Gjest Badabing Skrevet 23. mai 2013 #61 Skrevet 23. mai 2013 Får legge til at jeg har endt opp med å bestille fra Zalando et par ganger til. Det er jo få som slår dem på utvalg. Jeg trengte trenngstøy, og fikk alt jeg skulle ha. Men dagen etter at jeg hadde bestilt min pakke, bestilte jeg en kjole for søsteren min. Den ble sendt med en gang, og kom i løpet av et par dager. Min ble sendt først etter at hun hadde fått kjolen sin. Men alt i alt har jeg vært fornøyd nå.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #62 Skrevet 23. mai 2013 Jeg bestilte et par treningssko, de var helt fine, rask levering. Kommer til å handle der igjen. Anonym poster: ca4bbaf8b5f3cbb7cb4b7d76dd03a9e2
Gjest Inggolf Skrevet 23. mai 2013 #63 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jeg har bestilt mye derfra, aldri fått feil vare. Har vel hendt at varen ikke var akkurat sånn den så ut på nettet, men sånn er det jo med alle nettbutikker. Derfor bestiller jeg kun fra nettbutikker hvor jeg ser at det er enkelt og rimelig (helst gratis) å returnere, og det er jo gratis og ganske enkelt hos zalando. Har til tider bestilt to like plagg i forskjellige størrelser for så å returnere den som ikke passer, fungerer veldig bra. Det kan ta litt tid før man får pengene tilbake, men der har de forbedret seg veldig siden før jul. ' Neeeei, og det irriterer meg at zalando klarer å lure omtrent alle! fraktprisen er inkludert i prisen på tingene de selger...... det er ofte dyrere på zalando enn andre steder som har eksakt det samme produktet! Endret 23. mai 2013 av NozMonster
LittleJ Skrevet 23. mai 2013 #64 Skrevet 23. mai 2013 Zalando kjøper inn klær fra andre butikker, feks vero moda. For at zalando skal tjene på det må de vell hive en ekstra 100-lapp på. Men skjønner hva du mener, det er dumt at de gjør det sånn når man likesågodt kan gå i butikken å kjøpe det selv (hvertfall vero moda, b-young osv). Men de selger jo også fra butikker som ikke finnes i Norge, og da har man som regel ikke mulighet til å kjøpe det selv. Evt er frakt på en kjole fra utlandet nesten like dyrt som 100kr tillegg på klærna. Anonym poster: ad5f74dbb3f37049d3c844d7b9837a35 Trur ikke det funker sånn at Zalando går i en Vero Moda-butikk og handler der, de får nok gooode avtaler =P Er jo reklame for Vero Moda også, de samarbeider om det! 1
Wildy Skrevet 23. mai 2013 #65 Skrevet 23. mai 2013 Jeg bestilte en kjole, ett par topper og noe småtterier forrige helg, var å hentet pakken i dag. Alt riktig, og er fornøyd.
Almond Skrevet 24. mai 2013 #66 Skrevet 24. mai 2013 Er nok som NOZ skriver ja- frakt er lagt til i prisen. Feks Ellos, 49kr i frakt selv om du bestiller 10 plagg. Zalando betaler du faktisk frakt PER plagg. Mine ting er fortsatt ikke sendt, 3 dagen nå. Utålmodig? Ja det kan være men alle andre steder jeg har bestilt fra har vært raskere. (jeg bestiller myyye) Når jeg får siste pakkene som jeg venter på, 2stk så blir det ikke mer Zalando på meg. Og apropo at dem er dyrere en butikk! Blush er myye dyrere på Kanebo enn på parfymeriet!! Sendte dem mail om det for en stund siden ang det, fikk til svar at dem ikke hadde tenkt til å justere prisen og at det måtte være sånn. Jeg hadde heldigvis ikke bestilt enda før jeg så det..
Almond Skrevet 24. mai 2013 #67 Skrevet 24. mai 2013 Fikk den ene pakken i dag. Feil på 3 av 7 plagg... 2 med feil str og en i feil farge. Definitivt ikke mer Zalando
cellar Skrevet 24. mai 2013 #68 Skrevet 24. mai 2013 Jeg har aldri opplevd at en returprosess tar så lang tid som hos Zalando, iallefall.
