AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #81 Skrevet 8. oktober 2016 Ingen problemer her. Ganske billig (kjøper alltid på salg) og rask levering Anonymkode: 21158...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #82 Skrevet 8. oktober 2016 På Tuesday, May 28, 2013 den 14.17, Gjest Inggolf skrev: Jeg skulle ønske at folk fikk øya opp og ser at Zalando bare lurer kundene med at de har gratis frakt... De tiltrekker seg nok vanvittig mange kunder ved å ha denne "gratis" frakten, men det hele er bare svindel som sagt... Jeg har sett det mange, mange ganger og her er nok et bevis; denne vero moda t-skjorten http://www.zalando.no/vero-moda-t-shirts-med-print-hvit-ve121d0bj-402.html er 90 kroner billigere på vero moda http://www.veromoda.no/vero-moda/s-s-tops/tiger-s-s-top/10091868,no_NO,pd.html?dwvar_10091868_colorPattern=10091868_OPTWHITE_358039&forceScope= hvorfor jeg er opptatt av at folk skal bli observante på det er fordi jeg hater at de klarer å vinne! Altså, at kundene går fem på den duste markedsføringen deres... Jeg bestiller ikke der. Ser det de har er overpriset. Får det billigere i butikken Anonymkode: b63ba...66f 2
TinaChristina Skrevet 8. oktober 2016 #83 Skrevet 8. oktober 2016 På 14.2.2013 den 13.02, AnonymBruker skrev: Neineinei! mener at de burde være mer påpasselig med hva de legger i pakkene så klart! Anonym poster: f191c363bc1a2be303f008e6be792001 Evt at de ikke krevde retur når de så mange ganger kludrer det til. 2
Gjest Baremenneske Skrevet 8. oktober 2016 #84 Skrevet 8. oktober 2016 Har bestilt derfra fler ganger, og aldri hatt noe problem med å fått feil varer. Eneste som har irritert meg et par ganger er om størrelsen ikke har passet og jeg må skrive ut returseddel selv... Den er jo ofte med i pakken fra andre steder.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #85 Skrevet 8. oktober 2016 Liker veldig godt Zalando. Ryddig nettside, fine produktbilder fra alle vinkler, god produktinformasjon, gode forslag til alternative produkter, mange fine merkevarer, kundeomtale som hjelper i valg osv. Handlet en del der, aldri fått feil varer og ikke returnert noe da jeg har vært fornøyd med varene jeg har kjøpt, både i form av at jeg har likt dem og de har passet. Flott med gratis retur og fri frakt. Selv fant jeg en genser 300 kr billigere der enn i butikk her. Og flere ganger har jeg vært heldig å finne produkter på salg hos Zalando som jeg har sett/prøvd og ønsket meg i butikk her. Anonymkode: 90693...410 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #86 Skrevet 9. oktober 2016 Zalando har ting vi som ikke passer de tre/fire størrelsene som tilbys i de fleste norske butikker kan bruke. Men jeg synes de bruker lang tid på å få sendt avgårde pakkene sine. Greit at selve sendinga ikke tar så mange dagene, men det går nesten en uke før de sender. Sender en ting i retur tar det lang tid å få tilbake penger. Anonymkode: b45e2...5df
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #87 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har også opplevd å få feil, men det var feil størrelse. Bestillte 5 kjoler i S og fikk i M og L, det passet absolutt ikke. Irriterende å bruke masse tid på å skrive ut lapper, rekke posten etc. De burde ikke krevd retur. Anonymkode: d190e...aa5 1
Million Skrevet 9. oktober 2016 #88 Skrevet 9. oktober 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: De burde ikke krevd retur. Anonymkode: d190e...aa5 Haha, hva skal de ellers gjøre? Så du mener du bare skulle fått beholde de plaggene i feil størrelse og slippe å betale for dem? 2
Gjest Naturbarn1 Skrevet 9. oktober 2016 #89 Skrevet 9. oktober 2016 Da er den nettbutikken strøket fra listen. For fortsette og bruke nærbutikken. Da vet man hva man får.😊
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #90 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Zalando har ting vi som ikke passer de tre/fire størrelsene som tilbys i de fleste norske butikker kan bruke. Men jeg synes de bruker lang tid på å få sendt avgårde pakkene sine. Greit at selve sendinga ikke tar så mange dagene, men det går nesten en uke før de sender. Sender en ting i retur tar det lang tid å få tilbake penger. Anonymkode: b45e2...5df Dette har plaget meg også. På det verste tror jeg at de brukte nesten 2 uker på å sende avgårde pakken. Fikk den dagen etter at den først var sendt. Anonymkode: 7bdcb...5bd
applestories Skrevet 9. oktober 2016 #91 Skrevet 9. oktober 2016 Har ikke opplevd noe negativt de gangene jeg har handlet hos dem, før i år da jeg ikke fikk handle med faktura. De innhenter informasjon om kredittverdighet, jeg tjener bedre enn før og har aldri hatt en betalingsanmerkning. Kredittvurderingsselskapet sendte inn ufullstendige opplysninger for siste år (jeg fikk jo gjenpartsbrev), og dermed får jeg ikke handlet. Zalando viser til det andre selskapets opplysninger, de viser til Zalandos retningslinjer. Kan selvsagt betale på forhånd, men det har gått så fint med faktura før, og jeg er redd det kan ta tid før det jeg returnerer vil blir tilbakeført på konto. Pluss at det går mest på prinsipp - de stenger meg ute basert på tydeligvis feil opplysninger. Og det er umulig å få dem til å be om en ny kredittsjekk - jeg blir jo godkjent overalt ellers. - Jeg fortalte om dette enten i fjor eller tidlig i år her, og ble bare kalt løgner og svindler - så håper vi kan spare oss den diskusjonen denne gang 2
Reveenka Skrevet 9. oktober 2016 #92 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har handlet masse fra Zalando og aldri opplevd at jeg har fått feil størrelser eller skitne plagg. Jeg synes de har mange fine klær og sko og ikke minst et mye større utvalg enn det er på mine nærbutikker. Den eneste kritikken jeg har er at det tar ganske lang tid å få varene levert og penger refundert, men alt i alt er det få norske nettbutikker som har så gunstige priser og gratis frakt og retur så derfor fortsetter jeg å handle der. 2
penny_ Skrevet 9. oktober 2016 #93 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har handlet på Zalando 12 ganger og aldri hatt noen problemer. Noen nevnte at det er dyrt der, men Levis t-skjorter koster nøyaktig det samme hos f.eks. Ellos. Jeans fra Only koster også det samme som på only.com og i butikk. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #94 Skrevet 9. oktober 2016 Zalando er jo en av de beste nettbutikkene? Fri frakt, fri retur, masse flotte klær og sko på salg, merkevarer til nedsatte priser. 30 dager på å returnere ting og 100 dagers åpent kjøp. Jeg handler nesten utelukkende på zalando av disse årsakene. Denne trådstarten skjønte jeg lite av. Anonymkode: ae3e9...528 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #95 Skrevet 9. oktober 2016 16 minutter siden, applestories skrev: Har ikke opplevd noe negativt de gangene jeg har handlet hos dem, før i år da jeg ikke fikk handle med faktura. De innhenter informasjon om kredittverdighet, jeg tjener bedre enn før og har aldri hatt en betalingsanmerkning. Kredittvurderingsselskapet sendte inn ufullstendige opplysninger for siste år (jeg fikk jo gjenpartsbrev), og dermed får jeg ikke handlet. Zalando viser til det andre selskapets opplysninger, de viser til Zalandos retningslinjer. Kan selvsagt betale på forhånd, men det har gått så fint med faktura før, og jeg er redd det kan ta tid før det jeg returnerer vil blir tilbakeført på konto. Pluss at det går mest på prinsipp - de stenger meg ute basert på tydeligvis feil opplysninger. Og det er umulig å få dem til å be om en ny kredittsjekk - jeg blir jo godkjent overalt ellers. - Jeg fortalte om dette enten i fjor eller tidlig i år her, og ble bare kalt løgner og svindler - så håper vi kan spare oss den diskusjonen denne gang Men herregud, hva er problemet med å betale når du bestiller? Det må jo være det minste problemet jeg noen gang har hørt om. Anonymkode: ae3e9...528 1
melatonin Skrevet 9. oktober 2016 #96 Skrevet 9. oktober 2016 Tror jeg har kun positive erfaringer med zalando.. Har måtte returnert plagg som ikke passet eller ikke tilsvarer mine forventninger, men det er jo litt risikoen med å handle på nett. Kommer til å bruke zalando fortsatt! 1
NuckingFutz Skrevet 9. oktober 2016 #97 Skrevet 9. oktober 2016 Med medlemsskap i Coop får man medlemsbonus på 5% på alt man handler via Zalando.no 1
penny_ Skrevet 9. oktober 2016 #98 Skrevet 9. oktober 2016 Akkurat nå, NuckingFutz skrev: Med medlemsskap i Coop får man medlemsbonus på 5% på alt man handler via Zalando.no Og 3 eller 6% kickback i tillegg 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 9. oktober 2016 #99 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg er veldig fornøyd med zalando. Har aldri måttet returnert klær heller. Har strl 34-36 og klærne har alltid passet meg.
NuckingFutz Skrevet 9. oktober 2016 #100 Skrevet 9. oktober 2016 3 minutter siden, penny_ skrev: Og 3 eller 6% kickback i tillegg Hva betyr det? Hva vil kickback si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå