AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #21 Del Skrevet 21. april 2013 Blir det dumt å reise i diigre telenor arena helt for seg selv? Haha, vet ikke om jeg tørr? Hva er farlig med det, hva tror du kommer til å skje som ikke kunne skjedd om du var sammen med kjente? Anonym poster: 639a1fb44117ef0c0cb82554285b7b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 21. april 2013 #22 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg dro på konsert på Rockefeller for et par uker siden alene. Veldig koselig, og er glad jeg ikke gikk glipp av konserten fordi jeg ikke fikk med meg noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. april 2013 #23 Del Skrevet 21. april 2013 Hva er farlig med det, hva tror du kommer til å skje som ikke kunne skjedd om du var sammen med kjente? Anonym poster: 639a1fb44117ef0c0cb82554285b7b44 Haha nei jeg vet ikke.. Bare litt skummelt å være på en så stor arena med så mange mennesker man ikke kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 21. april 2013 #24 Del Skrevet 21. april 2013 Vet tråden er litt gammel men samma det. Jeg vurderer nesten å reise på konsert alene nå..Lite sannsynlig man får tak i billetter som er samlet, og hvis billettene ikke er samlet vil ingen bli med... Jeg snakker om One Direction konserten den 7.Mai i telenor arena. Blir det dumt å reise i diigre telenor arena helt for seg selv? Haha, vet ikke om jeg tørr? Det er så utrolig mange som selger en og en billetter til 1D konserten så er mer sannsynlig å få tak i bare en billett. Alle plassene er jo sitteplasser så man hadde jo ikke trengt å komme tidlig for å stå i kø en evighet... ? Hva ville dere gjort?! Er det noen her som skal på One Direction konserten? Jeg var akkurat på Justin Bieber-konserten 18. april alene. Det gikk veldig fint! Det var heller ingen som så dumt på meg selv om jeg satt alene mellom to par. Jeg dro forresten opp til arenaen etter at de hadde åpnet opp dørene, og det angrer jeg ikke på. Var greit å ikke stå i kø sammen med alle de hysteriske fjortisene. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. april 2013 #25 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg var akkurat på Justin Bieber-konserten 18. april alene. Det gikk veldig fint! Det var heller ingen som så dumt på meg selv om jeg satt alene mellom to par. Jeg dro forresten opp til arenaen etter at de hadde åpnet opp dørene, og det angrer jeg ikke på. Var greit å ikke stå i kø sammen med alle de hysteriske fjortisene. :D Åja Hmm.. må tenke litt på dette. Frister jo veldig å reise Jeg er jo blodfan Haha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 21. april 2013 #26 Del Skrevet 21. april 2013 Hvis du er blodfan ville jeg absolutt dratt om jeg var deg! Det er ikke verre enn at du kan reise igjen fra arenaen om det blir for ille. Du kommer GARANTERT til å angre om du ikke drar. Jeg er egentlig veldig sjenert og går ikke en gang på butikken alene, og jeg er såå gald for at jeg valgte å trosse meg selv og dra på JB-konserten. For min del kommer det til å være et minne for livet - og det tror jeg det vil være for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 21. april 2013 #27 Del Skrevet 21. april 2013 Å dra på konsert alene går helt fint. Man finner uansett fans å jatte med, og uansett er man der for musikken når alt kommer til alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 21. april 2013 #28 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg dro på konsert til Globen alene,og det gikk helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. april 2013 #29 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg har vel oftere dratt på konsert alene, enn sammen med noen. Dels har jeg litt sær smak og dels passer det ikke alltid for andre å gå når jeg har anledning. Opplever det som helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 25. april 2013 #30 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg har nå klart å skaffe meg EN billett, det betyr jeg må reise alene. Men plassen er HELT FREMST!! Jeg er så glad at jeg begynte å grine! Så nå må jeg reise alene, men det vil helt sikkert være verdt det?? Jeg er en veldig stille og rolig sjenert person, så å reise helt alene til Oslo på konsert i telenor arena kommer til å bli litt skummelt, men helt sikkert en opplevelse for livet Jeg er ihvertfall ekstremt glad! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #31 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg har nå klart å skaffe meg EN billett, det betyr jeg må reise alene. Men plassen er HELT FREMST!! Jeg er så glad at jeg begynte å grine! Så nå må jeg reise alene, men det vil helt sikkert være verdt det?? Jeg er en veldig stille og rolig sjenert person, så å reise helt alene til Oslo på konsert i telenor arena kommer til å bli litt skummelt, men helt sikkert en opplevelse for livet Jeg er ihvertfall ekstremt glad! Blir helt sikkert en opplevelse for livet! Jeg skal dra på John Mayer-konsert all by myself i høst.. Litt nervøs selv, haha.. Men kunne ikke la sjansen gå fra meg, fikk sete fremme med scenen og alt. Looove Anonym poster: 4585bbc076ada00138f5cafdfead436f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #32 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg tenkte på å gå på metallkonsert alene men jeg er nervøs. Er det rart å stå stille på konserter? Litt bekymret for at noen i salen skal legge merke til meg og tenke at jeg er en loner/taper, har mild sosial angst. Er litt bekymret for hjemturen også for jeg må gå gjennom noen gater fra konsertlokalet til Oslo S rundt midnatt på en onsdag. Er det trygt? Sorry, er ikke vant til slikt, det er min første alenekonsert… Anonym poster: 20cda7360dfaff81116b5f2548d4de8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #33 Del Skrevet 7. mai 2013 ^Hvor skal konserten holdes da? Er det spektrum, så er det jo rett ved siden av omtrent.. Og da stor sannsynlighet for