Guybrush Skrevet 24. mai 2013 #69 Skrevet 24. mai 2013 Enda en tråd hvor noen skal klage over et firma og hvor TS skriver flere innlegg hvor h*n later som å være flere missfornøyde kunder? 1
cellar Skrevet 24. mai 2013 #70 Skrevet 24. mai 2013 Enda en tråd hvor noen skal klage over et firma og hvor TS skriver flere innlegg hvor h*n later som å være flere missfornøyde kunder? Da har isåfall TS hatt det travelt, med tanke på hvor mange registrerte brukere med x antall poster som har vært misfornøyde i denne tråden.. 1
Guybrush Skrevet 24. mai 2013 #71 Skrevet 24. mai 2013 Da har isåfall TS hatt det travelt, med tanke på hvor mange registrerte brukere med x antall poster som har vært misfornøyde i denne tråden.. La merke til at det var skrevet innlegg med samme anonyme signatur som TS som var stilet på svært forskjellig vis. Dette ser ut til å skje med jevne mellomrom. Poenget mitt er at det er totalt unødvendig om situasjonen er reel siden det da vil som i dette tilfellet være flere andre som kan dele negative opplevelser. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #72 Skrevet 24. mai 2013 La merke til at det var skrevet innlegg med samme anonyme signatur som TS som var stilet på svært forskjellig vis. Dette ser ut til å skje med jevne mellomrom. Poenget mitt er at det er totalt unødvendig om situasjonen er reel siden det da vil som i dette tilfellet være flere andre som kan dele negative opplevelser. Det du gjør er ikke noe bedre, du spekulerer og påstår ting du faktisk ikke vet. Ikke spor av tråden med spekulasjoner Anonym poster: c3b49d56c0efa1a5df5128123788d1a3 2
Bex Skrevet 27. mai 2013 #73 Skrevet 27. mai 2013 Jeg bestilte fra Zalando på tirsdag, og fikk pakken på fredag. Fikk akkurat det jeg bestilte, i rett størrelse. Så leveringen er det ikke noe å si på, synes jeg! Men må returnere to kjoler, da de var mer som topper på min lange kropp. Så blir spennende å se om jeg har like uflaks med returprosessen som de over. Håper det funker bra, for de har mye fint
Gjest Crazycatlady Skrevet 27. mai 2013 #74 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har nå retunert hos Zalando.Eneste jeg har noe å si på er at de kunne godt hatt returlapp i pakken og at det tok en liten stund før jeg fikk igjen pengene,men det kan ha noe med at det var akkurat rundt 17.mai og alt det der. Kunne tatt mye kortere tid ved at de hadde hatt en ferdig returlapp i pakken.Jeg måtte jo bestille returlapp siden jeg ikke har printer for øyeblikket,og det tok i hvert fall nesten en uke før den lappen kom i posten.
Gjest Inggolf Skrevet 27. mai 2013 #75 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Jeg har nå retunert hos Zalando.Eneste jeg har noe å si på er at de kunne godt hatt returlapp i pakken og at det tok en liten stund før jeg fikk igjen pengene,men det kan ha noe med at det var akkurat rundt 17.mai og alt det der. Kunne tatt mye kortere tid ved at de hadde hatt en ferdig returlapp i pakken.Jeg måtte jo bestille returlapp siden jeg ikke har printer for øyeblikket,og det tok i hvert fall nesten en uke før den lappen kom i posten. Ja, jeg vet.. de gjør det vanskligst mulig for å prøve å folk til å ikke gidde å returnere dem.. Jeg hentet også en pakke idag som jeg må returnere...Tiltaaaaak! Endret 27. mai 2013 av NozMonster
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2013 #76 Skrevet 27. mai 2013 Ja det er tiltak men det er heldigvis gratis
Gjest Inggolf Skrevet 28. mai 2013 #77 Skrevet 28. mai 2013 Jeg skulle ønske at folk fikk øya opp og ser at Zalando bare lurer kundene med at de har gratis frakt... De tiltrekker seg nok vanvittig mange kunder ved å ha denne "gratis" frakten, men det hele er bare svindel som sagt... Jeg har sett det mange, mange ganger og her er nok et bevis; denne vero moda t-skjorten http://www.zalando.no/vero-moda-t-shirts-med-print-hvit-ve121d0bj-402.html er 90 kroner billigere på vero moda http://www.veromoda.no/vero-moda/s-s-tops/tiger-s-s-top/10091868,no_NO,pd.html?dwvar_10091868_colorPattern=10091868_OPTWHITE_358039&forceScope= hvorfor jeg er opptatt av at folk skal bli observante på det er fordi jeg hater at de klarer å vinne! Altså, at kundene går fem på den duste markedsføringen deres...
MilleVanille Skrevet 28. mai 2013 #78 Skrevet 28. mai 2013 Nå har jeg bestilt derfra 3 ganger, og har ikke hatt noen problemer! 1
Sirah Skrevet 8. oktober 2016 #79 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har vært veldig fornøyd de gangene jeg har bestilt fra Zalando.no. Den ene gangen klarte dog posten å rote vekk pakken min så det tok over en måned før jeg fikk den, men det var vel strengt tatt ikke Zalando sin feil...
Honey Dew Skrevet 8. oktober 2016 #80 Skrevet 8. oktober 2016 Aldri opplevd noe galt når jeg har handlet der 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå