Gå til innhold

Vaginalsex etter analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble litt i overkant entusiastisk i går og hadde ubeskyttet sex. Veldig dumt, I know.

For å virkelig fylle opp tabbekvoten så ble det vaginal penetrasjon etter analsex. Jeg lurer på om dette fører med seg en risiko for infeksjon eller andre plager, og eventuelt hva jeg kan gjøre for å minimere risikoen.

Anonym poster: d343736c05ef2c5250bf291ca714b92a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du kan gjøre, vet jeg ikke.

Men, ja, det kan føre til infeksjon.

Om du ikke finner svar her, ring et apotek som ikke går på og spørr om det. Så går du på ditt apotek og kjøper det som skal.

Eller på baby-forumer, der foreldrene er anbefalt ikke å gå fra rumpa til nedentil når de vasker deres jente-baby, nettopp pga den risiko. Der har de kanskje tips.

Lykke til :)

Anonym poster: deb7289d72e59e44fc9f6199f8eb6bf8

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Du kan nok pådra deg en aldri så liten urinveisinfeksjon, men musa er nå selvrensende i stor grad også så jeg ville ikke bekymra meg så veldig. Mest sannsynlig gikk det helt fint. I fremtiden bør du huske på at det alltid er best å gi en blowjob etter analsex, sånn at penis blir rein og fin igjen.

• Liker 2
Skrevet

BRUK KONDOM NÅR DERE HAR ANALSEX.

Anonym poster: abcc161ea5ff847e9f98d8147dedbc52

• Liker 1
Skrevet

Du kan nok pådra deg en aldri så liten urinveisinfeksjon, men musa er nå selvrensende i stor grad også så jeg ville ikke bekymra meg så veldig. Mest sannsynlig gikk det helt fint. I fremtiden bør du huske på at det alltid er best å gi en blowjob etter analsex, sånn at penis blir rein og fin igjen.

Fy faen, så kvalmt.

• Liker 3
Skrevet

Det har du nok svært rett i - skal huske på det til neste gang ;-)

Anonym poster: d343736c05ef2c5250bf291ca714b92a

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Tull. Når en er i et fast forhold trenger en ikke ødelegge sex'en med kondom, spesielt ikke anal-sexen hvor en ikke kan bli gravid en gang.

• Liker 1
Skrevet

ATM skal man ALDRI, ALDRI, ALDRI gjøre. For da svelger man ned alt av tarmbakterier, bakterier som kan gjøre deg alvorlig syk.

Anonym poster: 361200c1b2b8095f8d4d1c1878bd0196

• Liker 2
Skrevet

Konstruktivt innspill, sånn når TS allerede sier hun skjønner dette var veldig dumt.

Anonym poster: 0fe58e9b18d4c339a7d3568c3f256f30

• Liker 1
Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

ATM skal man ALDRI, ALDRI, ALDRI gjøre. For da svelger man ned alt av tarmbakterier, bakterier som kan gjøre deg alvorlig syk.

Anonym poster: 361200c1b2b8095f8d4d1c1878bd0196

Egentlig bør en nok ikke ha sex i det hele tatt, bare for å være helt på den sikre siden.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Om partneren din gjør det, håper jeg hun råkliner med deg etterpå, så kan dere slåss om doskåla etter hvert. Så romantisk.

• Liker 6
Skrevet

Om partneren din gjør det, håper jeg hun råkliner med deg etterpå, så kan dere slåss om doskåla etter hvert. Så romantisk.

Jeg kliner med partner etter A2M, ingen av har løpt ned dodøren enda, man ser om det er bæsj der eller ikke.

Anonym poster: d38dc7b52a94dd521131837fde19b303

Skrevet

Han? Bolsjevidkun er jo homofil, og bruker ofte å ta den i munnen etter analsex. Sikkert derfor han tror det er helt vanlig.

Anonym poster: 7875cc8f8f6cdd3caceb039aeb967ff5

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg kliner med partner etter A2M, ingen av har løpt ned dodøren enda, man ser om det er bæsj der eller ikke.

Du tror man kan se tarmbakterier?

• Liker 3
Skrevet

Du tror man kan se tarmbakterier?

Nei. Jeg har bare erfart at det for min del har gått bra hver eneste bidige gang. Jeg renser meg ikke på noen måte på forhånd, alt jeg gjør er å forsikre meg om at den er "ren". Risikoen man tar når man får i seg sine egne tarmbakterier er ikke spesielt stor.

Det samme kan sies for rimming. Det er ikke noe man burde gjøre med hvem som helst. Men med en fast partner som man vet er frisk så er det ikke så skummelt.

Når det er sagt så har jeg full forståelse for at de fleste synes det er ekkelt, man har forskjellige grenser.

Skrevet

Nei. Jeg har bare erfart at det for min del har gått bra hver eneste bidige gang. Jeg renser meg ikke på noen måte på forhånd, alt jeg gjør er å forsikre meg om at den er "ren". Risikoen man tar når man får i seg sine egne tarmbakterier er ikke spesielt stor.

Det samme kan sies for rimming. Det er ikke noe man burde gjøre med hvem som helst. Men med en fast partner som man vet er frisk så er det ikke så skummelt.

Når det er sagt så har jeg full forståelse for at de fleste synes det er ekkelt, man har forskjellige grenser.

Tarmbakterier er tarmbakterier, det er ikke mindre farlig å få egne tarmbakterier i munnen enn andres.

• Liker 1
Skrevet

Tarmbakterier er tarmbakterier, det er ikke mindre farlig å få egne tarmbakterier i munnen enn andres.

Jo, det er det. Du kan ikke smitte deg selv med sykdommer du allerede har.

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet (endret)

Han? Bolsjevidkun er jo homofil, og bruker ofte å ta den i munnen etter analsex. Sikkert derfor han tror det er helt vanlig.

Det der var jo faktisk ganske morsomt. Ingen grunn til å feige ut og skrive som anonymbruker.

Endret av Bolsjevidkun
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

:klo:

Det er ikke UVI som er den største faren.

Den store faren ligger i å overføre tarmbakterier til skjeden :opplyser:

Edit: Neste gang bruker dere kondom ved analpenetrasjon, eller en skikkelig vask av pikken (sørg for å også tømme urinblæren for å få ut eventuelle rester som kan ha trengt inn der. De restene vil i så tilfellet komme ut ved utløsning).

Endret av Lille-pus
Skrevet

Stakkars TS får ikke svar på det hun lurer på fordi folk er for opptatt med å diskutere tarmbakterier og A2M og rimming og hvor æsjæsj alt sammen er ... :P

TS: Sannsynligheten for at dette her går helt fint er stor. Spørs på hvor sensitive slimhinner du har selvfølgelig, men området er tross alt ganske selvrensende ;) hvis det begynner å svi og klø bør du kanskje høre med legen (de har hørt ALT allerede og du er neppe den eneste som har gjort den tabben, så det bør være uproblematisk å få en resept på noe som kan hjelpe), men oddsen er god for at det går helt fint.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...