Gå til innhold

Svimt av og nummen

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei jeg må bare spørre, jeg ringte legevakten tidligere i kveld fordi jeg svimte av, de sa at om jeg følte meg dårlig resten av kvelden kunne jeg komme inn.

nå er det 3 gangen i dag jeg har blacket ut, nå nylig svimte jeg av mens jeg holdt på med matlagingen, og jeg har svært dårlig syn (ser stjerner og litt tåkete) og jeg er smånummen i kroppen og føler blodet suser. jeg kan kjenne min egen puls dunke helt fibrilsk og det kjennes som at hodet skal eksplodere. dette kommer i puljer, og nå er jeg litt bekymret.

erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Du har jo snakket med legevakta og de sa at hvis du ble dårligere så skulle du dra dit.Så hva med å gjøre enn å spørre andre her om erfaringer?

Skrevet

Du ringer legevakten. De sier du skal komme til de om du føler deg dårlig ut kvelden.

Du føler deg dårlig ut kvelden. Du kommer på KG??

Er en logisk brist et sted der. Du kan få prøve å finne den.

Skrevet

De vil ikke ta meg inn for sjekk en gang, de sier jeg bare skal hvile, noe jeg har gjort omtrent hele dagen :S

ringte igjen rett etter jeg posta det

Gjest Blomst83
Skrevet

Da gjør du det og så ringer du legen i mårra.

Skrevet

Jeg hadde en sånn episode en gang. Ble hentet i ambulanse og kjørt på sykehus. Hadde fått et kraftig fall i blodtrykket.

Hvis du er bekymret, hadde jeg ringt legevakten igjen og vært litt hard, ikke glem at jobben deres er å sile vekk de sombare er "forkjøla". Det er jo ikke normalt å svime av flere ganger om dagen.

Bare vær obs på at du sannsynligvis kommer til å måtte sitte der hele natten. Lykke til, håper du føler deg bedre!

(Har du fått i deg mat og drikke i dag?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...