at mange andre også skal den veien, så du blir jo ikke å gå alene da i så fall. Salen legger nok ikke merke til deg. Jeg bryr meg egentlig fint lite om de andre på konserten og hvem de er der med. Tenker aldri over det. Så du må bare legge fra deg den tanken om hva andre tenker om deg.. Skal love deg at INGEN bryr seg og kommer til å tenke at du er en taper. Ikke la slike destruktive tanker være ødeleggende for ting du har lyst til å gjøre. Synes du skal dra på konserten, og blåse i alle andre:) Anonym poster: a390630338311d80e7d9498dc18ea90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #34 Del Skrevet 9. mai 2013 Synes du skal dra på konserten, og blåse i alle andre:) Anonym poster: a390630338311d80e7d9498dc18ea90a Jeg turde ikke å gå så det ble ikke noen konsert på meg, men takk for svaret. Anonym poster: 20cda7360dfaff81116b5f2548d4de8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limelight Skrevet 10. mai 2013 #35 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg tenkte på å gå på metallkonsert alene men jeg er nervøs. Er det rart å stå stille på konserter? Litt bekymret for at noen i salen skal legge merke til meg og tenke at jeg er en loner/taper, har mild sosial angst. Er litt bekymret for hjemturen også for jeg må gå gjennom noen gater fra konsertlokalet til Oslo S rundt midnatt på en onsdag. Er det trygt? Sorry, er ikke vant til slikt, det er min første alenekonsert… Anonym poster: 20cda7360dfaff81116b5f2548d4de8b En del av de siste konsertene jeg har vært på så dro jeg alene, grunnet lite interesse fra han jeg stort sett har dratt sammen med (og den eneste som egentlig liker metal i det hele tatt). Et par av dem var på Rockefeller, og sist var det i Spektrum. Det er absolutt ingen ting å være redd for. Med unntak av de foran (eller i en evt. mosh pit), så står stort sett metalpublikumet i Norge rett opp og ned og bare ser på bandet spille. Når du skal hjem er det også som regel drøssevis av folk som skal omtrent samme veien (for å hente bilen etc.), så man blir veldig sjelden gående alene. Så fra en som har gått på konserter i Oslo i rundt 20 år så kan jeg absolutt både berolige og oppmuntre til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #36 Del Skrevet 10. mai 2013 En del av de siste konsertene jeg har vært på så dro jeg alene, grunnet lite interesse fra han jeg stort sett har dratt sammen med (og den eneste som egentlig liker metal i det hele tatt). Et par av dem var på Rockefeller, og sist var det i Spektrum. Det er absolutt ingen ting å være redd for. Med unntak av de foran (eller i en evt. mosh pit), så står stort sett metalpublikumet i Norge rett opp og ned og bare ser på bandet spille. Når du skal hjem er det også som regel drøssevis av folk som skal omtrent samme veien (for å hente bilen etc.), så man blir veldig sjelden gående alene. Så fra en som har gått på konserter i Oslo i rundt 20 år så kan jeg absolutt både berolige og oppmuntre til det. Takk for svar, jeg føler meg dum i ettertid for at jeg valgte å gå glipp av det. Håper at jeg våger en annen gang, jeg er ikke vant med konserter generelt, føler ikke at jeg passer inn. Anonym poster: 20cda7360dfaff81116b5f2548d4de8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 10. mai 2013 #37 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg drar nesten alltid på konsert alene, fordi ingen av vennene mine har samme musikksmak som meg. Og jeg storkoser meg like mye hver gang! Blir alltid kjent med folkene som står rundt meg, er 100% inni min egen verden med musikken, og tenker overhode ikke over at jeg er alene. Konsert er konsert uansett, så lenge det virkelig er et band du vil se:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limelight Skrevet 10. mai 2013 #38 Del Skrevet 10. mai 2013 Takk for svar, jeg føler meg dum i ettertid for at jeg valgte å gå glipp av det. Håper at jeg våger en annen gang, jeg er ikke vant med konserter generelt, føler ikke at jeg passer inn. Anonym poster: 20cda7360dfaff81116b5f2548d4de8b På de aller fleste konserter finner man alle typer, så med mindre du møter opp i sjokkrosa hawaiskjorte og badering eller noe sånt så er det ingen som tenker tanken engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest metallita Skrevet 14. mai 2013 #39 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Jeg har vært på mange konserter, ja til og med festivaler alene. Det har stort sett gått greit, selv om det er litt kjipt å dra alene. Jeg lagde denne tråden, så kan de som vil prøve å finne seg noen å dra på konserter sammen med: http://forum.kvinneg...howtopic=744135 Endret 14. mai 2013 av metallita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. mai 2013 #40 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg dro alene på One Direction konserten og det var såå verdt det!!! Følte meg også veldig loner der jeg gikk for meg selv. Jeg gikk fra lysaker stasjon til telenor arena og var redd jeg måtte gå alene, men niks. Gikk vel sammen med over 100 stk. Snakka ikke med noen da, bare gikk i følge med de. Når jeg kom frem til telenor arena sto jeg litt i kø for å komme inn så fant jeg plassen min. Satt ved siden av en mor som var der med døtrene sine. Haha, følte meg litt teit da, når hun moren spurte om jeg var med noen venner som satt på samme rad som meg Men jeg dreit i om det så teit ut, jeg koste meg, sang med og hoppet av glede Syk opplevelse, kan fortsatt ikke tro jeg har sett favorittgutta mine live Eneste som var kjipt var på slutten når vi skulle hjem. Det ble veldig masse mennesker som skulle ut og ute der var det vanskelig å komme seg frem pga folkemengden. Følte meg litt veldig alene der og hadde vært godt å ha noen man kjente akkurat da. Jeg måtte gå til lysaker stasjon igjen for å ta tog og var litt redd for det, men det var maange som gikk i den retningen og skulle dit, så ingen fare Totally worth it! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå