Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 ...føflekkene dine? Jeg har MANGE! Og da mener jeg mange. Har årlig kontroll hos hudlege, blant annet fordi jeg har svært mange uregelmessige. Har også hatt forandringer, men disse har alltid vært godartede. Noen med samme problem? Kan jeg få kontroll oftere enn en gang i året? Jeg har ikke lenger kontroll og vet ikke om jeg kan greie å fange opp forandringer, mest fordi det e så mange å følge med. Og når skal man vite at en ny føflekk bør sjekkes? De vokser jo alltid noe i starten til en viss størrelse. Men ofte er de jo uregelmessige helt fra starten... Kan jo ikke springe til legen hver gang det dukker opp en ny flekk Jeg har god oppfølging hos hudlege - men det er det året mellom hver time jeg er redd for... Jente - 30
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Har mange - aldri sjekket. Anonym poster: c6df01eb42d4f5475060d67e5ddc2007
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Har mange jeg og, og har aldri sjekket noen av dem. Anonym poster: 94c8cf519b75f5ee6f027f16b73a1e21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå