AnonymBruker 10 697 397 22 744 653 Skrevet 15. februar 2013 #1 Del Skrevet 15. februar 2013 Å i heianne som jeg gruer meg! Er over 30 år, og har hatt enorm angst for bil så lenge jeg kan huske. Men nå har jeg tatt tak i megselv og bestemt meg for at dette må jeg gjøre nå. Og så fort som mulig. Jeg begynte å pugge teori fire dager siden og bestod teoriprøven med 5 feil i dag. På vei hjem fikk jeg telefon av kjøreskolen jeg hadde kontaktet to dager før, og fikk time for Mandag halv ni! Dobbelttime. Jeg merker jeg svir i magen. Gruer meg! Jeg har kjørt ittebitte litt i min tid, men ikke mye. Og jeg vet jeg sliter med clutch, giring og å sjekke blindsoner. Jeg har aldri tørt å kjøre der jeg vet det er rundkjøringer og kryss for jeg stoler ikke på at jeg skal klare å styre bilen riktig og ikke daue den. Jeg er redd for at andre folk skal le av meg Derfor er dette superhemmelig. Kun min mann som vet om det, ingen andre. Og jeg har et håp om å holde det slik til jeg kanskje klarer å bestå oppkjøring. Om jeg klarer å holde det hemmelig så lenge vet jeg ikke. Men jeg håper. Jeg HATER at folk har forventninger til meg, spesielt med kjøring. Siden jeg har så stor angst. Og hvis folk vet at jeg holder på å lære nå, så vil de mase om hvordan det går, når jeg tar oppkjøring.... alt egentlig. Og jeg makter ikke at folk vet at jeg ikke bestod oppkjøring når jeg kommer til den tid. Uff, og denne kjøretimen. Skal bli godt å starte med, men jeg gruer meg sånn! At jeg skal styre en farlig bil midt i en farlig trafikert by, med andre biler og mennesker som jeg kan kjøre på og ødelegge eller ta livet av med min udugelige kjøring *Hulk* Poster som anonym. Siden det er hemmelig og jeg er redd for å bli gjenkjent. Anonym poster: 0e35cc1363f3d0db6e3aaf551d631ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 697 397 22 744 653 Skrevet 15. februar 2013 #2 Del Skrevet 15. februar 2013 Det kommer til å gå kjempefint! Tenk på alle de idiotene som tror de kan, men som aldri burde hatt lappen. Anonym poster: 575368b4c2abe6935f032f42e1658945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan 449 876 Skrevet 15. februar 2013 #3 Del Skrevet 15. februar 2013 Det går så fint, så! Jeg skjønner hvordan det er å være redd for å kjøre. Men du er i de beste hender hos en kjørelærer i en kjøreskolebil, og du må bare huske på at ALLE har vært gjennom det du driver med nå. Derfor vil de fleste ha forståelse for det om du kveler motoren eller gjør andre feil, rett og slett fordi vi alle har vært der Det er ingen som blir født som gode sjåfører! Vi går ikke til kjørelærere fordi vi skal vise hvor gode vi allerede er, vi går dit nettopp for å lære. Bare fokuser på å tenke positivt for hver ting du mestrer. Du kom deg fint gjennom den første rundkjøringen? Flott! Fokuser på det i stedet for å fokusere på at du gruer deg til resten av turen. Snart gleder du deg til neste kjøretur fordi selvtilliten øker når du føler du får til ting. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 697 397 22 744 653 Skrevet 15. februar 2013 #4 Del Skrevet 15. februar 2013 Nå har jeg roet meg ned litt her. Har fortsatt å lese i boka. Vil ha så mye kunneskap inne som overhodet mulig. Tenk om jeg forårsaker en ulykke fordi jeg ikke kunne bremselengdene godt nok! Har fått puste litt og gruer meg ikke like mye til Mandag. Mon tro hvordan jeg får sove Søndag kveld, men får håpe jeg klarer meg gjennom natten der så jeg ikke er i svima under kjøretimen. Har etterhvert skjønt at lærerene er mennesker de også. Og ikke fæle demoner som er ute etter å spise opp alle sine håp og drømmer Gruer meg fortsatt, men ikke like mye nå. Hjalp å titte på biler på finn.no Anonym poster: 0e35cc1363f3d0db6e3aaf551d631ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poskan 20 3 Skrevet 18. februar 2013 #5 Del Skrevet 18. februar 2013 Godt å se at det er flere som har det som meg, jeg er i samme situasjon, men jeg har ikke begynt å lese bare kjøpt boka Lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå