Amalie1 Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Noen som har noen konkrete feriehus om de anbefaler i eller i nærheten av Skagen, Hirtshals, Løkken,Aalborg eller Fredrikshavn! Har sett på mange utleie sider,men syns det er vanskelig å vite.. syns det er mye lettere å ta et valg om noen har et konkret hus som de har vært i og kan anbefale ;=) Håper på mange gode tips!!!!
linkan Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Noen gode anbefalinger kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, men jeg kan i hvert fall advare deg mot å leie gjennom Novasol. Det gjorde jeg for 5-6 år siden, og det er ikke til å anbefale. Bildene lovet oss et fint og koselig hus med stor hage og veranda med grill. Da vi kom dit så huset ut som en rødde på utsiden, verandaen var overgrodd av planter, grillen var gammel og rusten og hagen var også overgrodd og ustelt. Innsiden av huset var en historie for seg selv. Edderkoppspinn overalt, edderkopper som ramlet ned på oss i dusjen, sigarettsvimerker i teppet og sur røyklukt i veggene... Da vi ringte og klaget, kom huseieren innom med en flaske vin til oss før han stakk igjen. Utleiefirmaet kunne fortelle oss at det hadde blitt vasket godt etter at de forrige gjestene flyttet ut to uker tidligere, men etter edderkoppsinnet å bedømme var det måneder siden noen hadde vasket i det huset. I tillegg finnes det småting å pirke på, som om at vi ble lovet en tv med mange kanaler men som bare hadde én dansk og tre tyske kanaler (utleieren var tysk), et solarium til fri bruk men som viste seg å være stuet inn på et kott med hundre andre gjenstander oppå det og senger som er like gode som om du hadde lagt et teppe på asfalten og sovet der. Jeg håper at vi bare var veldig uheldige i vårt tilfelle, men vi har ikke tatt sjansen på å leie gjennom Novasol igjen. Huset vi leide lå i Skovmose.
Amalie1 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2013 (endret) Tusen hjertelig takk for tilbakemelding, er akkurat dette jeg er litt redd for...Derfor jeg håpte på noen konkrete tips om hvilke feriehus som kunne være en fin plass og feriere... Utrolig kjipt når en må oppleve det dere gjore.. vil tro det la litt demper på feriefølelsen til å begynne med!!! Tar gjerne imot flere tips, positive/ negative!!! :=) Endret 17. februar 2013 av Amalie1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå