Gå til innhold

Utsette mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg reiser på en 3 uker lang ferietur i mars, og har veldig lite lyst til å ha mensen i denne perioden. Jeg har lest om primolut-N, som en kan ta for å utsette mensen (men bare i inntil 10 dager?). Dette er i seg selv ikke noe problem, men jeg er en av dem som har en svært uregelmessig menstruasjon. Dette betyr at jeg ikke vet om jeg vil få mensen mens jeg er i på tur eller ikke.

Noen ganger går det en måned mellom hver menstruasjon, mens andre ganger har det gått inntil 3 måneder. Siden jeg ikke er sikker på om jeg får mensen eller ikke, kan jeg med andre ord ikke ta disse pillene, eller? Er det noen som vet dette?

Anonym poster: e1b8907cb9ecea4ebcc927a2cf309eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med ppiller ,så hopper du bare over sukkerpillene ?

Skrevet

Jeg reiser på en 3 uker lang ferietur i mars, og har veldig lite lyst til å ha mensen i denne perioden. Jeg har lest om primolut-N, som en kan ta for å utsette mensen (men bare i inntil 10 dager?). Dette er i seg selv ikke noe problem, men jeg er en av dem som har en svært uregelmessig menstruasjon. Dette betyr at jeg ikke vet om jeg vil få mensen mens jeg er i på tur eller ikke.

Noen ganger går det en måned mellom hver menstruasjon, mens andre ganger har det gått inntil 3 måneder. Siden jeg ikke er sikker på om jeg får mensen eller ikke, kan jeg med andre ord ikke ta disse pillene, eller? Er det noen som vet dette?

Anonym poster: e1b8907cb9ecea4ebcc927a2cf309eb9

Tror du må være rimelig sikker på når du skal ha mensen hvis du tar disse pillene! Jeg skulle forskyve mensen med disse på en sydentur som 12-åring, tok dem i et par dager og plutselig hadde jeg fått mensen. Ble masse grining og lite bading :)

Ville heller anbefalt p-piller, men det er vel kanskje for sent å begynne med det nå, hvis du skal på tur i mars...

Anonym poster: 69f060735132e54133115bda6f94c8b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...