Gå til innhold

Legg ut bildet av dine bryllups-sko

Fremhevede innlegg

Skrevet

Øve, øve, øve litt til og øve enda mer! :)

(lettere sagt enn gjort, selvfølgelig...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mariahamm
Skrevet

Ja, jeg må vel bare det. Aldri likt hæler bare, så synes det er dumt... Egentlig trengte jeg bare 5 cm, men etter en del vekttap ble den plutselig litt lengre på meg :P Ikke vet jeg hvorfor, men skulle ønsket at jeg slapp. Meg vil jo ikke at kjolen skal subbe i gulvet hele dagen heller ;)

Skrevet

Men altså... ender er jo veldig søte!? :fnise:

• Liker 1
Gjest Mariahamm
Skrevet

Haha, det er de jo :-) Nå måtte jeg smile :-)

Skrevet

Hva med kilehæl? Evt ville jeg gått for noen med litt tykkere hæler, ikke sånne stilettjævler.

Og så er det bare å vaske hus og lage middag i hæler fremover ;)

Skrevet (endret)

Dobbelpost. Dumme telefon

Endret av pilutta_
Gjest dette
Skrevet

Jeg har disse. Enkle, billige og med lav og praktisk hel (der ble jeg plutselig tjue år eldre på et blunk!).

Ganske imponerende at de eneste skoene jeg noensinne har kjøpt med fornuften og ikke med følelsene er brudeskoene mine. :ler:

Ble veldig positivt overrasket da jeg fikk dem, da. De er veldig pene på foten. :)

Oh god, de var fine!!! Kjempefin form og søte tekstiler.

Skrevet

Kan du ikke legge opp kjolen din da mariahamm? :)

Skrevet

Jeg hadde knelang kjole og disse skoene :) Og matchende brudebukett selvfølgelig :)

http://www.javelinonline.co.uk/unisa-marion-patent-shoe.ir?cName=brands-women-unisa

Når det gjelder høyere hæl enn det man vanligvis bruker - det er ingen ting som ser dummere ut enn damer som vagler på hæler de ikke kan gå på. Jeg ville i alle fall aldri hatt på meg sko jeg ikke kan gå elegant i på bryllupsdagen min.

• Liker 3
Gjest Mariahamm
Skrevet

Er blonder nederst, så blir dessverre ikke fint om man legger opp. Må nok bare legge meg i hardtrening :P

Skrevet

Eg god skredder klarer å få det til, men det koster ;)

Skrevet

Eg god skredder klarer å få det til, men det koster ;)

Hmmmm...vurderer nok en gang å legge opp kjolen min til rett under knærne.

Skrevet

Hmmmm...vurderer nok en gang å legge opp kjolen min til rett under knærne.

Om det er det du vil så synes jeg du skal gjøre det! :)

Skrevet

Om det er det du vil så synes jeg du skal gjøre det! :)

Er i tenkeboksen. Hadde i utgangspunktet tenkt kort kjole, men falt for en lang. Så da må jeg tenke grundig gjennom det.

Skrevet (endret)

Jeg ELSKER skoene mine :hjerte:

post-62972-0-88334700-1368532362_thumb.j

Endret av Ella1981
Skrevet

Er blonder nederst, så blir dessverre ikke fint om man legger opp. Må nok bare legge meg i hardtrening :P

Hvis du finner noen med en del platå foran så er det myye lettere å gå i fordi høydeforskjellen på tå og hæl blir mindre. Og støtte rundt ankelen hjelper, er lettere å gå i sko som støtter rundt foten enn feks noen med bare tynne stropper over tærne.. Kilehæl kan også vurderes, eller litt tykk hel iallfall :) Jeg klarer ikke å gå i stiletthæler, men med litt mer chunky hæl kan jeg gå i ganske høye sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...