Gå til innhold

Etter at invitasjoner er sendt ut..

Fremhevede innlegg

Skrevet

For meg er det helt naturlig å sende en sms bare som for å bekrefte at invitasjonen er mottatt. Trenger ikke være mer enn "Fikk invitasjon i posten i dag. Hyggelig!", eller "Vi gleder oss!" dersom jeg vet at jeg/vi kommer.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe før jeg visste om jeg kunne komme eller ikke :)

Skrevet

Så tidlig svarfrist da, 1 mars når dere gifter dere først om litt over fire måneder! Vi har frist en måned før bryllupet vi.

• Liker 1
Skrevet

idag leverte sambo ut invitasjonene til de på jobben sin. og når jeg sjekket facebooken min ikveld, så hadde kona til ene kollegaen til mannen sendt meg melding hvor hun skrev at hun takket så mye for invitasjonen, og syns det var veldig koslig å være invitert!

Jeg ble veldig overrasket, men det var jo en veldig koslig melding :)

i de bryllupene jeg har vært invitert i, så har jeg på en måte bekreftet at jeg har fått invitasjonen, med at tusen takk for invitasjonen og litt slikt. Det er jo hyggelig å få en slik tilbakemelding, men det er sikkert like vanlig å si takk for invitasjonen når den kommer, som å først svare når de vet om de kan eller ikke..

Skrevet

Jeg hadde også forventet litt mer respons, men så tenkte jeg etter hva jeg selv gjør når jeg får invitasjoner. Jeg sjekker svarfristen, henger kortet på korktavla og lar tida gå. Men de jeg har møtt siden og de nærmeste har vi jo hørt fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...