var skremmende og ubehagelig.

Skrevet

Har aldri hatt noen særlige opplevelser med toll utenom det som er normalt.

Hadde en opplevelse som føltes litt ekkelt ut, men det er fordi jeg var såpass ung. Jeg reiste alene for første gang, og ble tatt ut i kontroll. Jeg ble så ført inn i ett rom, hvor de gikk gjennom tingene mine, og med en "pinne" på meg, over puppene, og skrittet. Ikke galt i det hele, men jeg var 13, og syntes det var skremmende og ubehagelig.

Jeg savner "pinnen", jeg. Nå bruker de jo hendene. :danse:

Anonym poster: 90e62520e42e94b4bf0ecdc542c27f24

Skrevet

Ble stoppet i sikkerhetskontrollen av to digre brander som skulle kroppsvisitere meg, jeg er vanvittig kilen så det ble litt protester, men de drev på.

Til slutt klarte jeg ikke mer og rev meg løs, det endte med at jeg ble lagt i jern og tatt inn på bakrommet hvor jeg med min elendige engelsk forsøkte å forklare at jeg er "ticklish" til 2 menn som var enda dårligere i engelsk.

Rakk heldigvis flyet :)

Skrevet

Opplevde for første gang i mitt liv å bli tatt ut i "tilfeldig" kontroll for et par uker siden på Gardermoen. Synes egentlig det var litt gøy jeg da(han som utførte kontrollen var jo ikke akkurat stygg), typen derimot likte ikke å stå å se på at jeg jeg ble tafset opp og ned av en sikkerhetsvakt. Så han hadde sikkert sin verste opplevelse!

Men lurer virkelig på hvorfor han måtte tafse så himla mye opp og ned lårene mine, det er nemlig begrenset hva man kan smugle inn under skinnyjeans som sitter som støpt på kroppen.. Føltes ut som han brukte en evighet, spesielt med tanke på køen med sikkert et par hundre mennesker som sto og ventet. Stå der foran så mange mennesker å bli tafset på i alles øyensyn var ikke akkurat ekkelt, bare litt spesielt og uvant:)

Skrevet

På Gatwick i London kom vi akkurat i stengingen av innsjekking så bestemte meg for å bare gå under sikkerhetsgjerdene som sto der (trodde det bare var for å geleide folk i kø).

Det tok ikke lange stunden før jeg ble dratt med ut igjen av to store mannfolk i dress. Fikk heldigvis med min dårlige engelsk frem at jeg bare skulle ta en snarvei.

Har sett på grensevakten og var sikker på at jeg kom til å måtte kroppsvisiteres og bli sendt i avhør.

Skrevet

Kanskje ikke helt denne typen opplevelse TS tenkte på, men for meg er det faktisk det verste jeg har opplevd i sikkerhetskontrollen :fnise:

Det var relativt lang kø i sikkerhetskontrollen, så jeg leste Harry Potter mens jeg sto der for å slå i hjel litt tid. Når jeg kommer fram slenger jeg bare veska og boka i ei kasse på båndet og går igjennom. Når jeg kommer igjennom og skal pakke sammen sakene mine kommer det en vekter bort til meg og forteller meg hva han syns om slutten og at han hadde håpet på litt mer action. Jeg hadde lyst til å denge boka i huet på mannen; siden du veit så mye om HP, så ser du vel også at jeg ikke er lengre enn bok nummer fire?! Den tullingen ødla hele spenninga for meg videre og jeg er faktisk irritert over det den dag idag...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...