*marte* Skrevet 20. mars 2004 #1 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvem har bestilt frisør så langt, hvor og hvor mye koster det? Og hvordan skal frisyren være? Er på frisørjakt! (Er derfor spesielt interessert i frisører i Oslo og omegn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. mars 2004 #2 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har bestilt frisør, men det er i Trondheim. Jeg skal betale 1500,- for prøvetime, time på bryllupsdagen og sminking. Disse to frisyrene er mine favoritter: http://www.haircomesthebride.com/images/Br...bride33-big.jpg http://www.brollopsguiden.se/frisyrer/frisyrer2.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 20. mars 2004 #3 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg bestilte for lenge siden jeg, syns det er kjekt med alt som er gjort. Har fått et prisoverslag på omtrent 1800,-, som omfatter prøvetime og oppsett + sminke på Dagen. Jeg aner ikke hvordan jeg skal ha håret ennå, men skal sannsynligvis ha prøvetime allerede til uka nå. Håper jeg blir litt klokere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigergutt Skrevet 21. mars 2004 #4 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei Jeg har bestilt time og ska betale 420kr pr.time inkl. prøvetimen. Jeg har bestemt meg att eg vil ha håret mitt mest muligt naturligt for meg. Eg har langt hår og pleier å ha det laust til vanligt. komme til å sette opp litt sånn att det ikkje irretere i øynene. prøvetime ei uke før . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 22. mars 2004 #5 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg skal betale 2800,- inkl. sminke og prøvetime ++ Har ikke bestemt meg for en frisyre enda, vil høre hva frisøren min sier først. Prøvetimen min er på torsdag, altså dagen før bryllupet. Regner med at det blir en frisyre av den litt "mykere" typen. Har et ganske rufsete hår med naturlig fall i, som jeg stort sett har løst. Liker ikke strikse, glatte frisyrer noe særlig, det er bare ikke meg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 22. mars 2004 #6 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har bestilt til meg og mine forlovere for meg blir det ca 2000 inkl prøvetime og for den ca 750 for hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 22. mars 2004 #7 Del Skrevet 22. mars 2004 Den frisøren bruden og jeg som forlover brukte, tok 1200,- Dette var inkl striping på bruden på prøvetimen og oppsetting på oss begge på selve bryllupsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 22. mars 2004 #8 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg bruker min tante, som er frisør, og har vært det i mange år. Jeg har spesielt tynt og glatt hår, og jeg vet hun kjenner håret mitt, og meg best, og hun vet hva som vil kle meg. Hun får bruke salongen hun jobber i, jeg får prøvetime, og skal høre om hun kan sette opp håret til min forlover også Pris? Under 1000 lappen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 23. mars 2004 #9 Del Skrevet 23. mars 2004 Eg må betale 570 per time. Veit ikkje om prøvetime er inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 23. mars 2004 #10 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei. Jeg har funnet en frisør som kommer hjem til bruden (hvor enn hun måtte være) og gjør både hår og sminke. Ganske deilig å slippe å "farte" mellom firsør og make up den dagen.... Gifter meg i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 23. mars 2004 #11 Del Skrevet 23. mars 2004 .....Jeg har funnet en frisør som kommer hjem til bruden (hvor enn hun måtte være) og gjør både hår og sminke..... Me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 23. mars 2004 #12 Del Skrevet 23. mars 2004 Naboen min er frisør så jeg har begynt å klippe meg hos henne. Hun er også samboer med min kjæres kamerat, så hun er bedt i bryllupet. Jeg har dermed med meg frisøren min hele kvelden :-) Jeg skal betale ca 1500 for prøvetime, pynting på dagen, sminking og påkledning. Forloveren min skal også pynte seg på samme sted, men jeg har ikke avtalt hva jeg skal betale for henne enda. Vi reiser rett fra frisøren til kirken, så jeg regner med at kanskje brudepikene kommer innom for en siste finpuss også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigergutt Skrevet 23. mars 2004 #13 Del Skrevet 23. mars 2004 Har også frisøren med meg heile dagen. Ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. mars 2004 #14 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg skal betale rundt tusenlappen tilsammen. Det inkluderer sminke og provetime. Intermezzo frisor paa Bekekstua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 23. mars 2004 #15 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har bestilt time til sminke og håroppsett hos Astri Thomas i Grensen... Jeg betaler 850 pr. time for håroppsett, og 1250 for sminke inkludert prøvetime. Da har jeg fått Astri Thomas selv til å sminke meg, og hun skal visst være genial etter hva jeg har hørt og sett. Tenkte jeg skulle ha denne frisyren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2004 #16 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg betalte 1900 kr i Ålesund. Det var prøvetime, klipp, striping, frisør selve dagen + sminke. Jeg var positivt overrasket over prisen. For jeg glemte å spørre på forhånd... :oops: Min frisyre så forresten ca ut som link nr to til Miss G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 24. mars 2004 #17 Del Skrevet 24. mars 2004 Min frisør koster 250 kroner per time på prøvetimen og 350 kroner per time på bryllupsdagen. Hvor mange timer det blir til sammen vet jeg jo ikke før jeg har vært på prøvetime og prøvd, men hun sa at siden jeg har så langt hår og siden jeg skal ha alt håret opp (bortsett fra noen lokker) og i tillegg bli sminket kommer det nok til å ta ca. 3 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå