Gjest ..... Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Skal ta tatovering men står fast mellom 4 quotes, og trenger hjelp til å velge. God gave burdens, also shoulders. God places the heaviest burden on those who can carry its weight Without a struggle, there can be no progress Turn your wounds into wisdom Hvilken av dem bør jeg ta?
Gjest Gaea Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Tenk lenger over det frem til du finner ut hvilket du synes passer best. Det har vel ingenting å si hva jeg liker, eller andre tilfeldige mennesker på et forum liker.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Tror ikke du bør ta noen av dem om du ikke kan bestemme slikt selv. Anonym poster: 602939b9016a89a235bfb10010c339c7 2
Kapteinen Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 "God gave the heaviest shoulders too those who struggle with their wisdom ." (Dette er en variant av Hemingway klassikeren "Happiness in intelligent people is the rarest thing I know.) Problem løst. Hvis ikke ville gått for visdommen da jeg synes de tre andre setningene var litt klønete (ruller ikke akkurat av tungen) og komma ser litt merkelig ut i såpass korte setninger.
Ego Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Velg selv!! Noen avgjørelser er for viktige til å overlate til andre. Tatoveringer er en av dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå